Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Allochtone marokkaanse drugsbende Liberty de cel in

Pagina's : [1] 2 3 4 5

stip_nl
11-08-2006, 20:02

Drugsbende Liberty de cel in Gepubliceerd op 11 augustus 2006, 13:10 Laatst bijgewerkt op 11 augustus 2006, 13:11 GRONINGEN - De leden van de Marokkaanse drugsbende die anderhalf jaar lang vanuit internetcafe Liberty aan het Zuiderdiep grote partijen drugs verhandelden, zijn door de rechtbank veroordeeld tot gevangenisstraffen tot drie jaar. De rechtbank stelt dat de vijf daders elk een rol hebben gespeeld in de grootschalige verkoop van drugs vanuit het pand. De bende deed goede zaken met vooral Duitse klanten die soms met plastic zakken vol softdrugs het Zuiderdiep verlieten. Tijdens een inval vond de politie in een door de bende gebruikt pand aan de Papengang vijftien kilo hasj en ruim 23.000 xtc-pillen. Ook had de ende hennepkwekerijen in Delfzijl en in panden in de binnenstad. De uitgedeelde straffen variƫren van een werkstraf voor een vrouwelijke dader die hand en spandiensten verrichtte tot gevangenisstraffen van dertig en zesendertig maanden voor de twee hoofdverdachten. De rechtbank neemt het de bende kwalijk dat zij geen oog hebben gehad voor de maatschappelijke problemen die de handel van grote hoeveelheden softdrugs en harddrugs met zich mee brengt. De uitvoer naar Duitsland werkt strafverzwarend. http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article794038.ece?secId=22 Goeie zaak toch...

abdellatif7
11-08-2006, 20:04
3 jaar is nix man... ze hebben goede zaken gedaan...

stip_nl
11-08-2006, 20:06
3 jaar is nix man... ze hebben goede zaken gedaan... Ik heb anders gehoord mijn beste ;) Is trouwens ook iets om trots op te zijn, een reden om je school niet af te maken en na detentie zitten zeuren dat men niet aan een baan komt. En dan, tja dan is het racisme en discriminatie..

umeyma
11-08-2006, 20:07
idd goeie zaak! dat ze maar alle vieze drugsdealers oppakken! zodat de jongeren beseffen dat zulke vieze handeltjes uiteindelijk enkel leiden tot de riolen en niets anders! Echt waar, ik walg van zulke zaken!!

zeepareltje21
11-08-2006, 20:08

De rechtbank neemt het de bende kwalijk dat zij geen oog hebben gehad voor de maatschappelijke problemen die de handel van grote hoeveelheden softdrugs en harddrugs met zich mee brengt. De uitvoer naar Duitsland werkt strafverzwarend. En ik neem de rechtbank het kwalijk dat zij al die verkrachters en pedofielen rond laten lopen na een paar maandjes. De rechtbank moet zich schamen en zwijgen over de maatschappelijke problemen. overigens ik vind het een goede zaak dat die gasten opgepakt worden en drie jaar is inderdaad niets als je daarna de rest van je leven als een rijke man de toekomst tegemoet gaat.

zeepareltje21
11-08-2006, 20:10
Ik vind het ook weinig. Wat mij betreft worden marokkaanse criminelen gewoon doodgeknald als ze ergens op betrapt worden. Anders worden wij hollanders alleen maar uitgelachen met ons slappe rechtssysteem. en wat moet er worden met de overige criminelen? gestenigd worden misschien?????

AMAR_420
11-08-2006, 20:10
Ik vind het ook weinig. Wat mij betreft worden marokkaanse criminelen gewoon doodgeknald als ze ergens op betrapt worden. Anders worden wij hollanders alleen maar uitgelachen met ons slappe rechtssysteem. jullie vieze pedo bevolking mag ook afgeknald worden

abdellatif7
11-08-2006, 20:14
Ik heb anders gehoord mijn beste ;) Is trouwens ook iets om trots op te zijn, een reden om je school niet af te maken en na detentie zitten zeuren dat men niet aan een baan komt. En dan, tja dan is het racisme en discriminatie.. goede zaken met vooral Duitse klanten die soms met plastic zakken vol softdrugs het Zuiderdiep verlieten. ;)

HungLikeAbull13
11-08-2006, 20:14
jullie vieze pedo bevolking mag ook afgeknald worden Denk je dat er in Ned meer pedofilie is dan in Marokko bijvoorbeeld? :maf:

umeyma
11-08-2006, 20:19
Ik vind het ook weinig. Wat mij betreft worden marokkaanse criminelen gewoon doodgeknald als ze ergens op betrapt worden. Anders worden wij hollanders alleen maar uitgelachen met ons slappe rechtssysteem. ik walg van racisten zoals jij! elke crimineel moet zwaar gestraft worden, wat zijn afkomst ook moge zijn!! en doodknallen zou ik liever zien gebeuren bij kinderverkrachters niet bij drugsdealers hoor!

zeepareltje21
11-08-2006, 20:20
Ik ben met je eens dat pedofielen zwaarder gestraft moeten worden, vooral als ik denk aan de marokkaanse daders die bijna altijd volledig ongestraft blijven omdat de slachtoffers vanwege de marokkaanse schaamtecultuur geen aangifte durven doen:jammer: Dus niet alleen de pedo's die betrapt worden moeten zwaarder gestraft worden, maar degenen die het binnen de familie houden met de wetenschap dat de kans op aangifte minimaal is, des te meer. als er geen aangifte gedaan wordt, hoe kom je dan aan die feiten?? of durven zij geen aangifte te doen, maar het wel openbaar maken in de media??? Ik begrijp nog steeds niet hoe een Nederlander zoveel kan weten over een Marokkaan als die nooit bij hem thuis komt.

zeepareltje21
11-08-2006, 20:24
Die moeten de gevangenis in. Voor hen is een veroordeling geen statussymbool, maar iets om zich voor te schamen. Daarom hebben marokkanen een andere aanpak nodig. Ook omdat ze meestal hun wandaden met groepen plegen, met voorkeur voor zwakkeren in de samenleving. Wat voor status verschaft een veroordeling???? Weer die vooroordelen die niet te plaatsten zijn. Het is een schande in de Marokkaanse kringen om veroordeeld te worden. Dus zeer zeker iets om voor te schamen. Als het een status zou opleveren, dan zou ik hard voor hebben gewerkt om veroordeeld te worden. Ik dacht dat het Nederlandse strafrecht voor alle Nederlandse bewoners gold, maar ik vergis me blijkbaar. Er moet zelfs in de wet onderscheid gemaakt worden. Nelson Mandela heeft dus al die jaren voor niets in de gevangenis doorgebracht.

umeyma
11-08-2006, 20:24
Die moeten de gevangenis in. Voor hen is een veroordeling geen statussymbool, maar iets om zich voor te schamen. Daarom hebben marokkanen een andere aanpak nodig. Een paar maandjes cel lachen ze om en als ze vrijkomen is hun status binnen hun kringen hoger. Maar ook omdat ze meestal hun wandaden met groepen plegen, met voorkeur voor zwakkeren in de samenleving. ach nerdje toch, jij hebt teveel naar maffia films gekeken nietwaar ..:nerd:

zeepareltje21
11-08-2006, 20:33
Nee ik heb niet gezegd dat ze het openbaar maken in de media. Wat je in de media leest over marokkaanse pedofielen zoals Ait Oud, dat is juist het topje van de ijsberg. Zelden hoor of lees je ervan in de media. Ondertussen puilen de blijf van me lijf huizen uit van de marokkaanse vrouwen en kinderen die misbruikt of mishandeld zijn. wat vreemd dat zulke huizen zomaar de privacy van die vrouwen schenden, maar wat je hoort of leest is niet altijd de waarheid. Die vrouwen lopen om verschillende redenen van huis weg en geloof me ik kan het weten. in 99.99% van de gevallen heeft dat niets met mishandeling of misbruikt te maken. Dat is wat ze zeggen, maar een verhaal heeft altijd twee kanten.

zeepareltje21
11-08-2006, 20:36

En jij bent teveel opgevoed binnen de marokkaanse ontkenningscultuur nietwaar:jammer: Ontkenningscultuur??????? omdat zij niet zeggen wat jij graag wilt horen???? Er is fgewoon niets te bekennen. Denk daar maar eens over na.

Pagina's : [1] 2 3 4 5