Bekijk originele versie : kraamhulp +verzekering
tangia19
16-08-2006, 12:52
.
..
. hoe zit dat met kraamhulp aka 2006??:moe: Moet je niet een eigen bedrag betalen??Wij zijn aanvullend verzekerd bij zilveren kruis achmea.
en hoeveel uurtjes per dag kan ik het beste nemen ?? (ik heb 2 kids)
toureloer
16-08-2006, 12:58
.
..
. hoe zit dat met kraamhulp aka 2006??:moe: Moet je niet een eigen bedrag betalen??Wij zijn aanvullend verzekerd bij zilveren kruis achmea.
ik geloof dat als je aanvullend verzekerd bent dat zelfs de eigen bijdrage word vergoed, als ik jou was zou ik gelijk de volle kraamzorg nemen. ze doen echt alles voor je , opruimen, kletsen, met de kinderen even naar buiten, eten koken, voor de kids douchen, wat je maar wilt, als je het maar vraagt, je kan dan gelijk naar een marokaanse hulp vragen, nog leuker toch. heb ik ook gedaan. het was :goedzo: . alleen kon ze niet zo lekker koken, maar wat geeft het, het werd voor me gedaan, dus wat wil ik nog meer.........
neem gelijk de volle dag en als er niks meer te doen is, dan kun je haar gewoon naar huis sturen...........
tangia19
16-08-2006, 13:02
ik geloof dat als je aanvullend verzekerd bent dat zelfs de eigen bijdrage word vergoed, als ik jou was zou ik gelijk de volle kraamzorg nemen. ze doen echt alles voor je , opruimen, kletsen, met de kinderen even naar buiten, eten koken, voor de kids douchen, wat je maar wilt, als je het maar vraagt, je kan dan gelijk naar een marokaanse hulp vragen, nog leuker toch. heb ik ook gedaan. het was :goedzo: . alleen kon ze niet zo lekker koken, maar wat geeft het, het werd voor me gedaan, dus wat wil ik nog meer.........
neem gelijk de volle dag en als er niks meer te doen is, dan kun je haar gewoon naar huis sturen...........
kan je dat ook vragen dan?
betreft koken geen probleem..doet mijn ma wel voor me voor 2 a 3 daagjes
mother_to_be
16-08-2006, 13:04
bij mij werd het ook volledig vergoed maar ik ben verzekerd bij de agis..
ikkreeg 44 uur en vond het zlef op een gegeven moment wel veel, ze deed werkelijk alles heerlijk, ze nam de kleine sochtends mee naar de huiskamer en ons liet ze uitslapen.. en het huishouden was tiptop...
als ik jouw was zou ik volle kraamhulp nemen, vooral omdat je al 2 kids hebt... maar eigenlijk moet jet het ook treffen met ze, soms zitten er geen leuke bij, maar dat moet je gelijk doorgeven. krijg je iemand anders...
toureloer
16-08-2006, 13:04
kan je dat ook vragen dan?
betreft koken geen probleem..doet mijn ma wel voor me voor 2 a 3 daagjes
ja alles kan, je moet maar alvast even rond bellen en kijken wie er een marokaanse hulp in dienst heeft, anders kan ze de boterhammen smeren toch......
tangia19
16-08-2006, 13:22
ja alles kan, je moet maar alvast even rond bellen en kijken wie er een marokaanse hulp in dienst heeft, anders kan ze de boterhammen smeren toch......
voor mij hoeft het geen marokkaanse hulpt te zijn hoor.Als ze maar het ontbijt en lunch klaarmaakt voor mij en de kids ....en dat is maar een broodje inderdaad
de lekkere dingen maakt mijn ma wel voor me inshaAllah:maf2:
wat ik het belangrijkste vind is dat ze de kids naar de psz gaan brengen (om 8:30 moeten ze al in de psz zijn)
+ de baby verzorgen
oem_mujahid2
16-08-2006, 13:23
Ik zou ook de volle kraamhulp nemen als je 2 kids had, heerlijk toch!! En ik zou ook liever een moslim kraamhulp willen, maar afkomst maakt echt niks uit ovor mij, nl, maroc chinees. Maar ja of dat mogelijk is allahoe a3lem.
Als je bij Zilveren Kruis Achmea verzekerd bent.. krijg je de eigen bijdrage pas vergoed bij een aanvullende verzekering met 4*
Ik heb me speciaal hiervoor ( en nog iets anders) het meest uitgebreid verzekerd... is goedkoper dan die eigen bijdrage...
.
..
Gefeliciteerd meid met je zwangerschap:banana:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.