Bekijk originele versie : Najat atabou is een fitnazaaier
najiba05
20-06-2003, 13:28
salaam ya moeslims
Wie durft Najat atabou te benaderen??????????????????
Ik vind Najat atabou een fitnazaaier. ze probeert de moslims op het slechte pad te brengen . wordt het niet eens tijd om haar een brief te schrijven en haar duidelijk te maken dat ze moet bekeren tot de islam. heel veel arabische zangeressen zijn bekeerd tot de islam!!!!!!!!! Kijk b.v,
Sabrina , zij was een actrice een zeer mooie intelligente vrouw(heeft oem kaltoum nagespeeld) Zij is na de film een hijab gaan dragen massallah!!!!!!!! Ze heeft zelfs in Parijs een toespraak gehouden , heel veel fans van haar zijn nu vrome moslims geworden. Waarom de marokkaanse zangeres niet ?????????????? Wie gaat er naar haar concert binnenkort??????????????? Mischien kan jij na haar optreden een brief overhandigen, waarin staat dat ze hele grote zondes begaat en dat ze op elke moment kan doodgaan. Zij kan haar fans helpen, door zelf te bekeren tot de islam. Haar fans zullen hopelijk haar voorbeeld volgen inchallah. Wie kan dit doen?????????????? Moge Allah je belonen met het paradijs als jij dit durft te doen. El gair inchallah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wa salaam........
soumiesa
20-06-2003, 14:38
salaam
toevallig zeg gisteren had ik haar nog op 2m gezien. En ik heb ook een intervieuw met sabreen gezien op iqra. Heb je dat ook gezien?? Was echt mooi. Maar ik denk dat het geen zin heeft om iemand een brief te schrijven. Allah swt leidt wie Hij wil en laat dwalen wie Hij wil. Misschien komt haar tijd nog
najiba05
20-06-2003, 14:43
Salaam somiesa
Ja, inderdaad ik heb gisteren ook sabreen gezien , masaalh wat staat haar die hijiab mooi. Ik hoop inchaalh dat al onze moetriibat bekeren, want het zijn echt de fitnazaaiers . Het was maar een idee, mischien doet er iemand wel wat mee, inchaalah!!!!!!! Moge ALLAH ons de kracht geven om dawa te doen. amien......... wa salaam.
salaam wa aleikoum wa rahmatoelah wa barakatoehoe,
Ik probeer zelf ook geen muziek te luisteren, en vind dat die zangers en zangeressen absoluut slecht bezig zijn. Maar ik denk niet dat zo een brief zou helpen maar je kan het altijd proberen.
Brief overhandigen na dr optreden?? dat betekent dat je dan ook naar dr concert gaat... een beetje hypo dan...eerst luister je naar muziek en dans je misschien mee...en later overhandig je dr een brief met oa taki Allah??
Misschien tijd om plan B te verzinnen;)
sabria2000
20-06-2003, 23:08
die kleren die ze gisteren aan had op 2m echt voorschut ook nog wel samen met haar man, dat hij er niks om geeft :jammer: maar ja ik wil er niet aan denken waar haar eigen kinderen gaan belanden, en hoe ze danst...laat maar daar zal ik niet over beginnen, maar zij bekeren tot de islam, volgens bekeren alle joden dan dat zij bekeert :jammer:
najiba05
21-06-2003, 23:03
Je hoeft niet perse bij haar optreden aanwezig te zijn, je kunt haar na haar optreden de brief overhandigen. Ja, ze is inderdaad bezig met slechte voorbeelden te geven, en mensen trappen daar in astagfirellah.
Je doet je naam eer aan Najiba :D
Maar probeer wat makkelijkere dingen. Bv flyers uitdelen voor de ingang.
Ik vind het jammer dat hier op deze site een banner is van zo'n fitnazaaier.
Secret_Eyes
21-06-2003, 23:47
Origineel gepost door Najib26
Je doet je naam eer aan Najiba :D
Maar probeer wat makkelijkere dingen. Bv flyers uitdelen voor de ingang.
Ik vind het jammer dat hier op deze site een banner is van zo'n fitnazaaier.
hey welkom terug !!!
ik heb je gemist :o
:zwaai:
Origineel gepost door Secret_Eyes
hey welkom terug !!!
ik heb je gemist :o
:zwaai:
Dankje :)
Maar ik ben er al een hele tijd :)
Secret_Eyes
22-06-2003, 18:20
Origineel gepost door Najib26
Dankje :)
Maar ik ben er al een hele tijd :)
oooh :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.