Bekijk originele versie : Toeteren naar mooie meisjes een rare gewoonte
praatjes
18-06-2003, 20:26
:D haha Ik zat in de auto met een vriend van mijn, hebben we een ander jongen opgehaald ook een vriend van ons en we rijden weer een stukje verder. En ja hoor plots ziet die vriend van mijn een mooi meisje lopen, en hij toeteren natuurlijk! Zij draait zich om en hij ziet gewoon het zusje van die vriend van ons. haha :hihi:
Het was een afgaan voor hem, hij zal nooit meer toeteren naar mooie meisjes. Ik heb toch mijn lach leren inhouden in de auto :hihi:
Lady_moi
18-06-2003, 20:27
:lol: :lol: :lol: :lol:
ala schande hahahhaa
:lol: fayaaaaaaaaaa dat leer hem :kwaad: :giechel:
Shining_Star
18-06-2003, 20:29
:hihi: :hihi:
Lady_moi
18-06-2003, 20:31
kapotlache :haha: :lol:
ala afgang
praatjes
18-06-2003, 20:37
hoehaha :D ja dames weer een minder die jullie betoetert :hihi:
miriammetje
18-06-2003, 20:39
whahaahhaahahah
Lady_moi
18-06-2003, 20:39
zal em leren :stout:
alhoceimagirly
18-06-2003, 20:40
Origineel gepost door praatjes
:D haha Ik zat in de auto met een vriend van mijn, hebben we een ander jongen opgehaald ook een vriend van ons en we rijden weer een stukje verder. En ja hoor plots ziet die vriend van mijn een mooi meisje lopen, en hij toeteren natuurlijk! Zij draait zich om en hij ziet gewoon het zusje van die vriend van ons. haha :hihi:
Het was een afgaan voor hem, hij zal nooit meer toeteren naar mooie meisjes. Ik heb toch mijn lach leren inhouden in de auto :hihi:
wajow goeie ahahahah :lol:
en heeeye praatje wajoww lang geleden hoe komt dat jongen?? :jammer:
praatjes
18-06-2003, 20:49
Origineel gepost door alhoceimagirly
wajow goeie ahahahah :lol:
en heeeye praatje wajoww lang geleden hoe komt dat jongen?? :jammer:
Mijn eigen alhoceimagirly is er ook :Iluvu:
Wil je me nooit meer alleen laten? :love2:
alhoceimagirly
18-06-2003, 20:55
Mijn eigen alhoceimagirly is er ook :Iluvu:
Wil je me nooit meer alleen laten? :love2:
:hihi: :love2:
praatjes
18-06-2003, 21:01
:hihi: :love2:
Dat klinkt positief voor mijn, ik begin steeds meer van jou te houden :verliefd:
alhoceimagirly
18-06-2003, 21:03
Dat klinkt positief voor mijn, ik begin steeds meer van jou te houden :verliefd:
Oke dan is het goed :stout: ahahha
praatjes
18-06-2003, 21:08
Oke dan is het goed :stout: ahahha
Ergens wist ik het gewoon, dat jij ook gewoon van mijn houd. want zeg nou eens zelf, wij zijn voor elkaar gemaakt! :koppel:
Klaar mijn avond kan niet meer stuk, ik ga iedereen over jou en ik vertellen :love2:
alhoceimagirly
18-06-2003, 21:10
Ergens wist ik het gewoon, dat jij ook gewoon van mijn houd. want zeg nou eens zelf, wij zijn voor elkaar gemaakt! :koppel:
Klaar mijn avond kan niet meer stuk, ik ga iedereen over jou en ik vertellen :love2:
ahahhah Oke dan! Nu kan de mijne ook n iet meer stuk!!! :hihi:
:love2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.