Bekijk originele versie : mijn oom is getrouwd en heeft een kind en gaat vreemd !
marocgirl18
11-08-2006, 00:53
ik heb een oom de broer van mijn moeder, hij is in de 30 en is getrouwd en heeft een kind ..... en hij gaat vreemd .. hij werd heel vaak gezien met vrouwen en ik heb hem ook 2 keer gezien en gaat altijd uit en een vriendin van me kent hem die heeft weer met haar vriendin ... ik begrijp sommige mannen niet, mannen zijn gewoon klootzakken klaar ik haat hem zo .. hoe hij het zijn vrouw kan aan doen ze vrouw zit thuis en hij zit met een andere griet ...:traan1: en ze vrouw weet van niks :traan1: .... soms denk ik van ik wil het zijn vrouw vertellen maar later denk ik het is haram om mensen van elkaar te schijden als ik het goed zeg :jammer: ... hij is gewoon een viese player en weet je wat de vriendin van mij vriendin zij dat ze alleen maar met hem gaat om zijn geld .. echt een bits is dat meisje ook hoe kan je dat nou doen als je weet dat die man getrouwd is ...
wat vinden jullie hier van ......
allah ziet alles ik hoop dat hij in de hel gaat branden :goedzo:
sommige mensen zijn gewoon niet bang voor allah ze gaan hun gang gewoon
maak jij je nu maar druk om je eigen huwelijk nu je bij je ouders bent voordat je je bemoeit met anderen
maak jij je nu maar druk om je eigen huwelijk nu je bij je ouders bent voordat je je bemoeit met anderen
doe ff normaal joh; als t om de buurman ging oke; maar t gaan om haar oom. dus is t niet echt druk maken..ze maakt zich zorgen..ze3ma gevat antwoord. Get a live
al die topics vandaag over vreemd gaan de mannen:confused:
Haha dat dacht ik nou ook :D
volgens mij heb jij haar vorige topic niet gelezen,anders had je de reactie van nysha wel begrepen.
nee indd niet. maar t klinkt wel heel erg kort door de bocht zo voor dat meisje
achermijnpc
11-08-2006, 08:27
blablabla ik denk dat jij het meeste verzint maar goed :rolleyes:
Miss_Magrebia
11-08-2006, 08:29
Als dat echt is dan is je oom niets waard :loser:
Maroc_Meissie
11-08-2006, 09:35
ik heb een oom de broer van mijn moeder, hij is in de 30 en is getrouwd en heeft een kind ..... en hij gaat vreemd .. hij werd heel vaak gezien met vrouwen en ik heb hem ook 2 keer gezien en gaat altijd uit en een vriendin van me kent hem die heeft weer met haar vriendin ... ik begrijp sommige mannen niet, mannen zijn gewoon klootzakken klaar ik haat hem zo .. hoe hij het zijn vrouw kan aan doen ze vrouw zit thuis en hij zit met een andere griet ...:traan1: en ze vrouw weet van niks :traan1: .... soms denk ik van ik wil het zijn vrouw vertellen maar later denk ik het is haram om mensen van elkaar te schijden als ik het goed zeg :jammer: ... hij is gewoon een viese player en weet je wat de vriendin van mij vriendin zij dat ze alleen maar met hem gaat om zijn geld .. echt een bits is dat meisje ook hoe kan je dat nou doen als je weet dat die man getrouwd is ...
wat vinden jullie hier van ......
allah ziet alles ik hoop dat hij in de hel gaat branden :goedzo:
Meng je maar niet in andermans problemen terwijl je zelf deep in the shit zit.
Clean up your own mess.
En mocht dit allemaal waar zijn en die vriendin een echte vrouw zijn, dan weet ze heus wel wat ze moet doen. En dat is zeker niet in het hoekje van de kamer gaan zitten janken maar opruimen die handel :loser:
sommige mensen zijn gewoon niet bang voor allah ze gaan hun gang gewoon
Meid bemoei je niet zomaar met andermans problemen en al helemaal niet als het zo ver af ligt. Los nou maar eerst je eigen problemen op met je man, dat is veel belangrijker.
Mocht het waar zijn van je vriendin...nou als ze een echte vrouw is weet ze precies wat ze moet doen en dat is zeker niet in een hoekje van een kamer gaan zitten uithuilen, maar opruimen die :loser:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.