Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe kan ik aan mijn ouders zeggen dat hij mijn hand wil komen vragen????

Pagina's : [1] 2 3

LZN
18-06-2003, 21:52

Help mij aub hoe kan ik tegen mijn ouders zeggen dat hij mijn hand wil komen vragen?? binnen paar weken is het zover!!.

Bent_Fes
18-06-2003, 22:01
Gewoon tegen je moeder vertellen, en die zegt het wel tegen je pa.........

asana
18-06-2003, 22:42
zeg tegen een vriendin ofzo of iemand die je in vertrouwen neemt dat ie het tegen je moeder zegt,je ma zegt het tegen je pa enzo.;en zo gaat het filmpje draaien. pas op met wie aan je deur komt,stel hen niet teleur

nadia_el3
19-06-2003, 00:45
Het beste is inderdaad om tegen je moeder te zeggen,of je kunt je zus (als je die hebt) het laten vertellen aan je moeder.. Ik zou het niet al te vroeg zeggen tegen je ouders want stel je eens voor dat ie niet op komt dagen :D Maar echt serieus, ik heb het al een aantal malen zo zien gaan, dat de hele familie ervan op de hoogte was en dat die vent uiteindelijk gewoon niet kwam opdagen :( :zwaai:

Bent_Fes
20-06-2003, 19:29

Origineel gepost door karim20 Je hoeft het niet meer tegen je ouders te zeggen want ik kom toch niet meer. :zwaai: Hahaaha :rolleyes:

Bent_Fes
20-06-2003, 19:30
Origineel gepost door fatihazeroual salam wahlikoem hey dat is wel makkelijk gezegd hé, ik denk dat ik het zo ga doen!! zijn er nog andere mogelijkheden??.. alvast bedankt! Makkelijk gezegd? Tja hoe wil je het anders aanpakken, of anders laat je de moeder van je vriend jouw moeder bellen? Ja het is best moeilijk om het te vertellen, maar het is niet anders....

Bent_Fes
20-06-2003, 20:46
Origineel gepost door fatihazeroual Zal mijn plan wel trekken, zoals ik altijd al doe. hey toch bedankt voor jullie reactie en karim je hoeft niet meer langs te komen wil je toch niet meer hihi wat bedoel je met wel trekken??

Bent_Fes
20-06-2003, 21:16
Origineel gepost door fatihazeroual Daarmee bedoel ik, ik zal wel iets vinden hoe ik het aan mijn moeder zal zeggen! ; Komt wel goed Insh' Allah....als je het eenmaal hebt gezegd, dan heb je het achter de rug!! Succes!!

saida40
20-06-2003, 21:21
Je vertel het gewoon eerst an je moeder en die vertelt het aan je vader.Dat is de beste manier om het te zeggen.Het is je moeder geen vreemde.Ik heb het in ieder geval op die manier gedaan.Ze gaat jou heus niet vermoorden,ze gaat zelfs blij zijn voor je dat hoop ik tenminste.Je doet niks verkeerd je wil trouwen,en om te trouwen zal de man eerst om je hand moeten komen vragen. BESLAMA.

Bent_Fes
20-06-2003, 21:27
Origineel gepost door saida40 Je vertel het gewoon eerst an je moeder en die vertelt het aan je vader.Dat is de beste manier om het te zeggen.Het is je moeder geen vreemde.Ik heb het in ieder geval op die manier gedaan.Ze gaat jou heus niet vermoorden,ze gaat zelfs blij zijn voor je dat hoop ik tenminste.Je doet niks verkeerd je wil trouwen,en om te trouwen zal de man eerst om je hand moeten komen vragen. BESLAMA. Inderdaad zo denk ik er ook over, ze zal echt blij zijn.....

OuJdIa_L
21-06-2003, 12:08
alles komt wel goed :hihi:

Teaser
21-06-2003, 12:15
Stuur een ketting mail naar je vader, moeder, broers, zuster, tante, omas, opas, vrienden, vrienden. Tenminste zo zou ik het gedaan hebben.

OuJdIa_L
21-06-2003, 12:19
Origineel gepost door Teaser Stuur een ketting mail naar je vader, moeder, broers, zuster, tante, omas, opas, vrienden, vrienden. Tenminste zo zou ik het gedaan hebben. :lol: wat gebeurde er toen?

Oem_Lena
22-06-2003, 00:12
Origineel gepost door fatihazeroual Help mij aub hoe kan ik tegen mijn ouders zeggen dat hij mijn hand wil komen vragen?? binnen paar weken is het zover!! zijn moeder kan jou moeder bellen en zegen dat zij langs komen

sofrana
23-06-2003, 15:51

Of je kan zijn vader naar je vader laten gaan en het dan zeggen. DE moskee is een goede plek om dat te zeggen.

Pagina's : [1] 2 3