Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waaaaaaaaaaarom???????????????

Pagina's : [1] 2 3

Danoontje
18-06-2003, 20:39

jah waaaaaaaaarom vraag ik me telkens af! zie ik nooit een toeristische reclame spotje over marokko??? :confused: k bedoel we hebben zo'n mooi land, zowel traditioneel als modern, leuke mensen echt prachtige natuur maar geen kip en geen marketingman die z'n kans pakt om ons prachtige land eens te promoten. :( de turken doen het wel goed, kijk maar naar dat reclame spotje waaaaaaaaw het trekt je gewoon alles is mooi eraan. :turkije: k vraag me af wanneer iemand opstaat en mij kippevel kan bezorgen met zijn reclamespotje en ik trots kan zeggen KIJK DAS NOU MIJN LAND!!! :D ewa we zien wel!! :rolleyes:

yasminne
18-06-2003, 20:42
Ik zou het ook niet weten :confused: Misschien komt het wel insha allah :p

QueenBiatchII
18-06-2003, 20:44
Geloof je het zelf dat Marokko zo'n spotje kan betalen?

Chatefemqemamu
18-06-2003, 20:45
Origineel gepost door QueenBiatchII Geloof je het zelf dat Marokko zo'n spotje kan betalen? geloof je het zelf van niet??

Masriya
18-06-2003, 20:45

Egypte is al gekomen :bril:

yasminne
18-06-2003, 20:46
Origineel gepost door Masriya Egypte is al gekomen :bril: Ja die heb ik gezien, ook een heel mooi spotje :)

Danoontje
18-06-2003, 20:57
damn die van egypte is inderdaad mooi maar over of marokko het kan betalen, k vind het echt jammur dat marokkanen niet met elkaar samenwerken bijv. alle reisorganisaties of sjoww collectief is tog goedkoper maar jah en ten tweede is het tog een investering in de toekomst van marokko zelf elke branche zal er van kunnen profiteren of nieeeee :cool:

Masriya
18-06-2003, 21:02
Origineel gepost door yasminne Ja die heb ik gezien, ook een heel mooi spotje :) Thanks

Masriya
18-06-2003, 21:04
Origineel gepost door Danoontje damn die van egypte is inderdaad mooi maar over of marokko het kan betalen, k vind het echt jammur dat marokkanen niet met elkaar samenwerken bijv. alle reisorganisaties of sjoww collectief is tog goedkoper maar jah en ten tweede is het tog een investering in de toekomst van marokko zelf elke branche zal er van kunnen profiteren of nieeeee :cool: thanks

Danoontje
18-06-2003, 21:06
masriya inti min masr ya habibti ??? :)

Masriya
18-06-2003, 21:08
Origineel gepost door Danoontje masriya inti min masr ya habibti ??? :) Yeah, for sure :bril: And what about you?

Danoontje
18-06-2003, 21:10
k ben mokro maar ken heel veel masriyien, irakezen, libanezen, syriers etccccccccc :D

NoordAfrikaan
18-06-2003, 21:11
Origineel gepost door QueenBiatchII Geloof je het zelf dat Marokko zo'n spotje kan betalen? Een heel land dat geen spotje kan betalen?? Is dat nieuw of zo.? Maar misschien wacht Marokko tot het plan d'azur af is. Dan kan Tunesie het schudden!

Masriya
18-06-2003, 21:12
Origineel gepost door Danoontje k ben mokro maar ken heel veel masriyien, irakezen, libanezen, syriers etccccccccc :D Oh ja, vertel eens meer over die Libanezen. Ben namelijk in hun geintreseerd :stout: Heb je mails van Libanese jongens?

Masriya
18-06-2003, 21:14

Origineel gepost door NoordAfrikaan Een heel land dat geen spotje kan betalen?? Is dat nieuw of zo.? Maar misschien wacht Marokko tot het plan d'azur af is. Dan kan Tunesie het schudden! Hahaha Tunesïe, de KANKER LAND, helemaal verwestert :jammer:

Pagina's : [1] 2 3