Bekijk originele versie : Help!!! Ik kan niet sparen :(
:huil: Ik heb het wéér gedaan :huil:
Kon niet van de winkels afblijven en heb me weer arm gekocht:(
Zó wordt nooit wat uit mn audi A3, waar ik voor 1 jaar probeer te sparen :moe:
heb je bonnetje nog? hehehe kun je ze maandag weer terug brengen....
pfff ik weet wat je bedoelddddd, als je eenmaal in de stad bent is alles te mooit om te laten liggen :moe:
letiziaaaaa
12-08-2006, 13:44
Ik heb ook een gat in mijn hand. Sparen kan ik wel, alleen als het moet, zoals bijv. voor een vakantie. Maar verder als ik in de stad ben en ik heb het geld geef ik het zo uit.
islaamparel
12-08-2006, 13:45
sparen,wat is dat ? :moe:
saadia29
12-08-2006, 13:46
Troost je, je bent echt niet de enige, helaas :moe:
Open een nieuw rekening, stort daar maandelijks een x bedrag op en knip het pasje doormidden, heeft mij ook geholpen :D
heb je bonnetje nog? hehehe kun je ze maandag weer terug brengen....
pfff ik weet wat je bedoelddddd, als je eenmaal in de stad bent is alles te mooit om te laten liggen :moe:
Nee, het zijn prachtige kleren! Ga ik écht niet terugbrengen:D
Troost je, je bent echt niet de enige, helaas :moe:
Open een nieuw rekening, stort daar maandelijks een x bedrag op en knip het pasje doormidden, heeft mij ook geholpen :D
pffff, doe ik al...maar toch flik het elke keer weer om nieuwe dingen te kopen die ik eigenlijk niet echt nodig heb :jammer: (bijv. 2 x de zelfde broek in verschillende kleuren :rolleyes: )
OemmyAicha
12-08-2006, 13:53
Ik had vorige week dat ik op een dag in een dipje zat en wat dan heel gevaarlijk is is winkelen.
Ik ging toch om mij beter te voelen en gelukkig het was een kleine winkelcentrum met een beperkte aantal winkels. Ik woon in een dorpje:D
Ik kocht en kocht en kocht, allemaal nutteloze dingen.
Uiteindelijk kwam ik thuis en besefte ik € 250,00 ongeveer lichter was.
Ik was zo boos op mijzelf en de dipje werd een zware dip, ik was zegme aan het sparen voor een nieuwe auto.
Ik knipte mijn abn pasje door veel stukken en gooide het weg:ego:
Ik had vorige week dat ik op een dag in een dipje zat en wat dan heel gevaarlijk is is winkelen.
Ik ging toch om mij beter te voelen en gelukkig het was een kleine winkelcentrum met een beperkte aantal winkels. Ik woon in een dorpje:D
Ik kocht en kocht en kocht, allemaal nutteloze dingen.
Uiteindelijk kwam ik thuis en besefte ik € 250,00 ongeveer lichter was.
Ik was zo boos op mijzelf en de dipje werd een zware dip, ik was zegme aan het sparen voor een nieuwe auto.
Ik knipte mijn abn pasje door veel stukken en gooide het weg:ego:
Voor wat een auto spaar jij? :D
Doenya25
12-08-2006, 13:57
Ik snap niet wat jullie bedoelen, serieus hoor. Zo moeilijk is het toch niet :hihi: Waarom moet je zo veel uitgeven? Je kan toch een bepaald bedrag per maand aan kleding en hebbe dingetjes besteden?
Echt misschien vinden jullie me nu een soort wezen uit pluto maar ik heb dat niet als ik in de stad loop en denk goh wat leuk en dat ik het dan gelijk moet kopen, ik denk erbij na, heb ik het geld? wat heb ik deze maand allemaal gekocht? Nee loop door.
En ik ben absoluut niet gierig want ik geef ook geld uit aan spullen, ik geef het liefst geld uit aan goede dure kwaliteit dan al die goedkope frutsels die bij mij toch in de schuur belanden wegens 'niet gebruik'
:)
Ik snap niet wat jullie bedoelen, serieus hoor. Zo moeilijk is het toch niet :hihi: Waarom moet je zo veel uitgeven? Je kan toch een bepaald bedrag per maand aan kleding en hebbe dingetjes besteden?
Echt misschien vinden jullie me nu een soort wezen uit pluto maar ik heb dat niet als ik in de stad loop en denk goh wat leuk en dat ik het dan gelijk moet kopen, ik denk erbij na, heb ik het geld? wat heb ik deze maand allemaal gekocht? Nee loop door.
En ik ben absoluut niet gierig want ik geef ook geld uit aan spullen, ik geef het liefst geld uit aan goede dure kwaliteit dan al die goedkope frutsels die bij mij toch in de schuur belanden wegens 'niet gebruik'
:)
Ehum, ik geef ook alleen maar geld uit aan kwalitatief goede spullen...vandaar mijn fustraties :moe:
Doenya25
12-08-2006, 14:07
Ehum, ik geef ook alleen maar geld uit aan kwalitatief goede spullen...vandaar mijn fustraties :moe:
Waarom elke keer als je de stad in gaat dan? jij wilt echt arm worden he?
Waarom elke keer als je de stad in gaat dan? jij wilt echt arm worden he?
Gelukkig ga ik niet zo vaak de stadt in ;)
Doenya25
12-08-2006, 14:10
Gelukkig ga ik niet zo vaak de stadt in ;)
Nou dan bestaat er nog een kans dat je wel kunt sparen ;)
Moet ik je tips geven :maf:
toureloer
12-08-2006, 14:14
hoi dames,
ik was vroeger geloof ik nog erger dan jullie, maar nu al weer een paar jaartjes let ik heel goed op mijn geld (ik werk er gewoon te hard voor). ik koop twee keer per jaar mijn kleding en dat is in de uitverkoop, ik heb gewoon te veel kleding die ik niet eens draag en die nog echt nieuw zijn. in de uitverkoop kun je hier in den haag echt de mooiste kleding kopen. voor 100 euro heb je zeker 4 complete outvits, de boodschappen doe ik nu van de lidl en sommige producten van de AH of konmar. ik verdien 900,- parttime en daar gaf ik vroeger 700,- per maand aan uit en nu op dit moment kan ik zeker 700,- per maand sparen, goed he. na werk ging ik vroeger altijd even langs een paar winkels, dat doe ik ook niet meer, niet eens meer voor eten, want daar ben je het meeste geld aan kwijt. als ik wat nodig heb dan ga ik eerst naar huis en dan bel ik mijn man op om te vragen of hij iets mee wil nemen. (hij haalt toch alleen wat ik vraag :hihi: ). eten neem ik van huis uit mee, anders ben ik ook elke dag zeker 5 euro aan eten van buiten kwijt. kleine spulletjes in huis koop ik alleen als ik ze echt echt nodig heb en als ze in de uitverkoop zijn, anders niet .
nu een paar jaar later, hebben we een leuke auto, mooie huis, geld op de bank, we gaan regelmatig op vakantie..........het gaat goed.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.