Bekijk originele versie : trouwjurk
Amira010
20-06-2003, 20:58
willen jullie liever een trouwjurk kopen of huren!!!!!!!!!!!
esmaatjuuh
20-06-2003, 21:41
kopeeeeeeeeeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!
OuJdIa_L
21-06-2003, 12:14
Zeker kopen!!!!!!!
Je weet herinneringen :stout:
nihed_86
21-06-2003, 12:27
heyyyyyyyyyyy ik zou een trouwjurk kopen
=================>HERINNERINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Origineel gepost door Amira010
willen jullie liever een trouwjurk kopen of huren!!!!!!!!!!!
ik ga voor huren..ben te arm om er een te kopen :( :(
:p :D :zwaai:
imanexxx
22-06-2003, 12:46
Huren mensen!!! Wat doe je met een trouwjurk die je niet meer nodig hebt????? In de kast laten hangen?? Don't think so :-)
fouzia17
23-06-2003, 15:08
Nou voor diegene die een jurk willen huren, ik heb een hele mooie jurk, hij is nog door niemand gedragen, het is een amerikaans simpel model, hij is van boven strak, en is heel mooi bewerkt met pareltjes, en hij is zonder hoepel... hij loopt heel mooi van slank naar iets wijder... kortom een hele mooie jurk, ik heb hem zelf vorig jaar oktober.. en ik verhuur hem voor 150 euro.. dus als je geintresseerd bent..
laat het me weten, en ik stuur je eventueel een foto..
de maat van de jurk is 36-38...
0641163269
groetjes
Amira010
23-06-2003, 21:41
Ja dat dacht ik ookal je kan hen wel leuk gaan kopen voor ongeveer 1300 euro. De gene die ik wil is trouwens 2300 euro( so dream on)
Maar wat heb je er nou eigenlijk aan behalve de ruimte die hij in de kast in neemt en er af en toe naar kijken en zien hoe dun je ooit was. Ik wil hem daarom huren, maar ik hoor dat die mooie dure jurken van rond de 2000 euro voor 400 euro te huur zijn. Kan iemand mij daar meer over vertellen.
babs3131
28-06-2003, 11:13
Mijn moeder had mijn trouwjurk gemaakt.
Groetjes
Amira010
30-06-2003, 19:44
ja maar als je hem koopt wat moet je er dan mee, want ik heb niet echt de ruimte om hem op te hangen of zo. En je kan hem ook niet voor de grap aan trekken. Het is echt 1malig en dat vind ik nou zonde.
Want een takschita voor mijn trouwfeest is wel heel erg handig want die kan je later gewoon aan.
Dus daarom dacht ik aan huren,
Origineel gepost door amira69
Voor degenen die nog op zoek zijn naar een jurk ik heb er nog twee te koop één ervan is nog helemaal nieuw en zit nog in de doos die kost 250,- EURO en de andere is gebroken wit met een hele lange sleep en lange mouwen met heel veel parels etc. hij heeft 7500,- gulden gekost en inderdaad hij is één keer gedragen en hangt nu in de kast dus als jij hem leuk vind voor 400,- EURO mag je hem meenemen of doe een bod! Foto's kan ik je e-mailen.
Groetjes.
Hoi hoi
Ik zou graag foto´s willen zien.
Alvast bedankt,
essia
shaimagirlie
03-07-2003, 23:14
Huren natuurlijk!!!
Ik ga echt niet zoveel geld uitgeven voor een bruidjurk.
Je trekt het één keer aan daarna heb je er niks meer aan.
Je moet het dan zien te verkopen en dat valt ook niet mee.
:zwaai:
timoesch
15-07-2003, 13:58
Origineel gepost door imanexxx
Huren mensen!!! Wat doe je met een trouwjurk die je niet meer nodig hebt????? In de kast laten hangen?? Don't think so :-)
je kan het ook op zolder zetten..
ik ga ook voor kopen!!!!!!!!!
Hallo,
Ik heb mijn droomjurk gekocht, hij was prijzig maar hij is het wel waard, ik heb iets aparts en iets waar ik al altijd van droomde. Een jurk kun je altijd nog verkopen of verhuren als je wil. Maar goed een trouwjurk is geen koopje dus als je het geld er niet voor hebt of liever aan iets anders uit wilt geven dan kun je inderdaad huren.
liefs larisa
Ik ga ook voor huren, het heeft nu niets te maken of je het geld ervoor hebt of niet, maar het gaat me om de principe. Een trouwjurk kopen is echt wel geldverspilling, met het geld dat je een jurk koopt, kan je evengoe andere belangrijkere zaken mee kopen en als je geld genoeg hebt, geef het dan aan andere arme die niets hebben. Je koopt een kleedje voor 2000EUR mininum en wat dan? verhuren?? verder verkopen?? Wat heb je er dan aan??? dan is die toch ni meer zooo uniek als de eerste keer. 'herinerringen' hoor ik hier en daaar.... tja veel herinneringen zul je er niet veel aan hebben als je die dan weer aan andere voort verhuurt... echt veel logica lees ik hier niet bij zij diegene die zeggen dat ze die willen kopen of al hebben gekocht...MaarGhair Insha'Allah
DOnt get me wrong => tis maar MIJN mening ;) :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.