Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : geen pil maar wil ook niet zwanger worden??? Wat is de magie hierachter!!!

Pagina's : [1] 2 3

garbage_woman21
13-08-2006, 18:47

Allereerst hallooooo lieve mensjes, hoe was jullie vakantie hoop dat jullie er van hebben genoten. en bruiner zijn dan ik (ik was bruid dus mocht niet gaan zwemmen :lekkerpuh :kwaad: :traan1: balen) maar ben weer terug en heb alles overleefd. en nu mijn innie minnie probleempje Ik ben anti medicijnen gebruik ze echt 1 keer per maand en dat is rond mijn menstruatie. ben pas getrouwd zoals ik al zei en ben niet begonnen aan de pil ik kan het gewoon niet elke dag de pil drinken nikes voor mij. nou had ik begrepen dat je 2 weken voor je menstruatie niet zwanger kan worden heb ik dat correct. en 2 weken daarna wel. Ik heb daarop gegokt en inderdaad niet zwanger geworden. maar zekerheid heb ik niet. ik begrijp die hele menstruatie cyclus niet en dat is eigenlijk mijn vraag: hoe zit deze cyclus in elkaar!!!!

Amore_N
13-08-2006, 18:49
wejowww, meid, als je niet wilt zwanger raken, speel je nu echt met vuur :wow: en waarom mag je niet zwemmen als je bruid bent?

garbage_woman21
13-08-2006, 18:52
wejowww, meid, als je niet wilt zwanger raken, speel je nu echt met vuur :wow: en waarom mag je niet zwemmen als je bruid bent? nee niet zwemmen als bruid maar voor dat ik bruid was je moet een witte bruid zijn geen papua bruid :D en daarna moest ik weer terug vliegen naar dit geweldige o zo bijzondere land:D ........:kwaad: NOT het is inderdaad alsof ik met vuur speel..... daarom dringend advies nodig

Amore_N
13-08-2006, 18:54
nee niet zwemmen als bruid maar voor dat ik bruid was je moet een witte bruid zijn geen papua bruid :D en daarna moest ik weer terug vliegen naar dit geweldige o zo bijzondere land:D ........:kwaad: NOT het is inderdaad alsof ik met vuur speel..... daarom dringend advies nodig hahaa oke ik snap het;) maar succes!!! ik heb geen tips meid, condoom gebruiken doe je ook niet natuurlijk als je getrouwd bent :haha:

garbage_woman21
13-08-2006, 18:56

hahaa oke ik snap het;) maar succes!!! ik heb geen tips meid, condoom gebruiken doe je ook niet natuurlijk als je getrouwd bent :haha: hahahaha nee dan brengt hij me terug naar mijn ouders:D ik dacht aan spiraal wie heeft er hier ervaring mee???

mmu3
13-08-2006, 18:59
hahahaha nee dan brengt hij me terug naar mijn ouders:D ik dacht aan spiraal wie heeft er hier ervaring mee??? Ik heb daar persoonlijk zeer slechte ervaringen mee. En meestal geven ze die niet aan iemand die nog geen kinderen heeft. Je kan misschien voor die pleister gaan.,

StylishWoman
13-08-2006, 18:59
Allereerst van harte gefeliciteerd met je huwelijk! Allah iekemel belgair insha'Allah. Ik ken heel wat dames in mijn omgeving die het spiraaltje hebben laten zetten en voor zover ik heb gehoord hebben ze er geen last van. Ook zijn ze niet zwanger geworden, hij zit er al een paar jaar in, dus het doet zijn werk. :hihi:

oem_mujahid2
13-08-2006, 19:03
Spiraal is allahoe a3lem niet toegestaan in de islaam!

garbage_woman21
13-08-2006, 19:03
Ik heb daar persoonlijk zeer slechte ervaringen mee. En meestal geven ze die niet aan iemand die nog geen kinderen heeft. Je kan misschien voor die pleister gaan., pleister???? soort afkick pleister voor kinderen hihihi joke nee maar wat voor pleister nooit van gehoord:goedzo:

garbage_woman21
13-08-2006, 19:05
Spiraal is allahoe a3lem niet toegestaan in de islaam! dank je lieverd maar de pil is ook niet toegestaan in de islaam toch!! of heb ik dat mis.

oem_mujahid2
13-08-2006, 19:06
dank je lieverd maar de pil is ook niet toegestaan in de islaam toch!! of heb ik dat mis. De pil is wel toegestaan onder bepaalde omstandigheden, maar spiraal werkt echt anders, die breekt de bevruchting af allahoe a3lem.

garbage_woman21
13-08-2006, 19:08
Allereerst van harte gefeliciteerd met je huwelijk! Allah iekemel belgair insha'Allah. Ik ken heel wat dames in mijn omgeving die het spiraaltje hebben laten zetten en voor zover ik heb gehoord hebben ze er geen last van. Ook zijn ze niet zwanger geworden, hij zit er al een paar jaar in, dus het doet zijn werk. :hihi: ooohhh snoopy dank je wel inch allah. als ie zijn werk doet en mij mijn werk laat doen dan vind ik em geweldig hihi maar deze vriendinnen van jou hebben ook nog geen kinderen. kan een spiraal ook gezet worden als je nog geen kinderen hebt:kus:

StylishWoman
13-08-2006, 19:09
Spiraaltjes zijn vreemde lichamen die in de baarmoeder een afstotingsreactie uitlokken. Hierbij worden alle losliggende cellen -zaadcellen, eicellen en andere- door witte bloedlichaampjes aangevallen en vernietigd. Koper hindert bovendien de functie en de beweeglijkheid van de zaadcellen en stoort eveneens het transport van de eicel naar de baarmoederholte, zodat een bevruchting uitblijft. De bewering dat spiraaltjes abortus van het jonge embryo veroorzaken is dus onjuist.

oem_mujahid2
13-08-2006, 19:11
Spiraaltjes zijn vreemde lichamen die in de baarmoeder een afstotingsreactie uitlokken. Hierbij worden alle losliggende cellen -zaadcellen, eicellen en andere- door witte bloedlichaampjes aangevallen en vernietigd. Koper hindert bovendien de functie en de beweeglijkheid van de zaadcellen en stoort eveneens het transport van de eicel naar de baarmoederholte, zodat een bevruchting uitblijft. De bewering dat spiraaltjes abortus van het jonge embryo veroorzaken is dus onjuist. Bedankt voor de uitleg, zoveri k weet is een spiraal toch niet toegestaan ik heb het eens na moeten vragen voor een vriendin die een spiraal wou maar toen toch niet gedaan heeft. wa alalhoea 3lem.

StylishWoman
13-08-2006, 19:12

ooohhh snoopy dank je wel inch allah. als ie zijn werk doet en mij mijn werk laat doen dan vind ik em geweldig hihi maar deze vriendinnen van jou hebben ook nog geen kinderen. kan een spiraal ook gezet worden als je nog geen kinderen hebt:kus: Ik heb één vriendin die altijd ziek werd van de pil, ze heeft veel geprobeerd, maar telkens was er iets anders. Haar man was geen voorstander van een condoom, dus heeft ze een spiraaltje laten zetten. Dat is nu alweer een jaartje of 3 geleden, ze heeft nog geen kindjes nee. Ze heeft nergens last van gehad. Nu 3 jaar later laat ze 'm verwijderen, omdat ze aan kindjes wil beginnen.

Pagina's : [1] 2 3