Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil weer hoofddoek dragen...

Pagina's : [1] 2

NoHide
09-08-2006, 13:10

Twee jaar geleden heb ik hoofddoek gedragen en hem daarna weer afgezet. Nu wil ik dat weer graag...heb echt sterk de drang om er weer aan te beginnen maar ben bang dat ik later weer twijfels krijg.... Wat kan ik het beste doen??

monjaca
09-08-2006, 13:11
gewoon doen..insha''allah ben je deze keer sterk en zul je het volhouden

Independence
09-08-2006, 13:12
Heb je weer zo 1: op af, op af, op af:rolleyes:

monjaca
09-08-2006, 13:13
Heb je weer zo 1: op af, op af, op af:rolleyes: op af op...daar zal het bij blijven insha''allah;)

oem_mujahid2
09-08-2006, 13:14

Heb je weer zo 1: op af, op af, op af:rolleyes: De intentie is er tenminst en de wil ook, beter dan iemand die het NOOIT op doet!!

NoHide
Heb je weer zo 1: op af, op af, op af:rolleyes: Ik kom hier voor inspiratie en advies....denk je dat je met kritiek iets bereikt....:rolleyes:

noona
eerst goed met jezelf afspreken dat je hem niet meer afdoet en dan pas omdoen

NoHide
09-08-2006, 13:15
op af op...daar zal het bij blijven insha''allah;) inshAllah

oem_mujahid2
09-08-2006, 13:15
salam oe alaikoem Nohide, De sjaitaan fluistert jou in zodat je gaat twijfelen elke keer en het weer af doet! Je moet je verzetten tegen die influisteringen en tegen je nafs en sterk zijn, je weet waar je het voor doet en hoe belangrijk het is. Masha alah het is goed dat je intentie er is en de wil, moge allah swt je sterk maken amin. wa salaam liefs

oem_mujahid2
09-08-2006, 13:16
Je weet nooit iets van te voren, Allah swt leid wie hij wil en laat dwalen wie hij wil,dus als je het op wil doen met goede intentie omwille van Allah swt dan moet je het doen meid :goedzo:

insaan_3aadi
09-08-2006, 13:17
Twee jaar geleden heb ik hoofddoek gedragen en hem daarna weer afgezet. Nu wil ik dat weer graag...heb echt sterk de drang om er weer aan te beginnen maar ben bang dat ik later weer twijfels krijg.... Wat kan ik het beste doen?? Dua doen en Allah om steun vragen. Je moet het met een zuivere intentie dragen. Je moet weten waaróm je het wil dragen. Je moet het doen omwille van Allah en niet omwille van de mensen. Het mooiste sieraad bij een vrouw vind ik de uiterlijke bedekking. Als je het met de juiste intentie draagt en op de correcte manier straal je Nour uit sobhan Allah. Moge Allah je bijstaan en insha Allah zal je rust vinden in je hijaab. Wasalaam :kus:

Ewaywaa
09-08-2006, 13:27
So i saw this nour : ).

gelderse
09-08-2006, 13:32
Twee jaar geleden heb ik hoofddoek gedragen en hem daarna weer afgezet. Nu wil ik dat weer graag...heb echt sterk de drang om er weer aan te beginnen maar ben bang dat ik later weer twijfels krijg.... Wat kan ik het beste doen?? Dit was voor mij de aanleiding om geen hijaab te dragen. Omdat ik het niet op en af wilde doen. Alhamdoellilah ben ik voor de zomer begonnen met een hijaab te dragen. En ik moet er niet aan denken om hem af te doen. Als je de intentie hebt. Moet je het gewoon doen. Shaitaan brengt je nu al aan het twijfelen. Niet aan denken en gewoon gaan dragen. El geer inchaAllah

insaan_3aadi
09-08-2006, 13:35
Dit was voor mij de aanleiding om geen hijaab te dragen. Omdat ik het niet op en af wilde doen. Alhamdoellilah ben ik voor de zomer begonnen met een hijaab te dragen. En ik moet er niet aan denken om hem af te doen. Als je de intentie hebt. Moet je het gewoon doen. Shaitaan brengt je nu al aan het twijfelen. Niet aan denken en gewoon gaan dragen. El geer inchaAllah Masha Allah :goedzo: Ja gewoon doen en niet meer erbij stilstaan. Moet de gewoonste zaak zjin (het ís ook de gewoonste zaak)

gelderse
09-08-2006, 13:35

Inshallah ik ook :goedzo: InchaAllah:goedzo:

Pagina's : [1] 2