Bekijk originele versie : Wie werkt er met PGB???
temsamania
14-08-2006, 12:51
Salaam,
Wie Heeft Hier Ervaring Mee?
Graag Wil Ik Weten Hoe Het In Zijn Werk Gaat.
Oegtoekoem Fie Dien
cherry_19
14-08-2006, 13:57
het is veel administratie werk dat weet ik wel.
temsamania
14-08-2006, 21:35
allereerst bedankt voor jullie reacties!
hoe bedoel je veel administratiewerk Cherry 19?
er moeten toch meer mensen zijn kom op:D
temsamania
14-08-2006, 22:15
Dangerrouzgirl deze sites had ik al gevonden maar beantwoorden niet al mijn vragen, wat ik graag wil weten heeft meer met de belastingaftrek te maken en niet zozeer met de aanvraag van een pgb want dat is allemaal al rond.
ik heb hiervoor 4 uur in de week gewerkt en toen was het belastingvrij.
het gaat om mijn broertje die autistisch is en geestelijk gehandicapt mijn moeder heeft het zwaar en ik probeer haar te ontlasten.
ik ben zelf al getrouwd en heb een kind nu hebben wij meer uren gekregen in de week 12 uur om precies te zijn.
dus meiden met ervaring schroom niet het is belangrijk!
temsamania
15-08-2006, 11:44
bedankt dangerouzzgirl:goedzo: .
salam,
ik heb een dochter die adhd heeft en vriendin van mij heeft ook een dochter die autisme heeft en we maken allebei gebruik van pgb.
wat wil je precies weten? misschien kunnen wij jou helpen.
groetjes,
als pgb ontvangt moet je zelf zorg inkopen,en elke maand moeten aantonen dat die persoon daadwerkelijk die uren heb gemaakt,je krijg een bedrag per maand of per half jaar en daar moet je het mee doen,en dan komt de administratie er nog bij,wij zelf hebben hulp in natura scheelt ons heel wat papieren elke maand
temsamania
17-08-2006, 23:36
dank jullie wel noraan en salah ik weet dat je zorg kan inkopen wat ik mij afvraag is tot welke deel het nog belastingvrij is en of het verstandig is om er een andere baan bij te hebben in verband belasting.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.