Bekijk originele versie : DJ Nadia uit Rotterdam
SUCKS mensen. Mocht je een dj nodig hebben oh.. hahha neem haar niet. Ik heb haar op een bruiloft meegemaakt. The fattcow fall asleep.. ik zweer het, ze viel in slaap en draaide de hele tijd boring slaapmuziek. She sucks en ze zit onder andere nicknames zichzelf hier aan te prijzen. Trap er niet in!!
:zwaai:
ISMAHAN22
20-06-2003, 11:13
hahahahhaha CHEETAH wallah je hebt gelijk ik heb haar ook meegemaakt wallah mijn nicht heeft haar geen cent gegeven omdat ze een slaap verwekkende dj is.....!!!!!
HalfBlood
21-06-2003, 03:15
Origineel gepost door Beni Bouyachie17
:rolleyes:
Hoi Nadia,
Alles goed ?
:D.
OuJdIa_L
21-06-2003, 12:13
Origineel gepost door Half Blood
Hoi Nadia,
Alles goed ?
:eek:
hahaha ik lach me hier plat!!!!:hihi: :lol:
Hoi Nadia,
Alles goed ?
:hihi:
hey, je vraagt om een ipban, ik had die avatar ook en ben toen geIPbanned :D :D
chahidaatje
22-06-2003, 17:08
hahahahaahahahha.......
Dj Karima die is pas goed, ze komt uitspronkelijk uit belgie, maar ze woont nu in Groningen...
:letsparty :boogie::boogie::boogie: :letsparty
HalfBlood
23-06-2003, 04:08
Origineel gepost door cheetah
hey, je vraagt om een ipban, ik had die avatar ook en ben toen geIPbanned :D :D
Ja ik kreeg gelijk een waarschuwing van Angel21
TERING apen gunnen ons geen lol :D..
HalfBlood
23-06-2003, 04:10
Origineel gepost door OuJdIa_L
:eek:
hahaha ik lach me hier plat!!!!:hihi: :lol:
Trouwens ik heb jou een xtje gezien :D..
Ja ik kreeg gelijk een waarschuwing van Angel21
TERING apen gunnen ons geen lol :D..
s_soumaya18
29-06-2003, 02:18
SUCKS mensen. Mocht je een dj nodig hebben oh.. hahha neem haar niet. Ik heb haar op een bruiloft meegemaakt. The fattcow fall asleep.. ik zweer het, ze viel in slaap en draaide de hele tijd boring slaapmuziek. She sucks en ze zit onder andere nicknames zichzelf hier aan te prijzen. Trap er niet in!!
ahahahah zo erg dan whuahahahhhahhahahahaha fell asleep wajow hahahahahahahah
daarom nemen wij geen dj van buiten :giechel:
maar sta ik achter de draaitafels :maf:
ooh Nadia drink some kahwa ipv na3na etai the next time...
misschien wordt je nog een Toppertje :zwaai:
:hihi: wolaila Soefy :hihi:
jullie weten niet wat muziek maken is afgelopen zaterdag heb ik een feest meegemaakt met haar en hetwas kei super wallah was zwaar gezellig iedereen sprak over haar hoe goed ze was volgende keer moet ze zekers weer van de partij zijn.nadia je was super tbarkallah alik!!!!!!!!
Nadia sucks.. echt Fawzia, het was schandalig. Ze draaide ongeveer een half uur die Tetouanmuziek, je weet wel volgens mij is dat die volksmuziek van hun, zo boring en ze zat zelf met haar haar ogen dicht. Continu moesten mensen naar haar toe en haar gaan vragen of ze door wilde spelen, dat is toch dom? Ook toen de bruid binnen kwam en iedereen slaat oe slaam begon te doen bleef ze gewoon muziek hard draaien, hehe dat liedje van die koelies, die zo popie was toendertijd.. en weer moest iemand naar der toe om der wakker te schudden.. :jammer: fattcow..
soraya_angel
19-07-2003, 16:45
Nadia sucks.. echt Fawzia, het was schandalig. Ze draaide ongeveer een half uur die Tetouanmuziek, je weet wel volgens mij is dat die volksmuziek van hun, zo boring en ze zat zelf met haar haar ogen dicht. Continu moesten mensen naar haar toe en haar gaan vragen of ze door wilde spelen, dat is toch dom? Ook toen de bruid binnen kwam en iedereen slaat oe slaam begon te doen bleef ze gewoon muziek hard draaien, hehe dat liedje van die koelies, die zo popie was toendertijd.. en weer moest iemand naar der toe om der wakker te schudden.. :jammer: fattcow..
misschien had ze haar dag niet :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.