Bekijk volle/desktop versie : infiltratie pc?



10-08-2006, 02:35
salam 3likom,

ik maak me laatste tijd echt zorgen over mijn pc en volgens mij wordt ie geinfiltreert.
de muis maakt oa zomaar rare bewegingen, ik krijg de hele tijd rare banners en spy waarschuwingen. helpppp!

hoe kan ik zo snel mogelijk voorkomen dat mijn geheime data (password etc) wordt gestolen, aangezien ik duurzame en belangrijke data op mij pc heb?

10-08-2006, 02:40


ga naar http://www.download.com/Ad-Aware-SE-Personal-Edition/3405-8022-5153545.html?part=dl-ad-aware&subj=dl&tag=top5

en download het programma, installeren, updates binnenhalen en laten scannen !

10-08-2006, 21:20
kivesh die onbekende programma

de uitgever ervan is zelfs onbekend

11-08-2006, 18:13

Citaat door gmili4life:
salam 3likom,

ik maak me laatste tijd echt zorgen over mijn pc en volgens mij wordt ie geinfiltreert.
de muis maakt oa zomaar rare bewegingen, ik krijg de hele tijd rare banners en spy waarschuwingen. helpppp!

hoe kan ik zo snel mogelijk voorkomen dat mijn geheime data (password etc) wordt gestolen, aangezien ik duurzame en belangrijke data op mij pc heb?
Ff vraagje over je muis. Is het een optische want die maken altijd opeens rare bewegingen. Is by iedereen die ik ken

13-08-2006, 00:57


wats verschil dan tussen optische en andere soort muis?

lmohim de mijne is gewoon via usb

13-08-2006, 07:54

Citaat door gmili4life:
wats verschil dan tussen optische en andere soort muis?

lmohim de mijne is gewoon via usb

Een optische muis is met rode laser licht en een gewone muis is met een balletje!!!

maar wat je moet doen is deze programma Hitman Pro 2.5 downloaden en installeren en daarna laten draaien hij doet alles zelf jij zelf hoeft niks te doen capish.

Jou computer zal daarna helemaal clean zijn. al die banner verdwijnen enz.....

Rezpect

13-08-2006, 10:18

Citaat door Rezpect:

Een optische muis is met rode laser licht en een gewone muis is met een balletje!!!

maar wat je moet doen is deze programma Hitman Pro 2.5 downloaden en installeren en daarna laten draaien hij doet alles zelf jij zelf hoeft niks te doen capish.

Jou computer zal daarna helemaal clean zijn. al die banner verdwijnen enz.....

Rezpect
Haha en probeer daarna firefox uit. Ik heb al 2 jaar ervaring ermee en nooit spyware of idiote banners gekregen. Kan je downloaden op http://getfirefox.com/

13-08-2006, 11:20

Citaat door ILI_Amazigh:
Haha en probeer daarna firefox uit. Ik heb al 2 jaar ervaring ermee en nooit spyware of idiote banners gekregen. Kan je downloaden op http://getfirefox.com/
Ik gebruik het nu ook al ruim 2 jaar is inderdaad heel veilig, omdat de meeste script gechreven worden voor IE van microsoft. Firefox heeft eigen popupblokker ingebouwd is veel veiliger. ILI_Amazigh raag elhak.

Re[COLOR="Red"][SIZE="3"]z[/SIZE]pect met een [SIZE="3"]Z[/SIZE][/COLOR]

13-08-2006, 20:51

Citaat door Rezpect:

[B]Een optische muis is met rode laser licht en een gewone muis is met een balletje!!!

maar wat je moet doen is deze programma Hitman Pro 2.5 downloaden en installeren en daarna laten draaien hij doet alles zelf jij zelf hoeft niks te doen capish.

Jou computer zal daarna helemaal clean zijn. al die banner verdwijnen enz.....

Rezpect [/B]
o de mijne heeft dus ook geen balletje