Bekijk originele versie : Mag het nou?
Is oraal sex nou toegestaan of niet?????????????????????????????????????????????? ???????????
superieurka
12-08-2006, 11:20
Is oraal sex nou toegestaan of niet?????????????????????????????????????????????? ???????????
http://app.al-islaam.com/index.php/module/cyberimam/action/qanda/search/orale/qanda/631
Het is dus eigenlijk afgeraden omdat je dan iets onreins in je mond stopt maar het is niet helemaal verboden.
Nogatlady
12-08-2006, 14:49
tfoe
je gaat toch niet je DING in de mond van je vrouw, de moeder van je toekomstige kinderen stoppen
Jan blijkbaar wel :hihi: Goed gesproken :o .
Nogatlady
12-08-2006, 15:26
iieeeuw
en dan in de ochtend even groete
en een kusje op de mond:maf:
Jakkes :maf:
___s0umaya___
12-08-2006, 21:50
haha bah echt ranzig als mij man het maar durft te vragen dan ga ik hem aan de was lijn ophangen
is maar een vraag jongens, waarom word ik gelijk aangevallen?
Br0wn_eYe
12-08-2006, 23:37
Je wordt aangevallen omdat je tegen marokkanen praat:D
Nisrine007
13-08-2006, 01:02
tfoe
je gaat toch niet je DING in de mond van je vrouw, de moeder van je toekonstige kinderen stoppen
aahahahahaha :hihi: wil je met me trouwen? alstjeblieft? hahaha :hihi:
Sweet_Esma
13-08-2006, 11:05
dus het is haram ???
de ene keer hoor ik dat t mag en de andere keer weer niet !!
wat is t nou??
Orale sex is gewoon haram, niks afgeraden. Als ik moet geloven wat hier staat dan ben ik ver van huis. Dat is bijna alles aangeraden en dat is de grootste fout die wij maken.
Leuk is dat joh orale sex en dan de volgende ochten een kus geven aan je kinderen.
Ik zal zo ergens een daliel bij pakken van geleerden en niet van een of twee cyberimams.
Salamoehaleikom wara7matoelah
Ten tweede, broeder, het oraal bevredigen van de man door de vrouw, en vice versa, moet vermeden worden. Het is toegestaan voor een moslimman zijn vrouw te benaderen in haar geslachtsdeel vanuit iedere richting hij wenst. Hierover zei Allah in de volgende aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” (Soerat Al-Baqarah: 223). Sheikh Al-Albaanie vermeldt in zijn boek "de ettiquette van het huwelijk": Op gezag van Djaabir (moge Allah tevreden met hem zijn) die zei: “De joden zeiden dat als een man in het geslachtsdeel van de vrouw binnengingen maar dan van achter, hun kind scheel zou worden! Toen openbaarde Allah de aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” De profeet (Allah’s vrede en zegen zij met hem) zei: “Van voren of van achter, zolang het in het geslachtsdeel is.” (Boekharie en Moeslim).
Er is duidelijk te lezen dat de profeet (Allah’s vrede en zegen zij met hem) een beperking had gelegd op gemeenschap met de vrouw, een persoon mag genieten van zijn vrouw en wederzijds zoals hij/ zij wenst, maar wanneer het komt tot de geslachtsdelen dient een moslim binnen de beperking te blijven en dus geen oraal of anaal seks te gebruiken.
Daarbij moet ik zeggen dat als wij asjhadoe allah illaha illalaah wa asjhadoe ana moe7amadan rasoel allah zeggen. Wij blindelings van overtuigd zijn dat mohamad sws de laatste boodschapper was van Allah swt. En mohamad zei en deed dingen enkel met zijn permissie. Je hoort hem dus te volgen in zijn handelingen en zijn uitspraken. Als er staat dat iets onrein is, dan zal dat dus weinig goed betekenen. Net zoals het halal slachten van dieren net als dat een varken een onrein dier is. Er stond een hele mooie uitspraak in dit stukje. Namelijk dat wij niks onreins mogen drinken of eten. Ik kan je vertellen dat de geslchtsdelen hartstikke onrein zijn.
En allah sob7ana wa ta3ala weet het het best.
Moge allah mij vergeven als ik iets verkeerds heb gezegd.
Salamoehaleikom wara7matoelah
(overigens was dit stukje geschreven door een cyberimam)
Nisrine007
13-08-2006, 13:39
ja het is haram
hansworst is niet erg rein
dus jep haram
jammer nisrine ik ben al bezet :stout:
:moe:
Nisrine007
13-08-2006, 17:27
ik weet :moe:
:ego:
MisssKoezina
13-08-2006, 17:37
La hawlaqawata ilabilah :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.