Bekijk originele versie : voor de aankomende bruidjes
mirjamietje
14-08-2006, 12:57
Aangezien je beter niet zenuwwachtig moet zijn voor je bruiloft, Want die dag ga je het zeker uitstralen.
Wil ik allerlei tips hier zetten zodat je minder zenuwwachtig wordt! Alle tips zijn welkom!
*neem lekker een stoombad/ sauna /zwemmen
* ga lekker iets leuks doen, samen met je man!
*lees moppen / blunders! daar kan je lekker om lachen!
*samen met iemand shoppen voor je bruiloft je a.s man /vriendin/familielid
Als jullie leuke moppen/ blunders hebben graag plaatsen!
mirjamietje
14-08-2006, 12:59
blunder: Op de bruiloft van me zus stond ik op de jurk van een vriendin ik gleed bijna uit! voorschut me zus had chaabi band die zaten me aan te kijken!!!
Miss_Bouzie
14-08-2006, 13:03
blunder: Op de bruiloft van me zus stond ik op de jurk van een vriendin ik gleed bijna uit! voorschut me zus had chaabi band die zaten me aan te kijken!!!whahah:lol: mijn nigt danste op haar zus de bruiloft zonder muziek stopte inees zie je haar daar aleen dansen zonder muzike:haha:
mirjamietje
14-08-2006, 13:29
whahah:lol: mijn nigt danste op haar zus de bruiloft zonder muziek stopte inees zie je haar daar aleen dansen zonder muzike:haha:
dat had ik ook heeeeel vaak. ik ging gewoon door dansen deed net of het niet uitmaaktte
Miss_Bouzie
14-08-2006, 13:31
dat had ik ook heeeeel vaak. ik ging gewoon door dansen deed net of het niet uitmaaktteik zou helemaal rood worden :haha:
CHILLPILL
14-08-2006, 13:41
Blunder Iinoee: Was Op Me Nicht De Bruiloft Zaten We Allemaal Sla Slem Te Zingen Stopt Iedereen Behanve K En Me Vriendin Hoorde Je Nog Door Krijsenn Vals..:(
mirjamietje
14-08-2006, 14:01
Blunder Iinoee: Was Op Me Nicht De Bruiloft Zaten We Allemaal Sla Slem Te Zingen Stopt Iedereen Behanve K En Me Vriendin Hoorde Je Nog Door Krijsenn Vals..:(
Hahahaaaaaaa
mirjamietje
14-08-2006, 14:04
Ik hou er van om gek te doen op bruiloften, ik ging gewoon echt gek doen (gekke bekken en gek dansen en zo) en dan zie je dat later terug op de band errrughhhh
CHILLPILL
14-08-2006, 16:14
Met Bruiloftenn Vergeet Ik Altijd Dat De Camera Uiit Staat Enn Daan Gek Doeeenn Laterr Zie Iik De Opname Vn Bruiiloftt..:eek: JE SFETAAHH..
MA_R0C_CIA
14-08-2006, 16:18
Blunder: op trouwerij van me nicht ik sat helemaal te sjanse met de jonge die bendier speelde en hij ook met mij en me tantes sate naast me opeens voelde ik 1 harde platte hand tege me achterhoofd en me tante sei : willie hsem wat ga je naar die jonge kijke
willie 1 rode hoofd kreeg ik
maar ik ging alleen KIJKE NAAR DIE JONGE hij zat heel de tyd te knipogen want ik verveelde me heel erg ik sat te w8te op andere nicht van mij die kwam later :p
mirjamietje
14-08-2006, 16:20
Blunder: op trouwerij van me nicht ik sat helemaal te sjanse met de jonge die bendier speelde en hij ook met mij en me tantes sate naast me opeens voelde ik 1 harde platte hand tege me achterhoofd en me tante sei : willie hsem wat ga je naar die jonge kijke
willie 1 rode hoofd kreeg ik
maar ik ging alleen KIJKE NAAR DIE JONGE hij zat heel de tyd te knipogen want ik verveelde me heel erg ik sat te w8te op andere nicht van mij die kwam later :p
whahahahahhahahahha
mirjamietje
14-08-2006, 17:21
er was eens een jongen hij heet 3maroes hij kon helemaal niet rekenen, op een dag zei de meester tegen hem hoe veel is 5 eraf 3 hij wist het echt niet dus zei de meester weet je wat ga naar huis en zeg tegen jou moeder dat ze 5 sefniezin (donuts) moet maken.
3maroes zei oke, hij ging naar zijn moeder en zei tegen zijn moeder de meester zei dat ik 5 sefniezin moet maken en mee moet nemen naar school zijn moeder zei oke, ik maak het wel voor jou.
de volgende dag zei de meester tegen 3maroes ''ewa 3maroes oesaeid gemsa een tefniezin'' 3maroes zei oke, ewa zei de meester mesh7ar gemsa ateksed gas trata? ik weet het niet zei 3maroes oke kas trata een tefniezin zei de meester tegen 3maroes. 3maroes at het op en vervolgens zei de meester ''ieroga mini qiemen?'' 3maroes zei ''iezen erkes 'n atheej''
MA_R0C_CIA
14-08-2006, 17:33
er was eens een jongen hij heet 3maroes hij kon helemaal niet rekenen, op een dag zei de meester tegen hem hoe veel is 5 eraf 3 hij wist het echt niet dus zei de meester weet je wat ga naar huis en zeg tegen jou moeder dat ze 5 sefniezin (donuts) moet maken.
3maroes zei oke, hij ging naar zijn moeder en zei tegen zijn moeder de meester zei dat ik 5 sefniezin moet maken en mee moet nemen naar school zijn moeder zei oke, ik maak het wel voor jou.
de volgende dag zei de meester tegen 3maroes ''ewa 3maroes oesaeid gemsa een tefniezin'' 3maroes zei oke, ewa zei de meester mesh7ar gemsa ateksed gas trata? ik weet het niet zei 3maroes oke kas trata een tefniezin zei de meester tegen 3maroes. 3maroes at het op en vervolgens zei de meester ''ieroga mini qiemen?'' 3maroes zei ''iezen erkes 'n atheej''
nu helemaal nl pleaseee ik ken geen berbers sorry :p
MA_R0C_CIA
14-08-2006, 17:34
whahahahahhahahahha
lach me maar uit :kwaad:
..DesertFlower..
14-08-2006, 18:05
HAHAHAHA WOLLAHILAAA..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.