Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sollicitatiegesprek!

Pagina's : [1] 2

MizzFez
11-08-2006, 09:39

Hoi hoi dames, Ik werk al 6 jaar bij kinderpsychiatrische ziekenhuis (grote locatie) Zelf ben ik slechthorend en de afdeling waar ik werk zijn dove en slechthorende kinderen met psychiatrische stoornis. Mijn huidige werk is nu te ver voor mij nu ik een dochtertje heb thuis, het is 40 minuten rijden. Nou er was een interne vacature in een andere locatie (kleine locatie) en dat is in mijn woonplaats!!!!! Ik heb heel lang nagedacht of ik wel moest reageren of niet, ik ben eigenlijk bang voor de afwijzing omdat ik slechthorend ben. Een behandelcoordinator van andere kleine locatie is afwezig en werd overgenomen door psycholoog/clustermanager en hij wist dat ik slechthorend was en belde naar mijn behandelcoordinator, hij vroeg over mij en mijn slechthorendheid (bijv. kan zij wel werken met horende kinderen? Hoe communiceert zij? enz) en mijn behandelcoordinator vertelde positief over mij en zei tegen hem dat hij me een kans moet geven om mij uit te nodigen. Ik kreeg afgelopen maandag een mailtje van andere behandelcoordinator in de grote locatie (waar ik nu werk) zij vertelde dat die man op vakantie is en dat zij het van hem overneemt. Zij vroeg of ik as donderdag op gesprek kon komen! Ik was heel blij, maar tegelijkertijd ook bang!!! Ik weet zeker dat ze misschien moeilijk gaan doen over mijn slechthorendheid (in combinatie met zeer moeilijke onhandelbare kinderen) Wat voor vragen kan ik verwachten en hoe kan ik hun goede indruk geven over mijn slechthorendheid? Er zijn ook andere interne kandidaten, wel balen anders maak ik een goede kans. Thanx alvast voor de tips!!! :zwaai: Mizz Fez

Nysha
11-08-2006, 09:41
oohhw meid..wat goed! probeer met vb van je werk aan te geven dat je slechthorendheid geen belemmering was. trouwens geweldig dat je zoveel hebt bereikt ondanks je belemmering. zet hem op!

MizzFez