Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help, vruchtwater gebroken geen weeen

Pagina's : [1] 2 3 4

tuinboon
14-08-2006, 07:47

IS er iemand online, jullie slapen allemaal nog zeker of gaan op weg naar school of werk. Ik ben zo verdrietig en teleurgesteld, meer dan 24 uur geleden zijn mijn vliezen gebroken maar geen weeen, nu moet ik vandaag dus naar het ziekenhuis om te bevallen, vond het zo;n tegenvaller, ben over al bang voor nu, niet mijn eigen VK bij me, misschien wel infuus of andere ziekenhuisdingen, wilde zooooo graag thuis bevallen, kan na een zware derde zwangerschap niet accepteren dat de bevalling niet een beetje loopt zoals ik zou willen,,,,,,thuis in bad dus, ben ook bang voor het ziekenhuis, hoe vang je daar weeen op , op bed enzo, lijkt me allemaal vreselijk,,, wie heeft dit meegemaakt en kreeg toch nog uit zichzelf weeeen? of niet en wat deden in het ZH met je ????????? Anybody ?

achermijnpc
14-08-2006, 07:51
zou je niet je VK bellen met deze vragen ipv hier rond te surfen, is maar een tip hoor!! maar als mijn vruchtwater zou gebroken zijn zou m.nl het laatste zijn waar ik aan zou denken :rolleyes:

Samira_C
14-08-2006, 07:53
Ga naar de dokter of bel je verloskundige, dan je tijd te verspillen hier op het yasmina!

zohour
14-08-2006, 07:56
lieverd, hou je sterk, en je red het wel. net zoals de andere keren! ook al was de vorige bevalling zwaar wil niet zeggen dat het ook nu zo wordt! en wie weet komen de weeen vanzelf opgang! ik snap dat je het vreselijk vind om vast geobonden te voelen aan allerlei infusen en al, de meeste vrouwen vinden het maar niks ! aar je moet maar denken elke wee die geweest is is er een minder! ik raad je aan om een warm bad tenemen in het zieken huis en neem iemand mee die helpt met rugweeen weg te masseren( heet handoek in de rug) lah ie fakak 3la geir en zet hem op!!!!!!!

tuinboon
14-08-2006, 07:57

VK is allang op de hoogte, maar weet niet of jullie bevallen zijn, die doen verder niets, die stuurt me vandaag gewoon naar ZH en verder succes ermee! ZIJ zorgen voor technische ondersteuning, niet voor mentale ondersteuning, en dat laatste is M. nl nu juist heel geschikt voor is mijn ervaring........

aliyaah
14-08-2006, 08:41
IS er iemand online, jullie slapen allemaal nog zeker of gaan op weg naar school of werk. Ik ben zo verdrietig en teleurgesteld, meer dan 24 uur geleden zijn mijn vliezen gebroken maar geen weeen, nu moet ik vandaag dus naar het ziekenhuis om te bevallen, vond het zo;n tegenvaller, ben over al bang voor nu, niet mijn eigen VK bij me, misschien wel infuus of andere ziekenhuisdingen, wilde zooooo graag thuis bevallen, kan na een zware derde zwangerschap niet accepteren dat de bevalling niet een beetje loopt zoals ik zou willen,,,,,,thuis in bad dus, ben ook bang voor het ziekenhuis, hoe vang je daar weeen op , op bed enzo, lijkt me allemaal vreselijk,,, wie heeft dit meegemaakt en kreeg toch nog uit zichzelf weeeen? of niet en wat deden in het ZH met je ????????? Anybody ? Ik heb dat ook gehad bij mijn tweede bevalling. Alleen was ik 4 weken te vroeg. Mijn vliezen waren gebroken, maar ik kreeg geen weeen en daarbij was de kleine niet ingedaald. Dus ik moest een week platliggen totdat mijn dochtertje was ingedaald en daarna zou ik eigenlijk ingeleid moeten worden, maar alhamdoulilah zijn de weeen op natuurlijke wijze begonnen en de bevalling op zich verliep probleemloos. Ik wens je heel veel succes en inchaallah heb je je kleine in je armen en ben je dit allemaal vergeten!!!:kus:

mother_to_be
14-08-2006, 13:01
ik had dat ook, mijn vliezen waren gebroken en geen weeen. dus mocht ik uiteindelijk naar het ziekenhuis.. hij was wel goed ingedaald en in het ziekenhuis was het best prettig....denk er zlefs over na om de volgende keer gewoon in het ziekenhuis te bevallen.. het beviel me uitstekend...

mmu3
14-08-2006, 13:03
Ik hoop dat je, insh-allah al bevallen bent van een gezond kindje.

HoneyBee
14-08-2006, 13:06
Zou ze al bevallen zijn?

latiefka
14-08-2006, 13:28
ze reageert niet dus ze zal zeker wel op dit moment in het ziekenhuis liggen

tuinboon
14-08-2006, 16:35
nee hoor ik moet thuis afwachten heb nog 60 uur om spontaan te bevallen en anders wordt het naalden --> infuus of gel, brrrrrr, gynaecologen aan je bed en de hele mikmak, ik voel helemaal niets, walu nada nakkes niente dus ben bang voor inleiding, mijn bevalbad staat troosteloos op de logeerkamer, wat een pech, geeneens een harde buik, hoe hard ik ook schoonmaak, ben heeeeeel bang voor inleiding en bevallen op bed, krijg ik altijd zo;n rugpijn, grrrrrr, jullie horen het wel.

badparel
14-08-2006, 16:36
Ikoen gayr insha allah! Moge allah swt jou bijstaan en je insha allah een voorspoedige bevalling en gezond kindje schenken!!!

mother_to_be
14-08-2006, 16:38
nee hoor ik moet thuis afwachten heb nog 60 uur om spontaan te bevallen en anders wordt het naalden --> infuus of gel, brrrrrr, gynaecologen aan je bed en de hele mikmak, ik voel helemaal niets, walu nada nakkes niente dus ben bang voor inleiding, mijn bevalbad staat troosteloos op de logeerkamer, wat een pech, geeneens een harde buik, hoe hard ik ook schoonmaak, ben heeeeeel bang voor inleiding en bevallen op bed, krijg ik altijd zo;n rugpijn, grrrrrr, jullie horen het wel. gair inshallah, maar wachten ze zo lang dan, je vliezen zijn allang gebroken. langer dan 24 uur wachten ze niet hier.... ze helpen je dan een handje.. bij was het dan zo toen ik in het ziekenhuis aankwam ineens de weeen heftiger werden en wel infuus heb gehad maar was absoluut niet pijnlijk.. en had echt superbegeleiding... inshallah krijg je het niet zwaar en heb je heel snel je wondertje in je armen...:kus:

Mosowira
14-08-2006, 16:57
nee hoor ik moet thuis afwachten heb nog 60 uur om spontaan te bevallen en anders wordt het naalden --> infuus of gel, brrrrrr, gynaecologen aan je bed en de hele mikmak, ik voel helemaal niets, walu nada nakkes niente dus ben bang voor inleiding, mijn bevalbad staat troosteloos op de logeerkamer, wat een pech, geeneens een harde buik, hoe hard ik ook schoonmaak, ben heeeeeel bang voor inleiding en bevallen op bed, krijg ik altijd zo;n rugpijn, grrrrrr, jullie horen het wel. Als ik terugdenk aan die rug en beenweeen moet ik huilen. :maf:

tuinboon
14-08-2006, 17:51

ieder ziekenhuis heeft ander beleid, en andere methoden om in te leiden bij mij wordt het gel of infuus, eeegk! ben bang voor weeenstorm! en dat vruchtwater blijft maar stromen onderhand......

Pagina's : [1] 2 3 4