Bekijk originele versie : mijn grootste ergernis, tfooeeee wat haat ik dat zeg.....
noortje1
20-06-2003, 12:02
bellende mensen in openbaar, en dan keihard zitten lullen dat iedereen alles te weten komt over je prive leven
:rolleyes: have a break en zeg als je in de metro bent of bus etc, ik bel je zo terug!!!!!!!! Niets moeilijks aan of wel?
want er zijn mensen die dat haten :rolleyes:
capiseeeeeeeeee :)
does it look like I care :rolleyes:
:hihi: joke, I know what you mean
alhoceimagirly
20-06-2003, 12:05
en wat dacht je van die negro's die keihard in hun taal gaan zitten praten wajowww ezjnoeeen en echt keihard ze schreeuwen helemaal aan die :gsm: ze hebben gewoon schijt aan iedereen :jammer:
Bario_Woman
20-06-2003, 12:06
Openbaar is nog niet zo erg...
Weet je wat erg is?
Als je midden in een feest zit ;)
bruiloften of weet ik het wat.
Dat is asso. Dan denk ik altijd...loop effe naar buiten....en zet sowieso je telly op trilstand.
soulbabe
20-06-2003, 12:08
Origineel gepost door alhoceimagirly
en wat dacht je van die negro's die keihard in hun taal gaan zitten praten wajowww ezjnoeeen en echt keihard ze schreeuwen helemaal aan die :gsm: ze hebben gewoon schijt aan iedereen :jammer:
marokkanen doen precies hetzelfde meid
celine_4ever
20-06-2003, 12:21
Origineel gepost door soumaya1
of in de super markt....van schat wat zal ik meenemen om te eten...bah daar heb ik dus zo n hekel aan...:boos:
:lol:
tariffst
20-06-2003, 12:32
tzzzzzzzz heb je niks belangrijks te melden, dan dat je je druk gaat maken om mensen die in de tram zitten te telefoneren.
Origineel gepost door noortje1
bellende mensen in openbaar, en dan keihard zitten lullen dat iedereen alles te weten komt over je prive leven
:rolleyes: have a break en zeg als je in de metro bent of bus etc, ik bel je zo terug!!!!!!!! Niets moeilijks aan of wel?
want er zijn mensen die dat haten :rolleyes:
capiseeeeeeeeee :)
Ik vind het wel grappig......
'weet je niet hoeveel mensen geen leven hebben' en dat kom je allemaal te weten als je in de trein/tram/metro mee kunt luisteren
Dus ik zou eerder zeggen geniet ervan.....
noortje1
20-06-2003, 12:42
Origineel gepost door tariffst
tzzzzzzzz heb je niks belangrijks te melden, dan dat je je druk gaat maken om mensen die in de tram zitten te telefoneren.
en nu..
Origineel gepost door Bario_Woman
Openbaar is nog niet zo erg...
Weet je wat erg is?
Als je midden in een feest zit ;)
bruiloften of weet ik het wat.
Dat is asso. Dan denk ik altijd...loop effe naar buiten....en zet sowieso je telly op trilstand.
Dat bedoel ik !!
tariffst
20-06-2003, 12:49
Origineel gepost door noortje1
en nu.. :vingers:
noortje1
20-06-2003, 12:51
kim gifs
tariffst
20-06-2003, 12:52
kim sim gas
noortje1
20-06-2003, 13:03
k versta geen riffies :vingers:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.