Bekijk originele versie : Dit is echt een dringende vraag inverband met zwangerschaptest
Muslima_Jamalia
11-08-2006, 12:19
Salaam Allaykoem,
Ik heb een vraagje Insha Allah...
Ik heb afgelopen keer al 5 zwangerschapstesten gedaan in verband om te bewijzen aan mij zelf dat ik zwanger ben ( ja is heel erg iets psychisch) maar uit onzekerheid.
En uit welke onzekerheid elke keer als ik een test doe is het positief, krijg ik een plusje maar als ik de volgende dag die test weer wil bekijken is dat plusje weg????
van de 5 testen zijn er maar nu 2 duidelijk te zien.. Maar ik vraag mij af waarom gaan ze weg ik wilde ze bewaren.... Ben ik nu wel zwanger of niet of ligt het aan die test ( inkt)
Heeft iemand hier een antwoord voor mij...
Barrekelauwfiekioum
MEID, JE BENT ZWANGER, MABROUK MEID, JE BENT ZWANGER, MABROUK
MEID, JE BENT ZWANGER, MABROUK
gELOOF JE HET NU WEL?
achermijnpc
11-08-2006, 12:23
proficiaat, heb meegemaakt dat na 2 dagen die plus weggaat en een min word, zeker bij cleurbleu, maar je bent gewoon zwanger hoor
gefelicteerd meid
Muslima_Jamalia
11-08-2006, 12:25
proficiaat, heb meegemaakt dat na 2 dagen die plus weggaat en een min word, zeker bij cleurbleu, maar je bent gewoon zwanger hoor
gefelicteerd meid
Ja dat had ik met clearbleu.. en die van de kruidvat dat minnetje is al weg...
Nou ik moet het geloven Ik ben zwanger.. Wa alhamdolilAllah./.
Heb ook niet echt zwangerschapssymptomen ben wel erg moe.. moet over 3 weken naar de verloskundige dan weten jullie meer.. Insha Allah
Muslima_Jamalia
11-08-2006, 12:26
Meid je bent gewoon zwanger,je zegt zelf dat er twee testen zijn die nog positief aangeven.
Dus maak je niet druk en geniet van je zwnagerschap!
Proficiat en Allah ikemel bighier inchaAllah!!
Amin
Mudjahida
11-08-2006, 12:27
:banana: Je Bent Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger
InshaAllah :D
Alf Mubarek :kus:
Moge Allah swt jou een gezond lief rechtgeleid moslimkindje schenken..
amien
Raggie
Muslima_Jamalia
11-08-2006, 12:28
:banana: Je Bent Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger Zwanger
InshaAllah :D
Alf Mubarek :kus:
Moge Allah swt jou een gezond lief rechtgeleid moslimkindje schenken..
amien
Raggie
amin jij ook schaapie
WARDA-LAROSSA
11-08-2006, 12:28
Wanneer kan je het beste zo'n zwangersschap test doen.....? Is dat al na 1 dag overtijd of moet je echt wachten! hoelang moet je dan wachten?
Muslima_Jamalia
11-08-2006, 12:30
Wanneer kan je het beste zo'n zwangersschap test doen.....? Is dat al na 1 dag overtijd of moet je echt wachten! hoelang moet je dan wachten?
ik was al 2 weken overtijd heb er mee gewacht was op vakantie.. dus vandaar toen ik terug kwam dacht bij mijn zelf kan geen kwaad om eentje te kopen en kijken of ik zwanger ben.. maar je kunt het ook na 1 dag overtijd doen.
benisaid
11-08-2006, 12:31
mabrouk met je zwangerschap :kus: inschallah komt alles goed!!!
benisaid
11-08-2006, 12:33
heb t na een paar dagen overtijd te zijn gedaan... ze zeggen als je urine overdreven donkerder is dan normaal dan is dat een teken van zwanger zijn?? ik had een test gedaan (mijn man wist zeker dat ik zwanger was) en idd ik was zwanger, en toen heb ik volgende dag weer een test gehaald :hihi: ik kon het gewoon niet geloven.. maar ja, achteraf dacht ik..ja DUH, daarom paste mijn bh's niet meer, en was ik zo onzeker over mezelf..
een tip voor als je de 6e keer gaat testen :hihi: , doe er blance nagelak overheen. Deze tip had ik gekregen van een mevrouw dat werkte bij Moeders voor Moeders...
Heb het zelf niet uigeprobeerd...
Groetjes
Fat
WARDA-LAROSSA
11-08-2006, 12:35
ik was al 2 weken overtijd heb er mee gewacht was op vakantie.. dus vandaar toen ik terug kwam dacht bij mijn zelf kan geen kwaad om eentje te kopen en kijken of ik zwanger ben.. maar je kunt het ook na 1 dag overtijd doen.
Soukran meid.....Mabrouk met je zwangerschap... :kus:
Classy.Lady
11-08-2006, 12:40
een tip voor als je de 6e keer gaat testen :hihi: , doe er blance nagelak overheen. Deze tip had ik gekregen van een mevrouw dat werkte bij Moeders voor Moeders...
Heb het zelf niet uigeprobeerd...
Groetjes
Fat
:hihi:
Classy.Lady
11-08-2006, 12:41
Muslima_Jamalia mabrouk!
Geniet van je zwangerschap.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.