Bekijk originele versie : Luister Broeders En Zusters
OueldRassoul
20-06-2003, 16:41
Asalaam-u-alaikum Zusters en Broeders,
Stel je eens voor dat de einde van de wereld aanbreekt..de uur van de waarheid..Je weet dat over een uur de wereld vergaat, wat zou jij in die Uur doen??
Ik neem aan dat iedereen dan zijn/haar Rabb herdenkt en om vergiffenis gaat vragen...maar helpt het wel om in die ene uur nog je Rabb te gaan herdenken terwijl wij in de rest van ons leven daar zich niet om druk maakten want gisteren nog stond je er niet bij stil maar nu dat je achter komt dat de uur van de waarheid aanbreekt dan pas krijgen wij Aql en dan pas gaan wij om vergiffenis vragen en dan pas gaan wij serieus over onze Rabb en Dien nadenken...Je krijgt dan pas het besef dat al die tijd die wij niet in onze Rabb hadden gestoken dat het verloren tijd was..
Waarom zijn wij mensen zo koppig en gaan pas actie ondernemen als wij pas zeker van onze zaak zijn?..en heeft het nog wel nut om in die uur om vergiffenis te vragen?helpt het nog wel?Waarom dan pas?
Wassalaam
Farida_zina
21-06-2003, 19:33
Je hebt gelijk Oeledrassoel....
Ik durf bijna te wedden dat echt de helft van de marokkaanse jongeren niet bidt en een kwart daarvan doet haad nog alsof ze islamitisch zijn...1 Daarmee bedoel ik: niet mee doen aan de Ramadan.., harame dingen eten en drinken etc..!! Ik vind dat iedereen zich echt meer moet verdieoen in de islam!!! En nu wil ik niet zeggen dat IK heilig ben.., maar ik zeg gewoon mijn mening!! hamdoellilah bidt ik wel en ik ben hardstikke bang voor Allah (swt)!!!!!
Inshallah zal Allah ons vergeven en ons weer op het
rechte pad houden!!!
Lady_moi
21-06-2003, 19:39
ik heb alhamdoulilah leren bidden en nu ik het kan doe ik het dagelijks ik zou nie durven het over te slaan :(
http://www.speedys-cover.de/Cover_Seiten/PSX-Cover/armageddon-front.jpg
STAAT IN DE KORAN ......... :
misshananne
21-06-2003, 19:58
als je wilt vertel ik je een verhaal dat met mij is gebeurd en dat ik sindsdien ben begonnen met bidden het gaat ook over de dood.
Origineel gepost door OueldRassoul
Asalaam-u-alaikum Zusters en Broeders,
Stel je eens voor dat de einde van de wereld aanbreekt..de uur van de waarheid..Je weet dat over een uur de wereld vergaat, wat zou jij in die Uur doen??
Ik neem aan dat iedereen dan zijn/haar Rabb herdenkt en om vergiffenis gaat vragen...maar helpt het wel om in die ene uur nog je Rabb te gaan herdenken terwijl wij in de rest van ons leven daar zich niet om druk maakten want gisteren nog stond je er niet bij stil maar nu dat je achter komt dat de uur van de waarheid aanbreekt dan pas krijgen wij Aql en dan pas gaan wij om vergiffenis vragen en dan pas gaan wij serieus over onze Rabb en Dien nadenken...Je krijgt dan pas het besef dat al die tijd die wij niet in onze Rabb hadden gestoken dat het verloren tijd was..
Waarom zijn wij mensen zo koppig en gaan pas actie ondernemen als wij pas zeker van onze zaak zijn?..en heeft het nog wel nut om in die uur om vergiffenis te vragen?helpt het nog wel?Waarom dan pas?
Wassalaam
volgens mij staat het in de koran, als de uur van de waarheid is er geen weg meer om te vluchten. Dus vergiffenis kan denk ik ook niet.
Gewoon je leventje blijven leiden, diegene zullen toch hun straf ontvangen dus waarom moeilijk gaan doen.
BeautifulLady
21-06-2003, 20:15
Origineel gepost door misshananne
als je wilt vertel ik je een verhaal dat met mij is gebeurd en dat ik sindsdien ben begonnen met bidden het gaat ook over de dood.
Ja vertel eens....
LQwaad4life
21-06-2003, 20:18
staat oueldrasoul voor de zoon van de profeet?
misshananne
21-06-2003, 20:19
eaw meid dit ga ik niet hier vertellen als je wilt dan vertel ik het wel prive.
BeautifulLady
21-06-2003, 20:21
Jah stuur me een pm en vertel, want ik ben wel nieuwsgierig.....
LQwaad4life
21-06-2003, 20:35
ik eis ook een pm :kwaad:
Farida_zina
21-06-2003, 20:43
JAH ik ook!!!!!! Pleasseee...
Miss_Glitter
21-06-2003, 20:50
ik wil dan ookkkkkkkkkkkk :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.