Bekijk originele versie : Dringend Gezocht...mooie Apparte Pak Ofzo Voor Stoet!!!!
Hallo
Mijn vriendin trouwt over enkele weken (4) en ik ben dringend opzoek naar iets appart om aan te doen met de stoet???
Wie kan me hieraan helpen?
Het moet wel mooi/appart en klasse uitstralen!!!
Help me en ik zal het je eeuwig dankbaar zijn want ik heb niet meer veel tijd en vind maar niets!!
Dank je lieve schatje en REAGEREN hé!!
Groetjes
Farah
jeblia021
14-08-2006, 13:33
hoe bedoel je stoet meid? als ze van huis naar de zaal gaat? of bedoel je binnen? iets meer duidelijkheid :)
hoe bedoel je stoet meid? als ze van huis naar de zaal gaat? of bedoel je binnen? iets meer duidelijkheid :)
van haar thuis naar het park en van het park naar de zaal :)
maroc4ever
14-08-2006, 19:28
Je trekt een avondjurk aan denk ik of gewooon ene takschita
maroc4ever
14-08-2006, 19:29
.....
wil Je Een Takschita Kopen Meid Dan Kan Je Bij Mij Even Langs Komen
Miss_Bouzie
14-08-2006, 21:42
toen mijn oom trouwde trok ik een galajurk aan ( zonder hoepel simpel ) met een bolero erop en me haar in kapsel als een roos daarna zijn we nog langs scheveninge geweest en in de zaal trok ik in die avond een gala met hopel
In takshita naar het parK???
Wel dat heb ik hier in Belgie dan toch nog nooit meegemaakt en geloof me heb heel wat bruiloften meegemaakt,
Avondkleed kwam wel regelmatig voor maar dat vind ik persoonlijk maar niets...
Gewoon netjes, klasvolle pak is toch iets voor naar het park te gaan of niet???
En het weer hier in Belgie is niet zo denderend dus ik vrees dat het zo blijft dan wil ik echt niet in een avondkleed naar buiten...avondkleed vind ik iets voor in de zaal (vb naar het einde toe) maar dat is mijn mening
Ik zoek wel verder
Thankss!!!
jeblia021
19-08-2006, 13:19
Meid koop een nette leuke pakje...broek met leuk blazertje en nette schoentjes, cremekleurig of een ander pastelkleurtje? Of anders een leuke jabador....zit lekker en niet in de weg...wel een mooie he, dus geen simpele jelaba ofzo:D MEBROEK nog trwns voor het bruidskoppel
bebergeitje
19-08-2006, 13:36
toen mijn zus trouwd in het stadhuis,had ik ook een net pak aan,was wel grijs-zwart,maar echt knap,had het gewoon van de H& m gekocht en draag het soms nog steeds
Thanks lieverdjes
Maar weet iemand waar ik zo'n chinees achtige (beige vestje) getailleerd, kan vinden?
Tot de knieën...ja ja I know ik ben moeilijk maar hou van apparte dingen...
:-)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.