Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bush: Iran moet steun voor gewapende groepen stoppen

Pagina's : [1] 2

voetbalnu
14-08-2006, 23:30

14/08/2006 Jtwnetwork - President Bush zei op maandag dat Iran gewapende groepen in Libanon en Irak steunde, en dat Teheran direct zijn militaire en financiële steun moet stoppen. ''In beide landen steunt Iran gewapende groepen in de hoop op het ontnemen van democratie en het ontwikkelen van macht'', zei Bush. Hij zei ook dat Hezbollah een nederlaag in de Libanon crisis leed. De leider van Hezbollah, Hassan Nasrallah, vindt dat zijn organisatie een „historische en strategische overwinning” heeft behaald in de oorlog tegen Israël. Bron/LINK (http://www.jtwnetwork.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2169&Itemid=132) die bush praat te veel, teveel onzin gewoon letterlijk, ene kant dit, andere kant dat

voetbalnu
14-08-2006, 23:32
kunnen ze meteen ook iran ontwapenen:D

BARBARIAN
14-08-2006, 23:38
Volgens de VN resolutie moet Hezbollah ontwapend worden in Libanon binnen 30 dagen. Wat een grap. Wie neemt de VN nu nog serieus? Barbarian...............

misti
14-08-2006, 23:39
in 30 dagen zal Hizb'Allah hergroeperen en een ontelbaar strijders zullen zich vrijwillig aanmelden + Iran en Syrië hebben sinds het bestand van vandaag al vrachtwagens vol raketten en wapens gelevert aan Hizb'Allah en JOden denken dat er terug kerende familie's in die vrachtwagens zitten :) in die 30 dagen mogen ze kamperen tussen puinhopen

Boezedjief
14-08-2006, 23:42

in die 30 dagen mogen ze kamperen tussen puinhopen HIZB'aLLAH heeft geheime ondergrondse paleizen ;)

Hazouz_55
14-08-2006, 23:48
Aldus de grootste terrorist ter wereld die zijn bevelen rechtstreeks krijgt van Jezus Christus van Nazareth.

Boezedjief
14-08-2006, 23:49
Paleizen nog wel. Die nu dank zij de onthulling van Boezedjief niet meer geheim zijn. Dat zullen ze leuk vinden, misschien vinden ze je nu wel een verrader. ik weet dat Amerika kernbommen heeft, maar waar precies in Amerika weet ik niet omdat dat geheim is a uilskuikentje:hihi: zo precies ook met die paleizen :nerd:

voetbalnu
14-08-2006, 23:57
in 30 dagen zal Hizb'Allah hergroeperen en een ontelbaar strijders zullen zich vrijwillig aanmelden + Iran en Syrië hebben sinds het bestand van vandaag al vrachtwagens vol raketten en wapens gelevert aan Hizb'Allah en JOden denken dat er terug kerende familie's in die vrachtwagens zitten :) mag ik de bron daarvan lezen, ben benieuwd..

Waynakh
14-08-2006, 23:58
Hij denkt dat hij ook de baas is in Iran... Zorgelijk. Is er een dokter in de zaal? hier is de dokter voor BUSHH Ik zorg ervoor dat hij noooit meer ademt:)

Boezedjief
15-08-2006, 00:00
mag ik de bron daarvan lezen, ben benieuwd.. wat zou jij doen als jij Nasrallah was ? lekker genieten en op vakantie gaan ? nee! hergroeperen, je leger machtiger maken en wapens leverantie's vanuit Iran alvast bestellen voor de volgende aankomende oorlog

Djinn_Tonic
15-08-2006, 00:00
libanon is het volgende land waar jarenlang terroristen moslims onder elkaar gaan uitmoorden, net als in Irak en afghanistan.

BARBARIAN
15-08-2006, 00:03
libanon is het volgende land waar jarenlang terroristen moslims onder elkaar gaan uitmoorden, net als in Irak en afghanistan. helaas een logische opvolging van inderdaad. Er zal ongetwijfeld een machtsvacuum onstaan. Ik hoop niet dat het in dit geval ook gebeurd... Barbarian...........

Boezedjief
15-08-2006, 00:03
libanon is het volgende land waar jarenlang terroristen moslims onder elkaar gaan uitmoorden, net als in Irak en afghanistan.die tijdperk is al geweest in de jaren 70 en 80

bati007
15-08-2006, 00:06
in die 30 dagen mogen ze kamperen tussen puinhopen Ze doen het op de nederlandse manier, caravan in met hele gezin, 3 zakken aardappelen mee, kasten vol met voedsel in blik. Gezellig met een kopje thee in de hand, net als een vakantie van de meeste hollanders:hihi: :hihi:

voetbalnu
15-08-2006, 00:11

wat zou jij doen als jij Nasrallah was ? lekker genieten en op vakantie gaan ? nee! hergroeperen, je leger machtiger maken en wapens leverantie's vanuit Iran alvast bestellen voor de volgende aankomende oorlog Ik vroeg jou iets, vroeg niet of je wilde vooroordelen over wat ik ''zogenaamd'' dacht... ik constateerde en concludeerde ook niets.. blijkbaar heb je ook geen bron voor de zin wat je hiervoor zei..

Pagina's : [1] 2