Bekijk originele versie : Vraagje aan de mannen...Wat zou JIJ doen als je vrouw ontmaagd blijkt te zijn!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Tja...er zal heus geen "niet goed geld terug" garantie op zitten! :) Dus wat dan! :).
Nou vertel wat zou jij met mij doen, als bleek dat ik ontmaagd ben?
ps ik word je vrouw :stout:
Voor vele mannen moet de vrouw maagd zijn. Natuurlijk vind ik dat dat ook zo hoort te zijn, maar om een vrouw af te wijzen als ze niet maagd blijkt te zijn?! Dat vind ik weer te ver gaan. Als zij oprecht berouw toont, dan kan ik het haar vergeven. Ik trouw liever gelukkig met een ontmaagde van wie ik hou dan met een maagd van wie ik minder/niet hou.
Dank u wel.
Voor vele mannen moet de vrouw maagd zijn. Natuurlijk vind ik dat dat ook zo hoort te zijn, maar om een vrouw af te wijzen als ze niet maagd blijkt te zijn?! Dat vind ik weer te ver gaan. Als zij oprecht berouw toont, dan kan ik het haar vergeven. Ik trouw liever gelukkig met een ontmaagde van wie ik hou dan met een maagd van wie ik minder/niet hou.
Dank u wel.
Origineel gepost door temsamni
Jij gaat me vrouw worden ja :) ...grote kans dus dat je voor het huwelijk ontmaagd gaat worden! :) Zolang ik maar de dader ben is er niks aan de hand! ;)
Grote kans, ja hahaha :hihi:
Zolang je maar de dader bent hé, FOR SURE :stout:
SAMMYGIRL
20-06-2003, 19:23
:goedzo: m_said
Wanneer beginnen de oefeningen! :stout:
Hmmm lets see, wat dacht je van 12 uur savonds, dan begint er ook op canal+ :stout:
s_soumaya18
20-06-2003, 20:32
a willllie mij godddd hahahhahahaahaahh canal+ die is echt goed whuahahahahahahahhhahahhahaahhahah
Origineel gepost door s_soumaya18
a willllie mij godddd hahahhahahaahaahh canal+ die is echt goed whuahahahahahahahhhahahhahaahhahah
Ik kijk ALTIJD STANDAARD, weet je wat het leuke ervan is, er komen SEX FILMS, en niet zoals op veronica ofzo, alleen reclame je weet wel.
En dat voor een 14 jarige :stout:
s_soumaya18
20-06-2003, 20:37
AHHH WILLIEE SERIEUZZZ ZOZOOO DAT WEET JIJ GOEDDD ZEGGGGGGG VOOR EEN MEID VAN 14
IK BEN 18 EN DAT WEET IK NIET EENSSS
HAY HAY HAY MN COMPLIMENTEN!
Origineel gepost door s_soumaya18
AHHH WILLIEE SERIEUZZZ ZOZOOO DAT WEET JIJ GOEDDD ZEGGGGGGG VOOR EEN MEID VAN 14
IK BEN 18 EN DAT WEET IK NIET EENSSS
HAY HAY HAY MN COMPLIMENTEN!
Complimenten nog wel hahaha, oke dan :stout:
Meeste leden hierzo, vinden mij maar een viespeuk :(
Ik zou niet weten waarom :hihi:
hmm ze is ontmaagd das nie zo leuk weetje wat het is ze kan van alles gedaan hebben ze kan h0er zijn geweest ze kan met alle niggaz gen eukt hebbe dat maakt het lastig als ze ze een keer is genaaid voor haar leven en ook 1 keer ja dan weet ik het niet maar meestal blijft het niet bij een keer daarom is dit lastig
maar ja ik zie het wel 1 in mn family was dat gebeurt zn vrouw was ontmaagd hij heeft er na paar dagen er uit gezet best wel klote voor haar ,maar ja ze weet dat marokkanen er moeite mee hebben het niet van te voren vertellen was helemaal top van haar
Origineel gepost door Masriya
Complimenten nog wel hahaha, oke dan :stout:
Meeste leden hierzo, vinden mij maar een viespeuk :(
Ik zou niet weten waarom :hihi:
canal+ ya viespeuk :)
Origineel gepost door Jemiena
Gewoon effe snel het ziekenhuis in en probleem opgelost wat goed dat de meiden zo'n keuze hebben een maagdenvliesoperatie :zwaai:
Serieus kan dat?
Ooh dan zou ik gelijk even met paar jongens doen, en dan naar ziekenhuis gaan :hihi:
Miss_mandalinna
20-06-2003, 20:46
Jij gaat me vrouw worden ja :) ...grote kans dus dat je voor het huwelijk ontmaagd gaat worden! :) Zolang ik maar de dader ben is er niks aan de hand! ;)
shame on u both of u
Origineel gepost door M_Said
Dank u wel.
Tbarke ALLAH 3liek zulke mannen moeten er meer zijn, niet in de zin van meiden go for it doe het (absoluut niet) maar mannu die een meisje niet veroordelen op haar verleden (als ze in het heden goed is en berouw heeft getoont)
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.