Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maagd

Pagina's : [1] 2

Nadia89
18-06-2003, 14:48

Gaat het in de islam om het vliesje dat scheurt ..nee toch dat is gewoon traditie toch.....

crazy2000
18-06-2003, 14:57
jah kip

miriammetje
18-06-2003, 14:59
salaam alikoem whahahahahaha wat een gekkert jullei boys hihihih...als het goed is meid gaat bij de erste keer het vliesje scheuren..en dan bloed het MEESTAL een beetje...tenzij je heeel ontspanne bent dan bloed het meestal niet...maar de jongen voelt toch of j emaagd bent meestal ook al bloed j eniet.....succes... beslemma mir

Lady_moi
18-06-2003, 15:00
voor mij is een maagd iemand die "het" nog nooit heeft gedaan

Tombie
18-06-2003, 15:00

Origineel gepost door Nadia89 Gaat het in de islam om het vliesje dat scheurt ..nee toch dat is gewoon traditie toch..... Meid, een vrouw hoeft niet te bloeden er zijn zoveel meiden die niet bloeden tijdens de huwelijksnacht en dan word er gelijkt gedacht ooo die is niet maagd meer!! Just stay a virgin dan komt alles wel goed! ;)

Lady_moi
18-06-2003, 15:01
vraagje? is er eigenlijk wel een vliesje?sommigen zeggen van niet

LeilaFessia
18-06-2003, 15:03
ik heb gehoord dat als je 'het' doet, het vliesje helemaal niet persé hoeft te scheuren...

miriammetje
18-06-2003, 15:06
Origineel gepost door Tombraider Meid, een vrouw hoeft niet te bloeden er zijn zoveel meiden die niet bloeden tijdens de huwelijksnacht en dan word er gelijkt gedacht ooo die is niet maagd meer!! Just stay a virgin dan komt alles wel goed! ;) salaam alikoem... dat klopt maar dta komt omdat di emeiden dan ontspannen zijn en zich ook goed voelen..en hoe ze dat noememn ''nat '' :o sorry voor die woorden...maar als een meid dus zelf heel ontspanne is dan gaat het makkelijk en bloed je niet...vroeger werden onze ouders en die daar voor jong uitgehuwlijkt of met instemming maar dan was de nacht met een man die ze eigelijk niet kenne dus waren ze heel gespanne tegenwoordig als mense gaat trouwe kenne ze elkaar al lang en voelen ze zich goe dbij elkaar dus gata het meestal zonder moeite.... en lady moi het vliesje is er wel ..allen bij ons westerse meide is het meestal al een beetje bechadigd door fietsen of paardrijden of dergelijke.... beslemma miriam

Lady_moi
18-06-2003, 15:07
van fietsen? :schrik2:

miriammetje
18-06-2003, 15:09
Origineel gepost door lady_moi van fietsen? :schrik2: whaha je word niet ontmaagd want ontmaaging is pas als je geslachtgemmeenschap hebt...maar door het fietsen kan het vliesj ebeschadigd worden j evoelt er niks van..omdat je het elke dag doet bijvoorbeeld...maar het kan nooit helemaal ogf je moet echt hkekke dingen doen whahahahaha

miriammetje
18-06-2003, 15:12
Origineel gepost door MissOogappeltje Ik hoef nergens beng voor te zijn als ik maar weet dat ik met niemand heb zitten rolle-bolle. Fietsen, turnen, paard rijden etc. dat heb ik allemaal gedaan. dat klopt m,eid....want daar gaat het ook om....dat je niet gaat rollebollen met iemand zonder getrouwd te zijn en ja dat ..het een beetje kan scheuren daar kunn ewij ook niks aan doen...maar dat begrijpen onze manne wel...en ik dnek ook dat j eman aan je gedrag die avond kan zien of je ervaren bent of niet... beslemma mir

Lady_moi
18-06-2003, 15:13
ik heb vroeger vaak gefietsd toen ik jong was amai maar 1 ding weet ik zekers ik heb "het" nog nooit gedaan

miriammetje
18-06-2003, 15:16
wahaha alady moi whahahah ik fiets nu nog.

Miss_Honey
18-06-2003, 15:18
Het vliesje is zo dun dat het door verschillende dingen kan scheuren...dingen die miriam al heeft verteld...het kan trouwens ook komen door het gebruik van tampons en natuurlijk ook door een vinger...dus zorg dat er ook niet iets anders (zoals dus een vinger) in je vagina komt...daar kan het ook al door scheuren...

Lady_moi
18-06-2003, 15:22

hahah :lol: ey das haram als ik me nie vergis haha vinger :hihi:

Pagina's : [1] 2