Bekijk originele versie : Vrijdag 27 JUNI PARTY IN ROOSENDAAL met Laila Chaiker
LadyRachida
20-06-2003, 16:32
Dag mensen wie wilt er a.s vrijdag 27 Juni 2003 feesten in Roosendaal!!!!
Het wordt gezellig en er wordt weer veel gefeest en gedanst komen dus.... :)
Naast de dj's die ervoor gaan zorgen dat de voeten van de dansvloer afkomen zorgt Laila Chaiker dat de punten op de I worden gezet.
Ik kan je garanderen dat het reuze gezellig wordt dus mensen kom vrijdag 27 juni naar Roosendaal en chil met ons mee......... :zwaai: :zwaai:
Entree :5 Euro
Tijd :16.00 uur t/m 23.00 (het kan uitlopen)
plaats :centrum van Roosendaal
Laterzzzzz
Origineel gepost door LadyRachida
Naast de dj's die ervoor gaan zorgen dat de voeten van de dansvloer afkomen zorgt Laila Chaiker dat de punten op de I worden gezet.
Ik kan je garanderen dat het reuze gezellig wordt dus mensen kom vrijdag 27 juni naar Roosendaal en chil met ons mee......... :zwaai: :zwaai:
Laterzzzzz
hoi rachida
waar ergens in roosendaal is het.
ik denk te komen met mijn verloofde
doei
Origineel gepost door LadyRachida
Laterzzzzz
Salaam rachida
Vraagje: waar ligt het juist in Roosendaal? is er parkeerplaats voorzien of is het handiger te komen met de trein? is het dicht gelegen bij het station.. Wij komen namelijk vanuit richting Antwerpen om Nl onveilig te maken die dag.. :boogie::hoera::boogie:
laat snel iets weten
Dag leuke RAshida(mag ik wel hopen), kun je me de volgende keer mail sturen als er weer zo'n feest wordt gegeven. Ik ben een beetje laat met het bekijken van dit berichtje. Maar goed dan weet je het als je samen met mij denkt daarnaartoe te gaan . Groetjes en een dikke zoen van ceazar. Ben wel op zoek naar cleopatra. Dus als je denkt die te zijn moet je me zeker mailen. samir757@hotmail.com
meester meknes
het was wel een ripp off
er was geen leila shakir pas op het einde denk ik,als ik er niet over heb gezien
er waren een bende idioten die hier en daar wat brulden door de mic
er waren teveel dronkaards aanwezig,include de organisators,gewoonweg schandelijk.
never meer naar dat soort feestjes
Origineel gepost door al hoceima
helaas voor je playa hater, het was zwaar de bom.
hahahahahahah.
marokkanen als jij gunnen elkaar niks gelukkig zijn de meeste marokkanen niet net als jou.
en miss layla chakir was aanwezig en ze heeft een fantastische show weg gezet. het was een mooi goed verzorgd feest zonder ruzie en veel plezier
laters
wat vind jij er de bom aan ?
ik vond het echt niets, dat is mijn mening !
Vooral dat er alcohol werd geschonken vond ik echt erg.
Maaaar ik moet wel toegeven, heb gelachen met hoe sommige
mensen erbij liepen, jongens leken net dragonballz en meiden net
barbies en dansten op een manier waarvan ik mijn ogen niet kon geloven.
Trouwens, was het jouw broertje die beetje drunk was ?
Hij noemde elke meid sweety en was nogal plakkerig!
Next time better!
ps: marocbeach, toch geen nachtmerries ?
:zwaai:
helaas voor je playa hater, het was zwaar de bom.
hahahahahahah.
marokkanen als jij gunnen elkaar niks gelukkig zijn de meeste marokkanen niet net als jou.
en miss layla chakir was aanwezig en ze heeft een fantastische show weg gezet. het was een mooi goed verzorgd feest zonder ruzie en veel plezier
laters
:rolleyes: HmZz.....ze was inderdaad aanwezig jah, maar vraag nie voor hoelang.....heb namelijk van mn broer gehoord dat ze der op een gegeven moment mee gekapt is, vanwege ruzie met de organisatoren??? Klopt dat???? Tjah.....and by the way, heb also gehoord dat de meeste jongens meer buiten hebben gestaan en het onderling gezelliger hadden dan dat ze dat binnen hadden....wat je dan maar de bom noemt toch...??!!
LaterZz
ik heb dit gehoord ik heb dat gehoord
ik heb gehoord dat het een leuk feest was en dat het heel druk was tot een uur snachts en dat layla chakir twee keer een half uur heeft opgetreden zoals afgesproken met haar en er was geen ruzie.
en oh ja ik heb gehoord dat er op deze wereld heel veel marokkanen zijn die elkaar niks gunnen en een leven hebben dat gebaseerd is op afgunst en jaloezie.
elke keer is er kritiek en elke keer als er een feest is is het weer bom vol een dag later staat er weer dat het niks aan was en dat ze nooit meer komen.
iwa blijf maar thuis.
over drie maanden geef ik een feest en ik weet nu al dat het vol word.
en wat betreft rip off deal dan vraag ik mezelf af wat je verdiend als je vijf euro te duur vind voor een feest.
als het je niet bevalt mag je naar een stink party in rotterdam voor tien euro
Je hebt mij nie horen zeggen dat het geen leuk feest was, voor de een was het leuk, voor de ander viel het wel mee......and by the way, waarom is ze er dan zomaar vandoor gegaan en schold ze de uitsmijter enzo uit???? :rolleyes:
AnywayZz....dat je hebt gehoord dat er op deze wereld mensen (marokkanen dus) zijn die elkaar niks gunnen en een leven hebben dat gebasseerd is op afgunst en jaloezie, ben ik helemaal met je eens....heb je mij ook nie horen zeggen, zo zijn marokkanen nu eenmaal toch?? Maar goed, je weet zelf net zo goed als ik dat elke keer wanneer er een marokkaanse feest wordt gehouden en men gaat, dat er altijd kritiek wordt gegeven, waarom?? I don't know, that's why i don't like Maroccain peopleZz.....
Tjah, wat kun je der nog verder van zeggen....
Thalla
souraya79
29-06-2003, 22:17
Nou zo te lezen heb ik zeker geen spijt meer dan ik niet ben geweest. Was van plan om te gaan, maar dacht het laatste moment NO THATS NOT THE PLACE TOO BE. Ik weet zeker dat als ik daar was en dat allemaal zag, ik er geen minuut langer zou blijven staan.
HALLO MENSEN WAAR GAAT DIT HEEN?
......
ik zeg ook niet dat je iets negatiefs zegt maar als je terug leest zie je weer negatieve reacties
terwijl dit het vierde feest is
en we hebben een grotere locatie genomen omdat het alleen maar drukker en drukker word.
en toch komt iedereen hier met zijn praatjes.
dat zij de uitsmijter heeft uitgescholden weet ik niet.
ik weet wel dat ik en een vriendin een kwartier hebben zitten kletsen met layla en we samen wat gedronken hebben ze was aardig.
op het laatst nam ik afscheid en gaven we haar nog fooi.
dus dat noem ik geen ruzie.
maar marokkanen maken altijd overal zelf een story van.
ik heb veel complimenten gehad over de organisatie.
het was netjes geen vechtpartijen en geen ruzies en dat is uniek voor een marokkaans feest.
dus laat iedereen maar praten na de zomer geven we weer een feest en komt er weer een bekend iemand optreden en word het weer vol.
dus laters.
Negatieve reacties krijg je altijd, no matter what....Op zich moet het gewoon kunnen, een doodnormale marokkaanse feest geven, maar tjah...zoals je ziet, weet, men (marokkanen) moeten er altijd DE negatieve dingens uithalen.
M'n broer wilde me meenemen, kben helemaal weg van Laila Chakir, kdacht leuk...haar zien bla bla bla.....Maar goed, als je verder gaat denken, weet je gelijk dat er van die vieze marokkanen (moeten er altijd tussen zitten) die MOETEN praten. Is het nie over mij, dan zekers over mn broer. Waarom?? Omdat hij zn zusje meeneemt......en dat vind ik nou zo jammer van Marokkanen, altijd een oordeel klaarhebben, altijd conclusies trekken die er nie zijn......just a shame.....ik bedoel zo verkeerd is ut toch nie om een Marokkaanse feest te organiseren????
Thalla
al_hoceima002
30-06-2003, 08:58
Origineel gepost door nisrine_benali
Ik was ook van de partij en het was hartstikke top.
mijn complimenten.
thnx
aitfaouin
02-07-2003, 03:09
ik haat marokkanen
Origineel gepost door aitfaouin
ik haat marokkanen
:D kort, maar krachtig.....
Haten??? Nopes, althans....almost......Mogen??? Pffff, ik MAG ze NIET....
Angeltje
06-07-2003, 02:07
Dan mag je jezelf ook niet!
sharifa_001
09-07-2003, 12:58
heeeeee allemaal goedemiddag wie weet of er ergens in julie of augusterss nergens een party is want ik blijf in nl maar ik wil het wel gezzelig maken met feesten als er ergens een marokaanse party is laat het me eve weten dan
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.