Bekijk originele versie : Heb een vraagje aan de vrouwen die niet met een Marokkaan zijn getrouwd.
AbaHoeCh
15-08-2006, 20:30
Zijn er hier vrouwen die met een niet-Marokkaan zijn getrouwd?
Heb een vraagje voor jullie :D
AbaHoeCh
15-08-2006, 21:10
Ik.
Heb je er soms spijt van dat je niet met een Marokkaan bent getrouwd of heb je nu een héél gelukkig huwelijk?
Ik vraag me dit af want ik ben ook wel geïntresseerd in gemengde huwelijken en vraag me ook af of het wel lukt en of de Marokkaanse vrouw zich wel 'gelukkiger' voelt dan getrouwd te zijn met een Marokkaan (als je kijkt naar ons cultuur enzo..).
marjam1983
15-08-2006, 21:16
Heb je er soms spijt van dat je niet met een Marokkaan bent getrouwd of heb je nu een héél gelukkig huwelijk?
Ik vraag me dit af want ik ben ook wel geïntresseerd in gemengde huwelijken en vraag me ook af of het wel lukt en of de Marokkaanse vrouw zich wel 'gelukkiger' voelt dan getrouwd te zijn met een Marokkaan (als je kijkt naar ons cultuur enzo..).
IK ben hamdoullah super gelukkig getrouwd en zou het zo opnieuw doen als de tijd terug gedraaid werd. Ik kan me leven niet zonder mijn man voorstellen. En het grappige is, ik zie hem niet als een niet marokkaan, ik zie hem gewoon als mijn man. Islam is het aller belangrijkste ongeacht welke afkomst.
Tuurlijk hebben veel vrouwen liever iemand uit hun eigen land of streek omdat cultuur etc. Maar voor mij is dat geen prioriteit. Als je maar gelukkig bent :goedzo: .
marjam1983
15-08-2006, 21:17
Ik wil trouwen met een niet marokkaan insha allah..hij moet wel moslim zijn.
Mag ik vragen waarom een niet marokkaan?
AbaHoeCh
15-08-2006, 21:20
Me too :D..........incha'Allah
AbaHoeCh
15-08-2006, 21:22
Mag ik vragen waarom een niet marokkaan?
Omdat ze in de Marokkaanse cultuur op elk vlak in alles voorrang hebben en ik wil niet dat hij ons kinderen het ook zo gaat aanleren zoals nu in deze tijd. De jongens mogen doen en laten wat ze willen en de meisjes worden ze heel streng in het oog gehouden.
Bij mij gelijk = gelijk en ik denk niet dat er een groot aantal zijn van de Marokkaanse mannen die dezelfde gedachtes hebben als mij.
AbaHoeCh
15-08-2006, 21:23
IK ben hamdoullah super gelukkig getrouwd en zou het zo opnieuw doen als de tijd terug gedraaid werd. Ik kan me leven niet zonder mijn man voorstellen. En het grappige is, ik zie hem niet als een niet marokkaan, ik zie hem gewoon als mijn man. Islam is het aller belangrijkste ongeacht welke afkomst.
Tuurlijk hebben veel vrouwen liever iemand uit hun eigen land of streek omdat cultuur etc. Maar voor mij is dat geen prioriteit. Als je maar gelukkig bent :goedzo: .
Jah hierin heb je ook wel gelijk. Als je maar goed overeenkomt met je aanstaande.
AbaHoeCh
15-08-2006, 21:24
marjam mag ik vragen wat voor nationaliteit hij heeft? :o
Waarom wil je dat zo graag
marjam1983
15-08-2006, 21:46
marjam mag ik vragen wat voor nationaliteit hij heeft? :o
Half nederlands, half indonesisch ;) .
mocro_nadoria
15-08-2006, 23:31
ik houd het het liefst op een marokkaan ik wil gewoon dat me kinderen 100% marokkaans zijn
Shereen23
16-08-2006, 10:38
ik houd het het liefst op een marokkaan ik wil gewoon dat me kinderen 100% marokkaans zijn
waarom moeten je kinderen 100% marokkaans zijn??
misshajar11
16-08-2006, 11:26
Ik heb 2 nichten die getrouwd zijn met een nederlander, ze zijn zeer gelukkig
geworden.
M'n eerste nicht heeft 2 huwlijken gehad , allebei van marokkaans afkomst.
Het was geen succes in het huwlijk. Ze heeft kinderen van bijde mannen.
Ze heeft paar jaar geleden een nederlander ontmoet en is ze meegetrouwd.
ze is nu gelukkig met hem, maar heeft weinig contact met haar ouders die accepteren de huwlijk niet.
en de tweede nicht na een mislukte huwlijk met een marokkaanse is ze gescheiden van hem.
ze is nu getrouwd met een nederlander(een bekende advocaat, ik noem de naam niet) ze is heel gelukkig en heeft een kind met hem.
De armoede die ze had kent ze niet meer. ze moest toiletten schoonmaken om in nederland te kunnen blijven. ze had geen verblijfsverguning.
En nu leeft ze in rijkdom een eigen auto en een villa. Gelukkiger kan je niet worden.
Shereen23
16-08-2006, 11:47
Geld maakt niet altijd gelukkig, ze heeft immers geen contact met haar ouders.
Dat ik mn ouders niet meer zie of spreek is voor mij meer waard dan al het geld in de hele wereld.
AbaHoeCh
16-08-2006, 21:00
Geld maakt niet altijd gelukkig, ze heeft immers geen contact met haar ouders.
Dat ik mn ouders niet meer zie of spreek is voor mij meer waard dan al het geld in de hele wereld.
Juist !
K denk de reden omdat ze geen contact heeft met haar ouders is waarschijnlijk omdat haar man geen Moslim is?
Voor mij is dit wel belangrijk natuurlijk.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.