Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een tripje naar Artis!

yasminne
20-06-2003, 10:57

Ging gezellig naar Artis als begeleidster met 9 leerlingen :) (allemaal rond de leeftijd van 10/11.) En ze zijn nog wel bijna allemaal even lang als mij :o ! Nadat we gearriveerd waren, gingen we gelijk op onderzoek. De leerlingen waren zo enthousiast, terwijl ik barstende koppijn had :( Ach ja het was hun dagie, dus moet wel een grote smile op m'n gezicht zetten! Tijdens het rondlopen zagen we best veel! Ik zag een paar bordjes staan, en vroeg aan de leerlingen waar ze naar toe wouden gaan? Waarop die antwoorden naar het aquarium. Zo gezegd zo gedaan! En daar zag ik een mooie vis (Amira1) geel met blauw en zwart ze deed echt. Vervolgens zagen we schildpadjes er waren twee zelf bezig (Adamx en een gastje) ! De leerlingen giechelen msaken vonden ze zoooo leuk :) We gingen rond 11.30 weer terug we zouden om 11 uur les krijgen van een juf uit de artis! Op de terug weg zag ik een papagaai (esmatjuuh) ze kraaide de gekste dingen...wel leuk om te zien. We kwamen ooh wilde honden (vin) tegen. Ze sliepen nog, en vond het heel lief hoe hij zijn vrouwtje en zijn jonkie dicht bij ze had! Zijn vrouwtje is vast en zeker trots op hem. Om 11uur kregen we les het ging over vogels en zoogdieren! Ik moest een rat op m’n schoot houden :( . Dat is zo wat ik niet wilde omdat ik al als de dood ben voor muize’n :o dus laat staan voor ratten. Maar ja ik heb m'n trots, :D wil echt niet dat die leerlingen me gaan treiteren omdat hun juffie bang is voor ratten. Dus ik spaarde al mijn moed op, en nam het rat (chabab) op schoot :p Chabab snuffelde een beetje, en blijkbaar vertrouwde hij me en hij kroop hup naar boven richting een heuveltje :o . Pakte chabab van zn staart en zette hem op m’n schoot weer en aaide hem heel lief. Ik heb vele andere dieren gezien zoals de oudste gorilla van artis (Najib 26), de Pinquin (Meryam20), Een luie Leeuw (Emien) hij had vandaag zeker geen zin, een giraf (ladie_moi), een ezel die niets ander deed dan balken (Slaatnergensop), een leeuw (Ithrane), een Olifant (NoordAfrikaan) En nog vele andere! Heb het alsnog naar me zin gehad, ondanks ik koppijn had! Maar ik kom jullie insha allah de volgend jaar weer opzoeken :zwaai:

SaMiax
20-06-2003, 11:00
whahahahahahaha

minora
20-06-2003, 11:01
leuk :)

Amira1
20-06-2003, 11:32
Yek vis a hamka wacht maar ik pak je wel!!!!!!

rif_ridster
20-06-2003, 11:55

kifesch je bent me komen opzoeken wat leukkkkkkkkkk!!!!! AMAL>>LAMA

yasminne
20-06-2003, 12:23
Origineel gepost door Juffrouw_Miepie Ik was die juffie van artis! Meskina je was zo saaaaaaaaaaai, ik kreeg slaap van je! Je bleef maar doorlullen :kwaad: ! Maar de andere vonden het wel intressant :p Nou Rif ridster ik ben je jammer genog niet tegen gekomen, volgend keer insha allah!

yasminne
20-06-2003, 17:27
Origineel gepost door nediya :hihi: :stout:

yasminne
20-06-2003, 22:19
http://www.nbproducties.nl/smilies/jumper.gif ;)