Bekijk originele versie : Welke mannen/vrouwen scheren hun oksels niet??
Farida_zina
20-06-2003, 15:39
salaam.. :D
Welke mannen en vrouwen scheren hier hun oksels niet???
En waarom dan niet??? Vinden jullie het niet frisjes om te scheren??
Ik weet dat in iedergeval de helft van de jongens hun oksels niet scheren ...maar boys..pleasse doe dat wel!! Want het staat voor geen meter!!! En bij een vrouw al helemaal niet!! :hihi:
:zwaai:
Farida_zina
20-06-2003, 15:44
En het stinkt nog ook!! :hihi:
Farida_zina
20-06-2003, 16:39
hahhahha..ik doe het met een scheermes mijn okselshaar scheren!!
ik doe het met een epileerapparaatje
in het begin was het moordend,ik moest echt op mijn tanden bijten,maar de operatie is gelukt en sindsdien groeit er heel weinig terug en doe ik het om de 2 weken.
oksels,benen en schaamdelen scheren is heel belangerijk mensen,dus weg met die jungle.
ik laat het altijd zitten lekker groeien echt vies als je het scheert maja iedereen doet wat ie wil he ;)
nee tuurlijk scheer ik het veel reiniger ha :hihi:
IK SCHEER HET NIET MAG NIET VAN MIJN MOEDER ZEG DAT HET HARAM IS TOT JE HUWELIJKS NACHT MAG JE PAS GLAD ZIJN VOOR JE MAN.
Farida_zina
20-06-2003, 18:12
Wat moumna??? Je oksels???
Farida_zina
20-06-2003, 18:14
:hihi: Jij bent zelf ook een man.... :maf:
Origineel gepost door moumna
IK SCHEER HET NIET MAG NIET VAN MIJN MOEDER ZEG DAT HET HARAM IS TOT JE HUWELIJKS NACHT MAG JE PAS GLAD ZIJN VOOR JE MAN.
jakkes je bent zeker een vrouw,nou ja,mijn moeder zegt net; scheren die handel
Farida_zina
20-06-2003, 18:40
Ewa malich ...man of vrouw!!! ALLEBEI SCHEREN DIE HANDEL JAH!!!!
WANT HET STINKT VRESELIJK!! :D
Errug ranzig:
Van die zwetende vrouwen en mannen met een hempie zonder mouwen aan, die in de supermarkt ove de sla gaan hangen en dan zie je zo die druppels eraf vallen op de sla.
Brrrrrrrr
Kreeg er spontaan een groentefobie van.
Lang leve groente in potjes!!!
Farida_zina
20-06-2003, 19:15
hahahahahhahaha redcat!!!!
Farida_zina
20-06-2003, 19:16
100% gelijk!!
s_soumaya18
20-06-2003, 20:57
TFFFFFOOOEEE WEGSCHEREN DIE HANDELL
EN TROUWENS HET IS SUNNA JE MOET HET WEGSCHEREN HET BEHOORT TOT JE DAGELIJKSE ROUTINE ZOALS WOODOO DOEN TANDEN POETSEN ZO HOORT SCHEREN ER OOK BIJIJ
GATVER GATVER MOET ER NIET AAN DENKENNNN
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.