Bekijk originele versie : Aangerand in de tram door twee marokkaanse meiden
Ik neem voortaan een zweep mee als ik naar buiten ga, niet normaal man die marokkaanse meiden!!!!! de ene van de ene kant en de ander van de andere kant en elke keer deden ze netalsof ze "per ongeluk" tegen me aan werden geslingerd, oversekste gekken zijn die marokkaanse meiden van nu... :D :zweep:.
Hierbij bied ik m`n excuses aan aan alle marokkaanse jongens die ik ooit heb aangerand en nog GA aanranden :stout: :D
Lady_moi
18-06-2003, 16:42
sorry twas nie mijn bedoeling om zo te doen :engel:
:haha:
Lady_moi
18-06-2003, 16:44
Origineel gepost door sexmaster
nogmaals het is moeilijk te geloven...maar IT"S TRUE...die moeten echt snel gaan trouwen, en 1 ding weet ik zeker: NIET MET MIJ... :eek:
als een sexmaster al zoiets zegt :eek:
hopeloze gevallen :jammer:
Origineel gepost door lady_moi
sorry twas nie mijn bedoeling om zo te doen :engel:
:haha:
Ja en de mijne ook niet, sorry... :gniffel:
Lady_moi
18-06-2003, 16:48
blij dat ik niet vandaar ben :D
het was in tram 1 richting schiedam. :(
Ja weet ik, ik was er toch bij??? :gsm:
Je bent gewoon te aantrekkelijk, je had zeker AXE gebruikt?? die lekker douchegel?
Wild_Female
18-06-2003, 16:53
Hahahah lekker voo je SeXmaster... :D
Aaangerand??? Hhahaha je klinkt zelf al als een wijf man..Of ben je dat gewoon stiekem...want ik ken echt geen enkele jongen die aan 2 marokaanse meiden een trauma overhield.....bahalve na vandaag dan..Jij bent officieel de eerste marokaanse jongen die komt huilen omdat er 2 meiden tegen hem op liepen..O O O.... :rolleyes:
Grow up :D
yeah right.....en nee ik gebruik geen axe....ik gebruik Cartier..
ze3ma! Cartier... :eek:
Wild_Female
18-06-2003, 16:57
ik heb geen trauma.....alleen ik vraag me af of men tegenwoordig geen waardigheid meer heeft?? :confused:
Ohw..oke...ik d8 dat je een trauma had...
Maarre...kom op...geen waardigheid...get over it! hahaha je maakt er een heeeeel probleem van ahahhahahaNou ik hoop dat iemand anders je kan helpen..want ik heb er nix op te zeggen..Thalla
Im out :zwaai:
younesel18
18-06-2003, 17:13
In je dromen dat je bent aangerand door 2 marokaanse meiden in een trein. of tram. Whatever. Sexmaster......aangerand....in de tram??? Sexmaster. Ja ja
younesel18
18-06-2003, 17:22
muis met een bazooka en een grote mond.....Ja ja.... :D
OoO sorry, verpest ik deze hele grap voor je?
AbaHoeCh
18-06-2003, 17:28
sexmaster ik geloof je wel hoor ;)
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.