Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn ouders accepteren de vrouw van me dromen niet.Wat moet ik doen ???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

LZN
20-06-2003, 11:25

Mijn ouders accepteren de vrouw van me dromen niet.Wat moet ik doen ??? Mijn ouders accepteren de vrouw van me dromen niet.Wat moet ik doen ??? Asallaam Oelailum broeders en zusters, Ik heb een grote probleem. Ik heb al 3,5 jaar een relatie met een berbers meisje. We houden zou veel van elkaar en we konden echt niet zonder elkaar. We beloofte elkaar dat we met elkaar zouden trouwen en op een gegeven brak de dag waarop we samen hadden afgesproken dat we het aan onze ouders zouden vertellen. Ik vertel het dus aan me moeder en me moeder aan me vader en me vader hoorde wat voor ras het waren en hij accepteerde haar familie niet omdat ze toevallig een ras komen uit al hoceima en hij vond zulke slechte mensen omdat ze vaak ruzie maakte terwijl hij die mensen nog geen eens kende. En toen brak voor mij de hel open en ik heb er echt allles aan gedaan om me vader bij haar vader te krijgen oelah ik heb er echt alles aan geprobeert wat je maar kunt bedenken maar niks lukte en de dag dat ik me vriendin vertelde wat er aan de hand was begonnen we alle twee zo hard te huilen in elkaars armen. Het deed me zo erg pijn van binnen.En langzamer tijd begon de hel voor me open te gaan.En ik bleef 1,5 jaar van alles en nog wat proberen om vader zo ver te krijgen maar niks lukte. Oelah,ik weet geen raad meer.En een maand geleden zei me vriendin dat als ik niet om haar hand kom vragen dat ze dan in marokko zou gaat trouwen.En een maand geleden heeft ze ook afscheid van me genomen. En ze zei dat ze op 26 juni 2003 zullen vertrekken naar marokko. Ik heb gezworen in de naam van god dat als gaat trouwen dat ik dan zelfmoord ga plegen. Ik kan het leven niet meer aan want zei is me leven en ik hou echt heel veel van haar en ik weet ook dat ze heel veel van mij houd. Het doet elke dag pijn in me hart en me leven is zo waardeloos zonder haar omdat steeds aan haar moet denken. Het beeinvloed me werk en alles.Oelah,ik ben bang dat ik haar kwijt raak en mezelf wat aan doe. Vertel me alsjeblieft broeders en zusters wat ik moet doen ??? Wie mij een goed advies kan geven die tot oplossing leid zal door allah (swt) beloont worden. Alsjeblieft alsjeblieft broeders en zusters want ik hou zoveel van haar..

Gouwenaaaar
20-06-2003, 11:38
Ik vind het heel erg om te horen, maar je hoort het de laatste tijd vaker dat ouders de partner afkeuren van hun eigen kind terwijl er niets op aan te merken valt!! maar zou je niet met een Oom of andere familielid kunnen praten zodat diegenen met je vader gaat praten!! of ga desnoods naar de Imam van de moskee waar je vader bid, vertel hem je verhaal, hij zou met je vader kunnen praten!! probeer anderen mensen erbij te betrekken zodat zei op je vader kunnen inpraten!! inschallah komt het goed, wens je veel sterkte,

ilhame_N
20-06-2003, 11:42
Als je echt van haar houdt dan zal ik er niet laten gaan Als je vader niet wilt, probeer dan een oom of een tante een oudere famililid of wat dan ook mee te krijgen. Zeg je vader dat als hij niet gaat je wel alleen gaat, dat je hoe dan ook met er wil trouwen. Je vader zal wel bijdraaien als hij weet dat je toch doorzet. Zet m gewoon voor het blok, stel m voor om gewoon kennis te maken en we zijn toch allemaal moslims? dus waar haalt hij het lef vandaan om mensen zo te beoordelen,er is maar een die over mensen mag oordelen en dat is allah, maak dat je vader ook duidelijk. Veel succes en ik zou zeker niet te lang wachten als ik jou was, daar krijg je later spijt van Groetjes Ilham

sammmy
20-06-2003, 11:43
blijf voor haar vechten...

layla86
20-06-2003, 11:48

Ik wil aansluiten bij Junior Lid. Probeer gewoon de beste vrienden van jou vader bij te trekken. En misshcien mensen van jou werk bijvoorbeeld je werkgever. Mohem doe ales wat ej kan doen. en geef t nooit op want zoiets verdien je niet. En je vriendin helemaal. Ik vind ook dat je vriendin moet vechten. En geen gekke beslissingen nemen. jullie hebben t 3 jaar en half volgehouden dus misschien eventjes nog dan komt de daglicht te voorschijn. IK heb ook dezelfde probleem maar mijn dag is niet aangekomen. Maar wat ik doe is gewoon probeer t van tevoren aan te kondigen bij mijn ouders zodat t niet als een klap gaat vallen. snap je ik heb van tevoren geweten dat mijn vader zoiets niet gaat accepteren maar omdat ik t steeds ermee kom vraag hij nu zelf wanneer gaan we bij haar langs. Dus probeer altijd met je vader te praten elke keer als jullie allleen zijn. vraag naar zijn argumenten en zeg dat die zaken niet meer van teopassing zijn. Ik hoor t wel hoe t afloopt ik wens je veel sterkte en geluk Badrdin uit Rdam

Gouwenaaaar
20-06-2003, 11:50
Maar doe je er wel wat mee????

soennia83
20-06-2003, 12:00
alaikom asslaam warahmatollah broeder, jeetje wat erg jongen, maar dit vehaal komt me heel erg bekend voor. Een vriendin van mij is hetzelfde deze week overkomen. En het ergste is dat dat joch met wie ze heeft familie van mij is. Ik wil er verder niet op in gaan. Maar ik sluit me aan bij gouwenaar, laat je familie met je vader spreken. En wat betreft zelfmoord, weet je wat je je zelf dan aan doet??? Alles wat je in de werled gedaan hebt word een zonde en je weet wat je dan te wachten staat na dit leven. Dus dat kan je beter niet doen. Je moet je ouders zien over te halen, ik begrijp alleen niet waarom dat zo moeilijk is. ( maar goed elk ouder verschilt) waslaam mu3alikom warahmatollah jongen niet opgeven en al helemaalniet als je geen leven zonder haar kan voorstellen! Alles komt goed inshallah

soennia83
20-06-2003, 12:05
Hamass, als jij in dezelfde situatie zit dan piep je wel anders of niet soms?

khadija84
20-06-2003, 12:06
Origineel gepost door Anthony Oelah,ik heb echt alles geprobeert wat er maar te proberen valt. En nog geen effect, Ken je vader dat meisje??? En vind jou moeder het wel goed??? Misschien heeft je vader wel heel nare ervaringen met die bevolking?? Maar alsnog vind ik dat je niet mag generaliseren!!! En wat is jou ras??? Ik ken veel rassen die de mensen uit houceima niet uit kunnen staan :( Waarom weet ik niet....

soennia83
20-06-2003, 12:14
dan heb ik alvast medelijden met haar! wasalaam

soennia83
20-06-2003, 12:16
Oh ja was nog wat vergeten Anthony, Ze zal echt niet in Marokko gaan trouwen hoor, dat zegt ze alleen, zodat jij wat meer vaart maakt, maar ja in deze situatie ligt het niet aan jou maar aan je ouders. ( Als ze echt van je houd, dan zal ze nog wel geduld hebben) Maar goed! heb geduld waha, Allah je3tiek sabr! Allaho ma3a assabirien!!!!!! wasalaam

chouroek
20-06-2003, 12:33
salaam alikoum Agi! Eerst wil ikje heel veel sterkte wensen,maar geef het moed niet op! en het lijkt mij het beste als je inderdaad naar een imaam gaat hij zal je zeker helpen agi. Laat je vader weten dat ALLAH het hem niet zal vergeven als hij in je weg gaat staan en dat je van ALLAH het recht hebt gekregen om eigen partner te kiezen. veel succes

Cheikie
20-06-2003, 15:46
Origineel gepost door Anthony Mijn ouders accepteren de vrouw van me dromen niet.Wat moet ik doen ??? Mijn ouders accepteren de vrouw van me dromen niet.Wat moet ik doen ??? Asallaam Oelailum broeders en zusters, Ik heb een grote probleem. Ik heb al 3,5 jaar een relatie met een berbers meisje. We houden zou veel van elkaar en we konden echt niet zonder elkaar. We beloofte elkaar dat we met elkaar zouden trouwen en op een gegeven brak de dag waarop we samen hadden afgesproken dat we het aan onze ouders zouden vertellen. Ik vertel het dus aan me moeder en me moeder aan me vader en me vader hoorde wat voor ras het waren en hij accepteerde haar familie niet omdat ze toevallig een ras komen uit al hoceima en hij vond zulke slechte mensen omdat ze vaak ruzie maakte terwijl hij die mensen nog geen eens kende. En toen brak voor mij de hel open en ik heb er echt allles aan gedaan om me vader bij haar vader te krijgen oelah ik heb er echt alles aan geprobeert wat je maar kunt bedenken maar niks lukte en de dag dat ik me vriendin vertelde wat er aan de hand was begonnen we alle twee zo hard te huilen in elkaars armen. Het deed me zo erg pijn van binnen.En langzamer tijd begon de hel voor me open te gaan.En ik bleef 1,5 jaar van alles en nog wat proberen om vader zo ver te krijgen maar niks lukte. Oelah,ik weet geen raad meer.En een maand geleden zei me vriendin dat als ik niet om haar hand kom vragen dat ze dan in marokko zou gaat trouwen.En een maand geleden heeft ze ook afscheid van me genomen. En ze zei dat ze op 26 juni 2003 zullen vertrekken naar marokko. Ik heb gezworen in de naam van god dat als gaat trouwen dat ik dan zelfmoord ga plegen. Ik kan het leven niet meer aan want zei is me leven en ik hou echt heel veel van haar en ik weet ook dat ze heel veel van mij houd. Het doet elke dag pijn in me hart en me leven is zo waardeloos zonder haar omdat steeds aan haar moet denken. Het beeinvloed me werk en alles.Oelah,ik ben bang dat ik haar kwijt raak en mezelf wat aan doe. Vertel me alsjeblieft broeders en zusters wat ik moet doen ??? Wie mij een goed advies kan geven die tot oplossing leid zal door allah (swt) beloont worden. Alsjeblieft alsjeblieft broeders en zusters want ik hou zoveel van haar. De t.yfus jij bent een triest mannetje omdat je in eerste instantie gaat huilen, je ben gvd een kerel man doe er wat aan. En als ik jou was zou ik gewoon of schijt aan je ouders hebben of een pistool kopen en jezelf met een kogel door je kop jagen, (dan ben je er ook vanaf) Als ik jou was dan zou ik mezelf door mn kop jagen, maaaar je hoeft mijn advies niet op te volgen hoor je bent tenslotte oud genoeg om je eigen beslissingen te nemen. Hoewel oud genoeg??????????????????

khadija84
20-06-2003, 16:07
Origineel gepost door Cheikie De t.yfus jij bent een triest mannetje omdat je in eerste instantie gaat huilen, je ben gvd een kerel man doe er wat aan. En als ik jou was zou ik gewoon of schijt aan je ouders hebben of een pistool kopen en jezelf met een kogel door je kop jagen, (dan ben je er ook vanaf) Als ik jou was dan zou ik mezelf door mn kop jagen, maaaar je hoeft mijn advies niet op te volgen hoor je bent tenslotte oud genoeg om je eigen beslissingen te nemen. Hoewel oud genoeg?????????????????? :eek: :wat?!: :schok: :watte?:

Rabatboy
20-06-2003, 16:42

Vertel me alsjeblieft broeders en zusters wat ik moet doen ??? Wie mij een goed advies kan geven die tot oplossing leid zal door allah (swt) beloont worden. Alsjeblieft alsjeblieft broeders en zusters want ik hou zoveel van haar. [/B][/QUOTE] heeey kijk :kwaad: WAT MAG NIET JE DOET WAT JE WILT EN VOORAL ALS JE MET HAAR/IEMAND WILT TROUWEN ANDERS NEEM GEWOON WRAAK TEGEN JE OUDERS WOLLAH ALS IK JOU WAS WAS HET VEEEL ANDERS SERIEUS want jij houd zo veel van haar enz en dat is het ergste nog al!!!!!!! :Iluvu: en dan..??? JIJ BENT DAN EMOTINEEL EN JOU OUDERS KUNNEN ALLEEN MAAR NEE NEE ZEGEN EN DAN...???EN JOU LEFEN GAAT DAN KAPOT EWILLIE EN ZIJ WILT NOG IN MAROKKO GAAN TROUWEN JE HEBT NOG PAAR DAGEN TE GAAN NU OF NOOIT WEETJE WAT NEEM HAAAR GEWOON HET IS MIJ ADVIES!!! ;) EWA SUC6 verder allah is with you!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6