Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie van de dames onder ons?

Pagina's : [1] 2

alhoceima
18-06-2003, 14:39

Salaam Alaikoem zusters onder ons, Even een vraagje betreft de vakantie, wie van de dames onder ons is weleens met de auto naar marokko geweest, en hoe waren jullie ervaringen hierbij, ik wil insjaAllah over en maand ook met de auto gaan, maar ik hoor van alle kanten dat het heel zwaar is, wie o wie kan me haar ervaring erover vertellen??? :) Masalaam

alhoceima
18-06-2003, 17:08
niemand?? :(

asana
18-06-2003, 17:26
Origineel gepost door alhoceima Salaam Alaikoem zusters onder ons, Even een vraagje betreft de vakantie, wie van de dames onder ons is weleens met de auto naar marokko geweest, en hoe waren jullie ervaringen hierbij, ik wil insjaAllah over en maand ook met de auto gaan, maar ik hoor van alle kanten dat het heel zwaar is, wie o wie kan me haar ervaring erover vertellen??? :) Masalaam mag ik je vergezellen? mijn vriendin is vorig jaar met de wagen naar al hoceima gereden en ze vond het wel gezellig.de hele weg alleen afleggen lijkt me wel best zwaar voor een vrouw alleen.ik weet nu niet of iemand je zal aflossen? in ieder geval zei ze wel dat het makkelijk was op de auto route.neeeeeeeeeeeeeeeem me meeeeeeeeeeee awetchma

Bent_Fes
18-06-2003, 20:10
Een goede vriendin vam me gaat met de auto.........kan je dus helaas nog niet haar ervaring vertellen! Maar reken maar op dat het best zwaar kan zijn, vooral als je niet afgelost word. Succes

Bent_Fes
18-06-2003, 20:31

Origineel gepost door SahafFan ik ebn afgelopen jaar geweest met een vriend. We reden in een M3 BMW, we werden verdacht vaak aangehouden enzoo.. dat zou wel komen dooor de look van de car, geblindeerde ramen, 19'' inch M3 velgen enoo... ook bij de boot moesten we in een aparte rij staan, met andere jonge gasten uit allemagne , franca etc. meid, maak je geen zorgen als je met pappa's busje gaat mag je gewoon doorijden :p Leuk dat je een m3 hebt en 19 inch velgen, maar waarom moest je dat zo nodig vertellen......dat was haar vraag niet!!

asana
18-06-2003, 20:38
Origineel gepost door Sweety_tweety Hoi Sahaffan, Ewa wat denk je dan ze zien twee jongen kerels in zo een vette wagen dat zullen jullie niet met jullie 36 uren kantoorbaantje hebben betaald. hihi ja daar stel ik me ook wel vragen bij, jongens die 36u per week werken en toch een super de luxe wagen hebben. of ze eten elke dag een boterham met choco en leven als icroshaan of ze doen criminele zaakjes die wat extra geld opbrengen. of ze hebben een rijke papa die alles betaald

MissMaffia
18-06-2003, 20:49
is flexx maat met de auto gaan, echt... ik zie alleen maar vin diesel type's, maar ja

MissMaffia
18-06-2003, 20:54
denk na meiden, ze zitten de hele dag op hun ******* en geld ontvangen van mensen die bakken met geld hebben vandaar dat ze 1000 euro's verdienenen.. e doelloze mensen ga werken.... vind je het gek dat jullie verdacht lijken... flexxe wagens en met geld showen onderweg in frankrijk en spanje... en met jullie bling bling....

Miss_Arabia
22-06-2003, 10:55
Origineel gepost door Bent_Fes Leuk dat je een m3 hebt en 19 inch velgen, maar waarom moest je dat zo nodig vertellen......dat was haar vraag niet!! :melig:

BeautifulLady
22-06-2003, 11:00
Ik heb een keer naar Marokko gereden, het was heel zwaar, vooral die smalle wegens in Spanje, en je vergaat van de slaap. Maar het was wel een uitdaging, en heel leuk :)

achie25
22-06-2003, 13:18
Origineel gepost door alhoceima Salaam Alaikoem zusters onder ons, Even een vraagje betreft de vakantie, wie van de dames onder ons is weleens met de auto naar marokko geweest, en hoe waren jullie ervaringen hierbij, ik wil insjaAllah over en maand ook met de auto gaan, maar ik hoor van alle kanten dat het heel zwaar is, wie o wie kan me haar ervaring erover vertellen??? :) Masalaam Ben dan wel geen vrouw maar wilde toch ff reageren... Het belangrijkste dat je moet doen is voor dat je vertrekt goed te slapen.. En verder gewoon rustig rijden en zodra je slaap krijgt stoppen.. Daar gaan heel veel mensen de fout in... En het belangrijkste natuurlijk: Bidden onderweg.... Groetjes, Achmed.. Ps: Je kunt beter niet via madrid rijden, dat raad ik je echt af.. Via Barcelona is veel en veel beter.. Ik weet niet waar je op de boot stapt, maar ook al moet je naar tanger, je kunt beter 200 km omrijden dan die ellende via madrid...

achie25
22-06-2003, 13:19
Origineel gepost door BeautifulLady Ik heb een keer naar Marokko gereden, het was heel zwaar, vooral die smalle wegens in Spanje, en je vergaat van de slaap. Maar het was wel een uitdaging, en heel leuk :) Je bent zeker via Madrid gereden..

-Reda-
22-06-2003, 14:45
Deze keer gaan we met de auto naar Séte, en vandaar met de boot naa Tanger. Veel beter man, je komt iets duurder uit dan dat je met de auto door spanje gaat, maar dan heb je wel tegenover dat je volledig uitgerust bent. Die boot heeft alles ouwoes, je krijgt een kamer met een douche, er is een zwembad aanwezig, moehiom je reist heel comfortabel. Voor 4 personen en een auto was de prijs ongeveer €450,-

Skoen_Ana
22-06-2003, 19:44
Origineel gepost door achie25 Ben dan wel geen vrouw maar wilde toch ff reageren... Het belangrijkste dat je moet doen is voor dat je vertrekt goed te slapen.. En verder gewoon rustig rijden en zodra je slaap krijgt stoppen.. Daar gaan heel veel mensen de fout in... En het belangrijkste natuurlijk: Bidden onderweg.... Groetjes, Achmed.. Ps: Je kunt beter niet via madrid rijden, dat raad ik je echt af.. Via Barcelona is veel en veel beter.. Ik weet niet waar je op de boot stapt, maar ook al moet je naar tanger, je kunt beter 200 km omrijden dan die ellende via madrid... Hoezo is het af te raden via madrid?? ik ben 2 keer via barcelona gegaan, maar vond de weg van madrid leuker....via madrid zijn de wegen ook gewoon goed, ten zij je een nationale weg neemt, om tolweg te vermijden..tja das dan minder hé!

Skoen_Ana
22-06-2003, 19:45

Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO Deze keer gaan we met de auto naar Séte, en vandaar met de boot naa Tanger. Veel beter man, je komt iets duurder uit dan dat je met de auto door spanje gaat, maar dan heb je wel tegenover dat je volledig uitgerust bent. Die boot heeft alles ouwoes, je krijgt een kamer met een douche, er is een zwembad aanwezig, moehiom je reist heel comfortabel. Voor 4 personen en een auto was de prijs ongeveer €450,- Misschien een stomme vraag, maar waar precies ligt séte??

Pagina's : [1] 2