Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geweld Cyclus doorbreken

samira_el
20-06-2003, 10:33

Geweld los je op met geweld, is de gedachtengang van de leiders.. Wat vinden jullie moeten de Palestijnen stoppen met het geweld?

rnaj
20-06-2003, 10:43
Jammer, mijn keus staat er niet tussen. Wat vinden jullie moeten de Palestijnen stoppen met het geweld? Ik vind dat beide zijden moeten stoppen met geweld, en dat terrorristen buiten de vredes-discussie moeten blijven Clubjes als Hamas, geven iedere keer Israel een excuus om de vredes-onderhandelingen af te breken. Ik vindt dus eigenlijk dat wanneer Israel werkelijk vrede wil, zij anders met de palastijnse 'regering' moeten omgaan.

samira_el
20-06-2003, 10:45
Origineel gepost door rnaj Jammer, mijn keus staat er niet tussen. Ik vind dat beide zijden moeten stoppen met geweld, en dat terrorristen buiten de vredes-discussie moeten blijven Clubjes als Hamas, geven iedere keer Israel een excuus om de vredes-onderhandelingen af te breken. Ik vindt dus eigenlijk dat wanneer Israel werkelijk vrede wil, zij anders met de palastijnse 'regering' moeten omgaan. Ik geloof niet dat jouw keus realiseerbaar is :)

grendel
20-06-2003, 11:57
Origineel gepost door samira_el Ik geloof niet dat jouw keus realiseerbaar is :) Ach, anders regelt David Lee Roth het wel.... ;) ---- David Lee Roth Wants Road Map to Peace LOS ANGELES (DPI) The spectacular diplomatic failures between Israel and Palestine have not quashed all interest in President Bush's so-called "Road Map To Peace." Former Van Halen frontman David Lee Roth said if Sharon and Abbas don't want it, he's willing to take it off their hands and give it a try, with the goal of healing the long time rift with his former bandmates. --- http://www.dailyprobe.com/arcs/061703/roth.shtml ;)

samira_el
20-06-2003, 12:53

Origineel gepost door grendel Ach, anders regelt David Lee Roth het wel.... ;) ---- David Lee Roth Wants Road Map to Peace LOS ANGELES (DPI) The spectacular diplomatic failures between Israel and Palestine have not quashed all interest in President Bush's so-called "Road Map To Peace." Former Van Halen frontman David Lee Roth said if Sharon and Abbas don't want it, he's willing to take it off their hands and give it a try, with the goal of healing the long time rift with his former bandmates. --- http://www.dailyprobe.com/arcs/061703/roth.shtml ;) Op goed geluk :rolleyes: :)

rnaj
20-06-2003, 12:57
Origineel gepost door samira_el Ik geloof niet dat jouw keus realiseerbaar is :) GEloof jij dan in eenzijdige oplossingen? :kwaad:

samira_el
20-06-2003, 12:59
Origineel gepost door rnaj GEloof jij dan in eenzijdige oplossingen? :kwaad: Hoe graag ik zou willen van niet, is dat toch wel het geval.. De twee partijen zullen toch nooit alletwee tegelijkertijd stoppen, er zal iemand moeten zijn die eerder stopt... Praten helpt niet, geweld lost alles op in deze wereld

rnaj
20-06-2003, 13:07
Dan komt er dus NOOIT vrede; Israel ziet in Hamas een excuus, en Hamas heeft Sharon als excuus en Abbas (zo heet ie toch) kan niets meer omdat alles wat bij rechthandhaving komt kijken door Israel kapot geschoten is.

samira_el
20-06-2003, 13:11
Origineel gepost door rnaj Dan komt er dus NOOIT vrede; Israel ziet in Hamas een excuus, en Hamas heeft Sharon als excuus en Abbas (zo heet ie toch) kan niets meer omdat alles wat bij rechthandhaving komt kijken door Israel kapot geschoten is. Ja, jammer he :(

rnaj
20-06-2003, 13:14
En daarom blijf ik geloven in praten, ook al ben ik wel eens bang dat ik dat geloof tegen beter weten in. Maar 1 ding weet ik zeker, geweld heeft nog nooit iets opgelost (behalve op het schoolplein)

samira_el
20-06-2003, 13:21
Origineel gepost door rnaj En daarom blijf ik geloven in praten, ook al ben ik wel eens bang dat ik dat geloof tegen beter weten in. Maar 1 ding weet ik zeker, geweld heeft nog nooit iets opgelost (behalve op het schoolplein) Ik geloof er ook in, maar dan als ik zou praten en zeker niet Sharon en Abbas :) en op het schoolplein lost het niks op, dan begint het probleem juist al :D

rnaj
20-06-2003, 14:07
en op het schoolplein lost het niks op, dan begint het probleem juist al Zeg je nou dat Abbas en Sharon samen geknikkerd hebben. (ben bang dat dit een van mijn laatste bijdragen is, ben namelijk verzocht om te verhuisen naar joods.nl -link- (http://zone.marokko.nl/showthread.php?postid=1978825#post1978825) )

samira_el
20-06-2003, 20:21
Origineel gepost door rnaj Zeg je nou dat Abbas en Sharon samen geknikkerd hebben. (ben bang dat dit een van mijn laatste bijdragen is, ben namelijk verzocht om te verhuisen naar joods.nl -link- (http://zone.marokko.nl/showthread.php?postid=1978825#post1978825) ) Okay overdrijven is ook een vak, dat je naar joods.nl moet :rolleyes: