Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geen Relatie meer met het aardse leven

Pagina's : [1] 2 3

camjo
17-06-2002, 21:16

Salaam Allemaal... Hoe wil je dat men je later herinnert..wanneer je er niet meer bent in dit aardse leven.. Denk alstublieft hier goed over na..alvorens iets hier te schrijven.. Je mag ook passen..dat betekent dat je niet hoeft te antwoorden. Of je wil éérst een doel in dit leven bereiken..maar niemand heeft de garantie dat hij dat doel ook werkelijk bereikt..we leven van dag tot dag..met andere woorden..vandaag leven we nog..maar straks of morgen misschien niet meer. Stel..dat je morgen er niet meer bent...welke boodschap of teken laat je achter ter herinnering aan jou..of..wat had je liefst hier willen achterhalen... Spreek nu alsof je morgen niet meer op deze wereld zal bestaan... welke boodschap heb je voor de wereld..voor de familie..vrienden..kennissen..vreemden..vijanden.. leugenaars..moordenaars..criminelen..kinderen..bej aarden..enz.. Spreek...

EsteeLauder01
17-06-2002, 21:31
Moeilijke vraag...'k zal daar eens diep over nadenken...was namelijk nog niet van plan te sterven hoor... ;)

camjo
17-06-2002, 21:45
Origineel gepost door Estée Lauder Moeilijke vraag...'k zal daar eens diep over nadenken...was namelijk nog niet van plan te sterven hoor... ;) Ik zou zeggen..weer iets anders..maar dit vereist wil een beetje diep-denken.. Ja Estée..hadden we die luxe maar..om éérst al onze plannen te verwezenlijken en dan rustig onze oude dag uitleven..om daarna binnen onze familiekring rustig afscheid van hen en van het leven nemen.. Sterven doet niemand graag..zeker als de persoon nog in de beste vorm en gezondheid van zijn leven is.. Maar..ik daag jullie uit..de meeste van jullie zijn weliswaar nog relatief jong..maar ik denk dat jullie capabel (in staat zijn ) zijn om deze vraag te confronteren.. Wie durft..

loubna170
17-06-2002, 22:29
ik snap de vraag het eerlijk gezegd niet zo zou je het nog een keer willen uitleggen (het zal wel aan mij liggen)

Chaimae
17-06-2002, 22:32

ik snap m ook niet dus je bent niet alleen

Chaimae
17-06-2002, 22:50
je bent toch dood je voelt er nix van hoor denk ik

7eloua
17-06-2002, 22:53
Wat Mohammed Justice wil vragen is wat voor beeld je van jezelf bij andere mensen wilt achterlaten als jij overlijdt. Dus hoe de mensen jou herinneren. En hoe wil je dat bereiken correct me if i´m wrong :)

camjo
17-06-2002, 22:55
[QUOTE]Origineel gepost door loubna170 ik snap de vraag het eerlijk gezegd niet zo zou je het nog een keer willen uitleggen (het zal wel aan mij liggen) [/QUOTE Sorry mensen..niet goed uitgelegd van mij..ok Waar gaat het over..het gaat over het gewoonste zaak van de wereld..namelijk de dood.. We weten allemaal dat we vroeg of laat doodgaan..dat is een feit, ok..mijn vraag is: stel dat je vandaag of morgen zou doodgaan..dat kan..kulu nafsin da ikatu almaut (elk wezen proeft de dood).. Je laat dan de wereld achter je..je laat je familie achter..je vrienden..je leven.. Maar, al deze mensen die achterblijven (nou ja achterblijven..zij zullen ook volgen vroeg of laat).. Maar ok..zij zullen jou natuurlijk niet vergeten..ze zijn hartstikke kapot dat je er niet meer bij hen bent..en zij blijven een beeld van jou in hun hart dragen..zo lang zij leven.. Maar dat beeld..hoe zou je willen dat men jou herinnert..of zeg je ..dat moeten zij maar weten.. Of zeg je ik had graag dit of dat gedaan, zodat de mensen mij zo gaan herinneren.. Als het nog niet duidelijk is, wil ik het gerust nog eens proberen..ik weet het, het is niet simpel..maar het is éénmaal zo..het leven..

Chaimae
17-06-2002, 23:01
de normaalste zaak van de wereld .........namelijk de dood??? sorry hoor maar ik vind de dood allesbehalve normaal het is ons lot maar ik vind het niet normaal

tetouania_zina
17-06-2002, 23:10
Origineel gepost door chemie de normaalste zaak van de wereld .........namelijk de dood??? sorry hoor maar ik vind de dood allesbehalve normaal het is ons lot maar ik vind het niet normaal daar gaan we weer :D :D jij bent echt getikt..... hahahaha :D

Chaimae
17-06-2002, 23:13
oh dus als er iemand in jouw nabije omgeving doodgaat zeg je gewoon het is de normaalste zaak van de wereld

tetouania_zina
17-06-2002, 23:16
Origineel gepost door chemie oh dus als er iemand in jouw nabije omgeving doodgaat zeg je gewoon het is de normaalste zaak van de wereld ja je vat het echt helemaal verkeerd doodgaan is normaal iedereen gaat dood, wa zeg van nee....

camjo
17-06-2002, 23:16
Origineel gepost door chemie de normaalste zaak van de wereld .........namelijk de dood??? sorry hoor maar ik vind de dood allesbehalve normaal het is ons lot maar ik vind het niet normaal Sorry..ik kan je niet volgen.. Iedereen die leeft moet doodgaan..zo heeft Allah (swt) gewild en zo zal het altijd zijn.. Hoe lang men leeft..dat is aan Allah (swt)..maar doodgaan zul je. Kijk naar je zelf..je moet ademen om in leven te blijven..je hart pompt..je hersenen (een vleesmassa) laat je denken en handelen..je benen, ogen ,oren, je huid..enz..denk je dat je lichaam altijd zo zal blijven uitzien..je takelt traag maar zeker..en plotseling ben je weg van deze wereld..ongeval..schietpartij bij een overval..ziekte enz.. Iedereen hoopt dat hij of zij deze wereld verlaat door een natuurlijke dood..en niet door een fatale verkeersongeval of door moord..

Chaimae
17-06-2002, 23:18
jullie snappen mij niet en ik kan het eerlijk gezegd ook niet uitleggen dus vergeet maar wat ik zei

tetouania_zina
17-06-2002, 23:18

Origineel gepost door Mohammed Justice Sorry..ik kan je niet volgen.. Iedereen die leeft moet doodgaan..zo heeft Allah (swt) gewild en zo zal het altijd zijn.. Hoe lang men leeft..dat is aan Allah (swt)..maar doodgaan zul je. Kijk naar je zelf..je moet ademen om in leven te blijven..je hart pompt..je hersenen (een vleesmassa) laat je denken en handelen..je benen, ogen ,oren, je huid..enz..denk je dat je lichaam altijd zo zal blijven uitzien..je takelt traag maar zeker..en plotseling ben je weg van deze wereld..ongeval..schietpartij bij een overval..ziekte enz.. Iedereen hoopt dat hij of zij deze wereld verlaat door een natuurlijke dood..en niet door een fatale verkeersongeval of door moord.. precies M.J alleen chemie vat het helemaal anders op.....

Pagina's : [1] 2 3