Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe gaan jullie je zoon en dochter later behandelen?

Pagina's : [1] 2

rania1515
18-06-2003, 22:20

Mag jullie zoon meer dan jullie docher dus uitgaan thuis komen wanneer hij wil.Hij hoeft niet af te wassen of z'n eigen spullen op te ruimen. En jullie dochter mag alleen maar thuis blijven naar school heel misschien werken. Ik ga mijn zoon en dochter later gelijk behandelen hij mag niet uit gaan dus mijn dochter ook niet enz. Wat vinden jullie? Hoe gaan jullie kinderen op voeden hopenlijk wel met respect toch? En normen en waarden. Ik hoor het wel. :zwaai: :D :zwaai: ;) :)

samira_el
18-06-2003, 22:21
Ik ga mijn dochter en zoon zeker weten gelijk opvoeden,...!

Shining_Star
18-06-2003, 22:21
Pffffffffffffffff dat duurt nog wel een poosje voordat ik kinderen ga nemen maar ik zou ze gelijk behandelen. jongen uit? Meisje ook! Meisje huishouden? Jongen ook! :zwaai:

Zeepje
18-06-2003, 22:22
MISHANDELEN DIE HANDEL :D

Masriya
18-06-2003, 22:24

Hmmm ik zie wel, als het zover is;)

NA3_NA3
18-06-2003, 22:24
je weet dochter moet kamer opruimen van mn zoon dochter moet luisteren naar mn zoon dochter moet eten klaar maken als mn zoon dat wilt dochter...........met ander woorden no life

Najmatje
18-06-2003, 22:27
Ze moeten luisteren naar me ach ik zie het dan nog wel thallah :D :zwaai:

Endless
18-06-2003, 22:28
Origineel gepost door NA3 NA3 je weet dochter moet kamer opruimen van mn zoon dochter moet luisteren naar mn zoon dochter moet eten klaar maken als mn zoon dat wilt dochter...........met ander woorden no life :melig:

dima_zina85
18-06-2003, 22:29
Origineel gepost door rania1515 Mag jullie zoon meer dan jullie docher dus uitgaan thuis komen wanneer hij wil.Hij hoeft niet af te wassen of z'n eigen spullen op te ruimen. En jullie dochter mag alleen maar thuis blijven naar school heel misschien werken. Ik ga mijn zoon en dochter later gelijk behandelen hij mag niet uit gaan dus mijn dochter ook niet enz. Wat vinden jullie? Hoe gaan jullie kinderen op voeden hopenlijk wel met respect toch? En normen en waarden. Ik hoor het wel. :zwaai: :D :zwaai: ;) :) gewoon allemaal gelijk, k ga niemand voor trekken want het zijn tenslotte wel allemaal mijn kinderen, ;) :zwaai:

italiaanse
18-06-2003, 22:30
Nog niet over nagedacht. Maar gewone normen en waarden, en ik wil ook dat ze zelf achter bepaalde dingen te weten komen. Ze moeten niet te beschermd worden opgevoed namelijk, want dan staat het later ineens alleen en dan ? Tuurlijk zijn er grenzen en ik weet nu al dat ik ze ook beschermend zou opvoeden, maar niet alles moet worden voorgekauwd. Vaak is het zo als bv. een klein eigenwijs jongetje van 8 zijn handjes te dicht bij de haardvuur of kaars laat komen, krijgt het een tik. Waarom ?Omdat ouders niet willen dat hij pijn krijgt. Maar wat gebeurd er dan, het kind is nieuwsgierig en gaat het weer doen. Weer een tik. Nou weet hij nog steeds niet WAAROM het dan pijn doet. Dus wat beter is, en zo zal ik het hoop ik doen, het handje van het jongetje beet te pakken, en steeds meer in de buurt er laten komen van dat vlammetje, en wanneer hij voelt dat het pijn doet, trekt hij het zelf weg. Hij heeft eventjes de pijn gevoeld, maar zal het dus niet meer doen omdat hij nu WEET waarom hij er niet aan mag zitten. Dat heeft meer effect als een tik voordat hij het heeft aangeraakt. Maar goed, dat is nog lang niet zover bij mij. Eerst genieten van het nu nog kinderloze leven en we zien wel. Liefs van Letizia.

Endless
18-06-2003, 22:31
Geldt voor beide..:) Geen internet..( zodat ze msn,chat etc vermijden..:D..:) Geen gsm's..tot ze 18 zijn..( zodat ze geen nummers gaan uitdelen aan het ander geslacht..) Schoolfeest mag 1 keer maar hun vader en oom en 2 neven gaan mee..:D Kortom msekan ze hebben geen leven..:D

Najmatje
18-06-2003, 22:31
Origineel gepost door NA3 NA3 je weet dochter moet kamer opruimen van mn zoon dochter moet luisteren naar mn zoon dochter moet eten klaar maken als mn zoon dat wilt dochter...........met ander woorden no life Dus dan hebben ze geen leven zeg!!! :(

mocro_souhaila
18-06-2003, 22:32
Origineel gepost door NA3 NA3 je weet dochter moet kamer opruimen van mn zoon dochter moet luisteren naar mn zoon dochter moet eten klaar maken als mn zoon dat wilt dochter...........met ander woorden no life zoo heb medelijden met je dochter.....;)

NA3_NA3
18-06-2003, 22:34
ff to the point nu beide zelfde rechten en plichten dat is het liefst wat ik wil...al is dat soms moeilijk om zo te handelen..maar zal proberen zo rechtvaardig en gelijk proberen te handelen

dima_zina85
18-06-2003, 22:34

Origineel gepost door italiaanse Nog niet over nagedacht. Maar gewone normen en waarden, en ik wil ook dat ze zelf achter bepaalde dingen te weten komen. Ze moeten niet te beschermd worden opgevoed namelijk, want dan staat het later ineens alleen en dan ? Tuurlijk zijn er grenzen en ik weet nu al dat ik ze ook beschermend zou opvoeden, maar niet alles moet worden voorgekauwd. Vaak is het zo als bv. een klein eigenwijs jongetje van 8 zijn handjes te dicht bij de haardvuur of kaars laat komen, krijgt het een tik. Waarom ?Omdat ouders niet willen dat hij pijn krijgt. Maar wat gebeurd er dan, het kind is nieuwsgierig en gaat het weer doen. Weer een tik. Nou weet hij nog steeds niet WAAROM het dan pijn doet. Dus wat beter is, en zo zal ik het hoop ik doen, het handje van het jongetje beet te pakken, en steeds meer in de buurt er laten komen van dat vlammetje, en wanneer hij voelt dat het pijn doet, trekt hij het zelf weg. Hij heeft eventjes de pijn gevoeld, maar zal het dus niet meer doen omdat hij nu WEET waarom hij er niet aan mag zitten. Dat heeft meer effect als een tik voordat hij het heeft aangeraakt. Maar goed, dat is nog lang niet zover bij mij. Eerst genieten van het nu nog kinderloze leven en we zien wel. Liefs van Letizia. heel goed gezegt lieverd:goedzo:.........k heb weer wat van je geleerd:D :zwaai: jah aangezien ik elf kinderen krijg, moet k ze wel allemaal gelijk opvoeden, anders word ik gek:maf2:

Pagina's : [1] 2