azuvrie
20-06-2003, 18:10
Salaam allemaal. Ik werk al vanaf mijn 22 ste bij het zelfde bedrijf. Mijn baas is een toffe gast die me alles over het vak heeft bijgebracht.ze hebben een bedrijf pal naast hun huis en daarom kom ik ook al jaren veel bij ze over de vloer.als we dingen te doen hebben. Zijn vrouw zorgt dan voor koffie en andere dingen. Ze is heel aardig en ik mag haar best graag, maar nu begint ze de laatste tijd een beetje raar te doen.ze haalt me soms met een smoesje naar binnen.meestal doet ze dat als de baas er niet is.dan heeft ze iets gekocht en dan wil ze van mij weten hoe ik het vind.eerst ging het om gewone spullen,later om kleding. En nu stond ze twee weken geleden in eens voor mij met een mini rokje echt helemaal doorzichtig. Ze zag er heel geil uit,ze heef nogal een vol lichaam met behoorlijke borsten en stevige benen. Als ik eerlijk moet wezen. ik vind haar zeker niet onaantrekelijk. om te zien zelfs heel erg aantrekklijk . Maar deze keer wist ik gewoon niet waar ik kijken moest.ik stond met mijn mond vol tanden toen ik haar zo zag. Alles was te zien van binnen ik zag zelfs de kluur van de string. Ze vroeg hoe ik haar vond en toen ik nieks wist te zeggen zei ze dat ze dan wel even een stukje dichterbij zou komen.denk je dat mijn man zo me aantrekkelijk zal vinden,vroeg ze. Ik zei ‘ja’ en toen vroeg ze : en hoe vind jij me dan? Ik raakte bijna in paniek.ik dacht: dit gaat niet goed, en wilde me al omdraaien om de keuken uit te lopen.maar ze had me te pakken ze pakte mijn hand .ik moest maar even voelen dan kon ik het nog wat beter beoordelen, Zei ze. En toen kreeg ik een stijve. Ik kon er echt nieks aan doen. En wat denk je wat ze zegt hoe voelt het aan . nou echt waar ik was de kluts kwijt ik wist het niet meer eerlijk waar. Ze stond maar tegen me aan te hijgen. Op dat moment hoorden we allebei tegelijk de auto van mijn baas.ik wist niet hoe gouw ik me uit de voeten moest maken en zei schoot ook de trap op naar boven.toen mijn baas me naar buiten zag komen vroeg hij of zn vrouw goed voor me had gezorgd. Ik schaamde me kapot Als we nu zitten te eten en zij loopt daar rondweet ik me haast geen raad meer . Ze kijkt me steeds aan en ze kijkt naar mijn pik, alsof ze zeggen wil dat ze die nog een keer moet hebben. Ik probeer smoesjes te verzinnen om niet naar binnen te hoeven mijn baas noemt me dan uitslover. Het probleem is ik weet zeker dat er een moment komt dat ze haar kans grijpt en dat ze met mij naar bed wil.als ik eerlijk moet zijn wil ik ook wel hoor maar als je haar zo ziet ik weet zeker dat geen man op deze aarde die zeg kan beheersen daar geloof ik geen zak van. Zeker niet bij zo eentje. Nu denk ik erover om meschien een andere baan te zoeken want dit zal niet lang goed gaan ik wil mijn baas dit niet aan doen we zijn te goed voor mekaar. Mijn vraagje is iegenlijk wat moet ik in godsnaam doen. Heeft iemand een raad moet ik toch wat anders gaan zoeken.