Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse jurken...

Pagina's : [1] 2

Aliyyah
13-08-2006, 19:52

Kun je hier in nederland ook goedkoop marokkaanse jurken kopen zoals tkhita,s en zo....

Ewaywaa
13-08-2006, 20:05
Hét goedkoopste dat ik tot nu toe ben tegengekomen is 150-, euro.

Aliyyah
13-08-2006, 20:14
Hét goedkoopste dat ik tot nu toe ben tegengekomen is 150-, euro. Ja, dat valt wel mee. als het die echt mooi is.... en nieuwste mode... hopelijk hebben nog meer waar ze die kunnen kopen..

StylishWoman
13-08-2006, 20:15
Ik koop ze vrijwel altijd hier in Nederland, (laten maken) maar goedkoop zijn ze niet.

Aliyyah
13-08-2006, 20:21

Ik koop ze vrijwel altijd hier in Nederland, (laten maken) maar goedkoop zijn ze niet. waar in nederland en hoe duur bedoel je....

StylishWoman
13-08-2006, 20:29
waar in nederland en hoe duur bedoel je.... Utrecht, Rotterdam, Amsterdan, Eindhoven, etc. Ik laat ze meestal met de hand maken, uit een eigen ontwerp. Gemiddelde prijs ligt tussen de €250 en €300, of net ietsje duurder.

Aliyyah
13-08-2006, 20:32
Utrecht, Rotterdam, Amsterdan, Eindhoven, etc. Ik laat ze meestal met de hand maken, uit een eigen ontwerp. Gemiddelde prijs ligt tussen de €250 en €300, of net ietsje duurder. he wat tof.... heb je adressen of zo... nu kan ik niet maken.. maar voor een andere keer.... want ik heb volgende maand al iets nodig...

StylishWoman
13-08-2006, 20:37
he wat tof.... heb je adressen of zo... nu kan ik niet maken.. maar voor een andere keer.... want ik heb volgende maand al iets nodig... Ik zal voor je kijken of ik aan adressen kan komen. Ik heb een half jaartje geleden een jurk laten maken bij een vrouw in de Kanaalstraat te Utrecht. Ik had 'm ook binnen 4 weken nodig en hij was netjes op tijd klaar. Je moet wel goed achter haar aan zitten, een aantal keer langs gaan, om te zorgen dat je eindresultaat echt precies datgene is dat je wilt hebben.

Ewaywaa
13-08-2006, 20:55
Ik zal voor je kijken of ik aan adressen kan komen. Ik heb een half jaartje geleden een jurk laten maken bij een vrouw in de Kanaalstraat te Utrecht. Ik had 'm ook binnen 4 weken nodig en hij was netjes op tijd klaar. Je moet wel goed achter haar aan zitten, een aantal keer langs gaan, om te zorgen dat je eindresultaat echt precies datgene is dat je wilt hebben. Haha dat is nooit anders geweest. Tegenwoordig kunnen ze zelfs de schuld in je schoenen schuiven door te zeggen: ''Ewa had je maar langs moeten komen om te kijken hoe het verloopt..''.

StylishWoman
13-08-2006, 20:57
Haha dat is nooit anders geweest. Tegenwoordig kunnen ze zelfs de schuld in je schoenen schuiven door te zeggen: ''Ewa had je maar langs moeten komen om te kijken hoe het verloopt..''. Haha, uiteindelijk krijg je wel datgene wat je wilt hoor. Ben je niet tevreden, krijg je, je geld terug. :D Ik hou zelf liever alles in de gaten, zodat het netjes op tijd af is 'zoals ik het wil.' Het zou zonde zijn dat je op de laatste dag nog wat dingetjes wilt veranderen. Dan heb je 'm al nodig, dus beter voorkomen dan genezen. :o

Ewaywaa
13-08-2006, 21:00
Haha, uiteindelijk krijg je wel datgene wat je wilt hoor. Ben je niet tevreden, krijg je, je geld terug. :D Ik hou zelf liever alles in de gaten, zodat het netjes op tijd af is 'zoals ik het wil.' Het zou zonde zijn dat je op de laatste dag nog wat dingetjes wilt veranderen. Dan heb je 'm al nodig, dus beter voorkomen dan genezen. :o Inderdaad, el wiqaya 7sen mn el3ilazj ; ). Ik zou graag willen zien wat je ontwerpen zijn, maar ik verwacht niet dat je staat te popelen die met mij te delen. Op de één of andere manier gaan wij Mgharba altijd van het ergste uit haha.

StylishWoman
13-08-2006, 21:04
Inderdaad, el wiqaya 7sen mn el3ilazj ; ). Ik zou graag willen zien wat je ontwerpen zijn, maar ik verwacht niet dat je staat te popelen die met mij te delen. Op de één of andere manier gaan wij Mgharba altijd van het ergste uit haha. M'n ontwerpen heb ik op papier staan. Niet zelf getekend, ben niet zo'n kunstenaar. :hihi: Ik laat ze tekenen met mijn begeleiding. Mijn ideetjes, mijn fantasie en haar vingertjes. :o Ik zal binnekort (zodra ik m'n camera terug heb) een foto plaatsen van mijn nieuwe jurk die ik zelf heb laten tekenen.

Ewaywaa
13-08-2006, 21:07
M'n ontwerpen heb ik op papier staan. Niet zelf getekend, ben niet zo'n kunstenaar. :hihi: Ik laat ze tekenen met mijn begeleiding. Mijn ideetjes, mijn fantasie en haar vingertjes. :o Ik zal binnekort (zodra ik m'n camera terug heb) een foto plaatsen van mijn nieuwe jurk die ik zelf heb laten tekenen. Oh dat zou leuk zijn. Waar heb je die tekenaar gevonden ; )?

StylishWoman
13-08-2006, 21:09
Oh dat zou leuk zijn. Waar heb je die tekenaar gevonden ; )? Is m'n nichtje, studeert Design & Styling. :)

Ewaywaa
13-08-2006, 21:15

Is m'n nichtje, studeert Design & Styling. :) 3barti.. Lekker handig.. ; )!

Pagina's : [1] 2