Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oplossing om geld te bezuinigen op kleding?????

babyboy
18-06-2003, 17:30

Er is een nieuwe oplossing gevonden om je geld te besparen als je kleding koopt in marokko. deze plan is ontwikkeld door: Walid benzarka, minister van soessiezaken dus als iemand bv 2 merken wilt hebben, dan hoeft diegene geen 2 kledingstukken te kopen maar één kledingstuk want in marokko worden er kleren gemaakt met 2 merken. als voorbeeld droeg minister Walid benzarka zelf zo een t-shirt aan de voorkant staat nike, en aan de achterkant staat adidas :confused: opvallend was dat die minister van soessiezaken veel aanhangers had. :) jaah, ik voel het al, jullie zijn allemaal blij geworden!!!! dus snel naar marokko gaan. :zwaai:

babyboy
18-06-2003, 17:46
de nadeel is dat ze snel scheuren :)

Rakia4U
18-06-2003, 17:55
hee ga je minister van soussiezaken een beetje zitten beledigen, niet zo he want dat is wel mijn soort waarover je zo doet. SOUSSA are the best!

babyboy
18-06-2003, 18:27
Origineel gepost door Rakia4U hee ga je minister van soussiezaken een beetje zitten beledigen, niet zo he want dat is wel mijn soort waarover je zo doet. SOUSSA are the best! ik beledig geen soussies en ik vind ze juist goede personen allen die minister is voor soussie zaken. moet je maar klacht indiennen bij de koning :)

HalfBlood
18-06-2003, 18:28

Droog.

babyboy
18-06-2003, 18:30
Origineel gepost door Half Blood Droog. het is geen mop, geen grap niks a herman droog of niet, het is maar een marokkaanse persberichtje :)

HalfBlood
18-06-2003, 18:31
Origineel gepost door sweet_boyyy het is geen mop, geen grap niks a herman droog of niet, het is maar een marokkaanse persberichtje :) Ut blijft droog.

babyboy
18-06-2003, 18:33
Origineel gepost door Half Blood Ut blijft droog. vind ik ook, maar het is nieuws als je naar het nos journaal gaat kijken, ga je toch niet de hele dag droog, droog, droog roepen

HalfBlood
18-06-2003, 18:34
Origineel gepost door sweet_boyyy vind ik ook, maar het is nieuws als je naar het nos journaal gaat kijken, ga je toch niet de hele dag droog, droog, droog roepen Nieuws ? Ya onzin :D

babyboy
18-06-2003, 18:36
ewa, rechtsreeks geciteerd uit marokkaanse krant