Bekijk originele versie : Teru naar Marokko
nasima30
18-06-2003, 16:19
Wie denkt er serieus over na om terug te keren naar Marokko? Dus voor dat je met pensioen gaat, inchaállah?
ff een vraagje uit nieuwsgierigheid......Gaan er dan veel mensen terug na hun pensioen?
nasima30
18-06-2003, 16:24
Mag ik vragen hoe oud je bent?
Origineel gepost door nasima30
Mag ik vragen hoe oud je bent?
Wat heeft mijn leeftijd met m`n vraag van doen?....maar vooruit....25, dus dat pensioen duurt nog wel ff ;)
saida_marokko
18-06-2003, 16:40
Volgens mij gaan er best veel ouderen na hun pensioen naar marokko. Maar vele keren dan terug gewoon voor paar maanden Nederland en dan weer paar maanden Marokko.
Echt terugkeren naar marokko? Jah inshallah ik zou het wel willen.. Het is toch je eigen land.
nasima30
18-06-2003, 16:50
Origineel gepost door Tijn
Wat heeft mijn leeftijd met m`n vraag van doen?....maar vooruit....25, dus dat pensioen duurt nog wel ff ;)
Is alleen maar om te kijken hoe serieus ik jou moet nemen, hoewel mijn ervaring heeft geleerd dat leeftijd niet alles zegt.
Ja in mijn familie gaan ze terug en voorgoed. Maar van de jongeren is nog niemand terug, ze denken er wel over na, maar echte stappen ondernemen ze niet.
Natuurlijk zegt leeftijd niet alles en soms zelfs heel weinig.....lijkt me ook erg vermoeiend als je aan iedereen steeds de leeftijd moet vragen voordat je in discussie gaat ;).....maar bedankt voor `t antwoord, al hoewel ik niet weet hoe zereneus ik dit moet nemen, hoe oud was je ook al weer? ;)
nasima30
18-06-2003, 17:05
Natuurlijk zegt leeftijd niet alles en soms zelfs heel weinig.....lijkt me ook erg vermoeiend als je aan iedereen steeds de leeftijd moet vragen voordat je in discussie gaat ;).....maar bedankt voor `t antwoord, al hoewel ik niet weet hoe zereneus ik dit moet nemen, hoe oud was je ook al weer? ;)
Was serieus bedoel, maar ik merk dat het de andere kant uit gaat....
Ben jij een kaaskop? Want dan kan je stoppen met reageren :p :p :p :p :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
nasima30
18-06-2003, 17:07
bedoelD
Was serieus bedoel, maar ik merk dat het de andere kant uit gaat....
Ben jij een kaaskop? Want dan kan je stoppen met reageren :p :p :p :p :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
.....nou nou, eerst al op leeftijd dicrimineren en nu ook al op kleur....heb niet eens meer zin om te reageren ;)
nasima30
18-06-2003, 17:16
.....nou nou, eerst al op leeftijd dicrimineren en nu ook al op kleur....heb niet eens meer zin om te reageren ;)
Mooi zo! :D
discrimineren is nl mijn hobby (maar dat is een topic die elders hoort, ga je mee?)
Mooi zo! :D
discrimineren is nl mijn hobby (maar dat is een topic die elders hoort, ga je mee?)
...ben benieuwd naar welke donkere kelder je me probeerd te lokken?....weet trouwens dat ik erg dominant ben :zweep:
:D
Hmmmff, beetje stil hier.....die billenkoek werkt blijkbaar erg afschrikwekkend!.....ben er trouwens vandoor....ff buiten stoom afblazen, `t is me toch iets te benauwd in deze kelder....
ciao :zwaai:
Dj_maroc
18-06-2003, 18:11
Insjallah ga ik over 7 jaar trg en ga dan mijn eigen bedrijven beginnen
nasima30
18-06-2003, 18:31
Hmmmff, beetje stil hier.....die billenkoek werkt blijkbaar erg afschrikwekkend!.....ben er trouwens vandoor....ff buiten stoom afblazen, `t is me toch iets te benauwd in deze kelder....
ciao :zwaai:
Hahahaha... ja ik ben keihard weggelopen, je hebt me bang gemaakt...
Laatste reactie! En dat meen ik, ik was serieus bezig en dan reageer jij, najaaaahhhhh, en ik ga er nog op in ook...tsss. ik ben zwaar teleurgesteld in mezelf.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.