Bekijk originele versie : Maxima is zwanger!!!
Máxima is zwanger! Prinses Máxima en prins Willem-Alexander verwachten medio januari hun eerste kindje. De prinses is ongeveer drie maanden zwanger. Dat maakte de Rijksvoorlichtingsdienst woensdagmiddag bekend. De prins en de prinses laten weten "dankbaar en blij" te zijn.
Prins en prinses brengen nieuws stralend
Prins Willem-Alexander en prinses Máxima willen niet vooraf weten of hun eerste kind een jongen of een meisje zal zijn. "We laten ons verrassen", aldus de prinses. Het kan ze ook niet schelen wat het wordt. "We gaan voor een gezond kind", aldus de prins.
Kroonprins verheugt zich op vaderschap
Willem-Alexander weet nog niet wat te verwachten van het vaderschap, maar hij stelt zich er veel van voor. "Als ik naar mijn broer kijk en ook naar vrienden, die zeggen dat het het mooiste is wat er is." Prinses Máxima is van plan zoveel mogelijk gewoon te blijven werken..
BeautifulLady
18-06-2003, 21:58
:hihi:....maar wel leuk voor ze.
chimenne
18-06-2003, 22:23
Origineel gepost door PUNJABI
oja leuk voor jullie
nog een parasiterend varkentje erbij
en dan noemen ze ons de profiteerders..
wat zijn we weer aardig
italiaanse
18-06-2003, 23:58
Aaah echt leuk voor ze !
Dus een leuk halfbloedje in het koninshuis...met ritme in het lijf :D
Ik hoop echt voor ze, dat het gezond zal worden.
En Punjaab...
s crew you met je t ering berichten.
italiaanse
19-06-2003, 00:00
Je kan Nederland der rug op met je zogenaamde vijandelijke berichten jegens alles wat Met Nederland te maken heeft,
vind je het niks hier, rot dan op naar Punjabi land en ga lekker veel punjabi's maken.
Maar zolang je in dit zogenaamde varkensland woont, heb je het er maar mee te doen....ondankbare hond.
Zelf ben je ook Nederlander op je paspoort, dus BLEEEh vies varken.
tinghir2001
19-06-2003, 00:30
leuk voor ze !!
maar ik ben toch een beetje voor sensatie !! leuker zou het zijn als het kind straks geboren wordt en het blijkt een negertje te zijn !! :p
TemsoenT
19-06-2003, 02:48
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa :hoera:
muhammad
19-06-2003, 03:07
Origineel gepost door bent_alhalaal
Máxima is zwanger! .
oeps
heb ik weer
die goedkoope kruidvat condooms waren toch niet zo'n goed idee :D
iki_mocro
20-06-2003, 10:25
hahahhaahahaha, kennelijk Muhammad
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.