Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alhemdoelilah....

Pagina's : [1] 2

alhoceima
17-06-2002, 22:42

Salaam Alaikoem broeders en zusters Ik dacht is na......en dacht bij mezelf laten we ook is kijken naar de positieve dingen die we doen, inplaats van alleen maar naar de negatieve...dus Alle Lof Zij Allah voor de dingen die we wel voor ons geloof doen, voor de zakaat die we geven, voor de dagen die we vasten, voor het gebed dat we bidden, voor alle kennis die we hebben opgedaan en nog zullen opdoen InsjaAllah.....voor onze gezondheid, Alle Lof Zij Allah...Soebhanahoe Watahalla, Alle Lof Zij AllaH...bij wie we altijd terecht kunnen...in onze harten...Alle Lof Zij Allah voor alle goede daden die we verrichten en nog zullen verrichten,....Alle Lof Zij Allah. Elhemdoelilah Ya Rabbi ElHelemien...... Salaam ALaikoem Een zuster

Moonshine
17-06-2002, 22:47
weetje wat ik van jouw goed vind.......je plaats veel dingen over de islam en etc dat waardeer ik erg..... m3salama Moontje

Chaimae
17-06-2002, 22:48
kun je het mischien soms ergens anders over hebben bijv over de liefde ofso en niet uit de koran reciteren maar wat je er zelf van vind enzo dan zien we jouw andere kant en niet deze (sorry, voel je niet aangesproken) saaie kant

tetouania_zina
17-06-2002, 22:49
Origineel gepost door Moonshine weetje wat ik van jouw goed vind.......je plaats veel dingen over de islam en etc dat waardeer ik erg..... m3salama Moontje precies! ik wou het ook zeggen alhoceima ga zo voort :goedzo:

tetouania_zina
17-06-2002, 22:54

Origineel gepost door chemie kun je het mischien soms ergens anders over hebben bijv over de liefde ofso en niet uit de koran reciteren maar wat je er zelf van vind enzo dan zien we jouw andere kant en niet deze (sorry, voel je niet aangesproken) saaie kant ze plaats het heus niet voor jou en er zijn mensen die ervan houden dat jij van de liefde houdt, wilt nog niet zeggen dat alle mensen daar van houden..... 3la mens.... misschien bedoel jij het niet helemaal zo, maar als ik jou reactie lees dan vat ik het heel anders op

Chaimae
17-06-2002, 22:57
Origineel gepost door tetouania_zina ze plaats het heus niet voor jou en er zijn mensen die ervan houden dat jij van de liefde houdt, wilt nog niet zeggen dat alle mensen daar van houden..... 3la mens.... misschien bedoel jij het niet helemaal zo, maar als ik jou reactie lees dan vat ik het heel anders op wat ik net zei komt misschien bot over maar ik verveel me werkelijk rot als ik lees wat ze opschrijft dus als ik misschien een leukere spontane kant van haar te zien krijg dan krijg ik meer lol in het lezen en dan kan ik me meer erin verdiepen

tetouania_zina
17-06-2002, 22:59
Origineel gepost door chemie wat ik net zei komt misschien bot over maar ik verveel me werkelijk rot als ik lees wat ze opschrijft dus als ik misschien een leukere spontane kant van haar te zien krijg dan krijg ik meer lol in het lezen en dan kan ik me meer erin verdiepen ja het klinkte inderdaad bot maar als jij het zo saai vindt, dan lees je zijn/haar topicen niet meer.... makkelijk zat en er zijn meer mensen die misschien verhalen over liefde schrijven hier op marokko.nl (dat vindt jij toch zo leuk :p)

Chaimae
17-06-2002, 23:02
jij kan ook niet tegen kritiek tzzzzzzzz

tetouania_zina
17-06-2002, 23:04
Origineel gepost door chemie jij kan ook niet tegen kritiek tzzzzzzzz het is niet dat ik niet tegen kritiek kan maar jou reactie is wel bot en daar mag ik zeker mijn mening voor geven.... luister ik ga niet verder in discussie heb er totaal geen zin in dus thalla

soussiasaida
18-06-2002, 09:55
Hap hap hap hap..........honger damezzzzzz? ;)

igzeneej
18-06-2002, 12:02
haha ...Toch wel negatief !!!!

lynamina
18-06-2002, 12:27
Hey Tetounia_zina ik zie da je ons afkomst hoog houdt (ik ben ook van Tetouan) zo hoort het! Groetjes

mrs_jamila
18-06-2002, 12:50
Origineel gepost door alhoceima Salaam Alaikoem broeders en zusters Ik dacht is na......en dacht bij mezelf laten we ook is kijken naar de positieve dingen die we doen, inplaats van alleen maar naar de negatieve...dus Alle Lof Zij Allah voor de dingen die we wel voor ons geloof doen, voor de zakaat die we geven, voor de dagen die we vasten, voor het gebed dat we bidden, voor alle kennis die we hebben opgedaan en nog zullen opdoen InsjaAllah.....voor onze gezondheid, Alle Lof Zij Allah...Soebhanahoe Watahalla, Alle Lof Zij AllaH...bij wie we altijd terecht kunnen...in onze harten...Alle Lof Zij Allah voor alle goede daden die we verrichten en nog zullen verrichten,....Alle Lof Zij Allah. Elhemdoelilah Ya Rabbi ElHelemien...... Salaam ALaikoem Een zuster Moge Allah jou belonen voor je woorden!! Moge Allah jouw belonen voor je moeite en tijd die je neemt om zulke topic te openen. Let niet op de rest en Ga door met de woorden van Allah!! Met het prijzen van Allah!! Goed zo meid!!!! Groetjes Jamila

tetouania_zina
18-06-2002, 12:59
Origineel gepost door lynamina Hey Tetounia_zina ik zie da je ons afkomst hoog houdt (ik ben ook van Tetouan) zo hoort het! Groetjes hoi stadsgenoot... alles goed? :D ewa ja, het moet wel, sommige reacties slaan nergens op.... maar ja er zijn ook sommige mensen die willen opvallen :cool: (ze3ma) thallai ;)

alhoceima
18-06-2002, 13:10

Salam Aloikoem broeders en zusters :) Ik wil jullie bedanken dat jullie mijn topics toch lezen, en InsjaAllah zullen jullie er van leren, en praktiseren...... Snik, snik, snik ik voel me zeer gekwetst dat jullie mijn topics saai vinden...nee hoor iedereen heeft ze eigen mening en die mag een ieder uiten. Ok ten eerste wil ik een ding wel even duidelijk maken..de topics die jullie lezen bijv. stukjes die de Profeet Saws heeft gezegd of stukjes uit De Heilige Qo`ran zijn niet mijn woorden, ik neem ze alleen maar over.....dus hoe kunnen jullie zeggen dat het saai is om te lezen...als ons geloof de reden is dat we hier zijn? maar goed een volgend ding dat ik ook even duidelijk wil maken is dat het leven niet altijd leuk kan zijn, ik geef toe dat je leven inderdaad saaier word als je bepaalde dingen gaat laten staan.....begrijp me goed ook ik was een moslima die eigenlijk moge Allah me vergeven niet veel aan haar geloof deed, ik liep gewoon met strakke kleding rond, schaamteloos als ik nu terugdenk, ik ben pas begonnen met bidden ongeveer drie jaar terug nu, en ik draag nu ongeveer anderhalf jaar pas een hoofddoek, Elhemdoelilah dat Allah SWAT mijn ogen heeft geopend Elhemdoelilah. Wat relaties betreft, iemand hier wilde weten hoe ik over de liefde dacht, chemie was het...ok ook ik heb Moge Allah me vergeven een relatie gehad(rozengeur en maneschijn.....) in het begin dan he....maar ach je bent jong en je krijgt aandacht......je word verliefd(het mooiste wat er is denk je dan bij jezelf)maar dan kom je erachter dat het allemaal het werk van Sjitan is geweest, dan kom je erachter dat wie Sjitan achtervolgd nooit gelukkig zal zijn....maar goed na die relatie ben ik gaan nadenken.....over het leven, de reden dat we hier zijn.....en opnieuw kwam ik een serieuze jongen tegen(maar goed daar ga ik nu niet op in, laten we het maar op houden dat dat niet `lmekteb is geweest) nu ik weet dat relaties niet zijn toegestaan, begin ik er ook absoluut niet meer aan, ik ben een moslima en wil me InsjaAllah aan de regels houden, soms is dat wel moeilijk maar met Allah SWAT` hulp komen we er wel allemaal........ Tja wat ik nog even als laatste wil zeggen is dat het leven eigenlijk te kort is om de hele tijd maar te gissen over wat een goede moslim is, maar wees er een, achtervolg niet wat de ongelovigen doen in deze wereld, want achtervolg je ze hier, dan zul je ze ook in het hiernamaals achtervolgen(Moge Allah ons behoeden daarvoor......... Salaam Alaikoem

Pagina's : [1] 2