Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stelling: Marokkanen mishandelen hun kinderen??

FATOUSHA
18-06-2003, 17:30

bijna in elk marokkaanse gezin worden de kinderen mishandeld, niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk, dit volgens een sociaal-psycholoog bij mij op de faculteit :rolleyes: ik ben het er niet mee eens, want ook in Nederlandse gezinnen komt mishandeling voor!! wat vind jij hier van??

italiaanse
18-06-2003, 17:31
Ehm...ze worden meer lichamelijk op hun fouten gewezen dat wel. Maar mishandeling is toch wel wat overdreven. Ach...je word er tenminste hard van, dat geklap met de slipper van mamie.

Atlasleeuw
18-06-2003, 17:33
mishandeld?? gewoon een sandaal naar je kop, daar leer je van... :D

K_Prone
18-06-2003, 17:35
nee geen mishandeling, dat is gewoon opvoeding:D

The_Eyes
18-06-2003, 17:36

inderdaad de westerse cultuur wil ons op de verkeerde been zetten met hun domme onderzoeken. en kind als die niet luistert gewoon pakslaag. klaar. maar de nederlanders zijn stapje bij stapje bezig om ons ons cultuur en geloof te laten vergeten. want t begint heel simpel weg met mishandelen en je mag je kinderen niet slaan. volgende stap is ach kom op je dochter kan toch wel 1x in de week naar de bios met vriendinnen. de volgende stap Geenvriendje??? waarom niet? kan toch geen kwaad. WAT ZEGT U??? MAAGD!!! BENT U GEK OFZO!!! das STONE AGE man lekker modern lekker expirimenteren. daar willen ze naar toe met ons!

BennY_D
18-06-2003, 17:37
Is wel goed af en toe een marokkaanse slipper naar je kop. :D wij marokkanen we weten tenminste hoe we voor onszelf kunnen opkomen in t openbaar we zijn binken! :wijs: :bril: in tegenstelling tot de zhbenhoofden :rolleyes:

FATOUSHA
18-06-2003, 17:44
Origineel gepost door The_Eyes inderdaad de westerse cultuur wil ons op de verkeerde been zetten met hun domme onderzoeken. en kind als die niet luistert gewoon pakslaag. klaar. maar de nederlanders zijn stapje bij stapje bezig om ons ons cultuur en geloof te laten vergeten. want t begint heel simpel weg met mishandelen en je mag je kinderen niet slaan. volgende stap is ach kom op je dochter kan toch wel 1x in de week naar de bios met vriendinnen. de volgende stap Geenvriendje??? waarom niet? kan toch geen kwaad. WAT ZEGT U??? MAAGD!!! BENT U GEK OFZO!!! das STONE AGE man lekker modern lekker expirimenteren. daar willen ze naar toe met ons! Inderdaad! vele "geleerden" komen met allerlei negatieve bevindingen over voornamelijk etnische minderheden in NL, en proberen daarmee hun cultuur alszijnde goedevoorbeeld te bestempelen en die van "ons" als slecht over te laten komen! Ik hecht absoluut geen waarde aan dat soort subjectieve (naar mijn mening) onderzoeken! Het zit hem daarom ook in de kracht van de allochtonen om hier tegen in te gaan en daarom ben ik van ganzeharte blij dat er steeds meer jongeren zich verdiepen in een studie en daarmee een grote plaats in deze samenleving nemen, en zich tegen dat soort uitspraken goed kunnen verdedigen!! zo dat moest er ook even uit! :D

s_soumaya18
18-06-2003, 18:11
HIHIHIHIHIHIHIIHIHIHIHIHIHI THE-EYES EN ALTLASLEEUWW HELEMAAL GOED GEZEGDDDDD HIHIHIHI WALLAHILAA SLIPPER OP JE HOOFD DAAR LEER JE WAT VANNN NADIA