Bekijk originele versie : Verlegen in het begin....
Daar had ik zoveel last van afgelopen vakantie...
We gingen een dagje weg met zijn allen en zijn zusje vroeg willen jullie samen een foto...en ik zo nee :ego: ik heb lelijke kleren aan heel kattig alleen omdat ik verlegen was en het niet durfde :stoned: En zo heb ik hem wel vaker "gedist" omdat ik me geen houding kon geven....
Hebben jullie ook van die situaties gehad dat je iets anders deed dan je wilde alleen omdat je verlegen was??
jaaahzeker! hahahhahha
vertel!!!!
Miss_Magrebia
09-08-2006, 11:39
We gingen een dagje weg met zijn allen en zijn zusje vroeg willen jullie samen een foto...en ik zo nee :ego: ik heb lelijke kleren aan heel kattig alleen omdat ik verlegen was en het niet durfde :stoned: En zo heb ik hem wel vaker "gedist" omdat ik me geen houding kon geven....
Hebben jullie ook van die situaties gehad dat je iets anders deed dan je wilde alleen omdat je verlegen was??
Dat zal iedereen in het begin hebben gehad ( voor degene die een relatie voor het huwelijk hebben gehad, tijdens de relatie en anderen weer pas echt bij het huwelijk ) .. je zult moeten wennen aan het feit dat je niet meer alleen bent en nu een leven gaat delen :haha:
En omgekeerd hebben ze zelf precies hetzelfde…….
mmmm me too mee toooooo!!
we giegelen over de MSN:hihi:
moet je nagaan , 8 jaar getrouwd en 2 kids
Haha shit wat klinkt dit bekend.
Niet in een relatie.. maar bij anderen.
Vaak is het iets dat ik echt niet wil en me ervoor schaam het te zeggen (dus niet per se verlegen) en diegene maar blijven denken dat het om iets anders is.. maar ik kán dan gewoon even niet zeggen waar het mij echt om gaat. Soms zie je iemand zich echt schuldig voelen en nóg laat ik het.. om maar dus niet te zeggen waar het mij echt om gaat : p (wat een herhaling).
Haha shit wat klinkt dit bekend.
Niet in een relatie.. maar bij anderen.
Vaak is het iets dat ik echt niet wil en me ervoor schaam het te zeggen (dus niet per se verlegen) en diegene maar blijven denken dat het om iets anders is.. maar ik kán dan gewoon even niet zeggen waar het mij echt om gaat. Soms zie je iemand zich echt schuldig voelen en nóg laat ik het.. om maar dus niet te zeggen waar het mij echt om gaat : p (wat een herhaling).
Irritant is dat he :(
Terwijl eerlijkheid het langst duurt....
hehehe
hou op hou op... verlegenheid staat me ook vaak in de weg...
Ik weet dan niet heo ik moet zitten, of praten (lees stotteren), rood gezicht krijg ik. aaaaaaaaaaaawieeeeeeeeeeeeeeeee... Ik kan ook nooit bij mensen (die ik niet goed ken) eten. en voor je gevoel maak je juist op het moment dat je zoveel uitkijkt voor een blunder, de blunder...
:o :o :o
Groetjes
Fat
Ik kan effe niet op voorbeelden komen, maar die heb ik echt zat...
hehehe
hou op hou op... verlegenheid staat me ook vaak in de weg...
Ik weet dan niet heo ik moet zitten, of praten (lees stotteren), rood gezicht krijg ik. aaaaaaaaaaaawieeeeeeeeeeeeeeeee... Ik kan ook nooit bij mensen (die ik niet goed ken) eten. en voor je gevoel maak je juist op het moment dat je zoveel uitkijkt voor een blunder, de blunder...
:o :o :o
Groetjes
Fat
Ik kan effe niet op voorbeelden komen, maar die heb ik echt zat...
Alleen al daarom ben ik best wat afgevallen in Marokko...vooral de eerste paar dagen vlogen de kilo's eraf :gniffel:
Of als je bij iemand op visite bent durf je niet te zeggen dat je eigenlijk naar huis wilt :o
Alleen al daarom ben ik best wat afgevallen in Marokko...vooral de eerste paar dagen vlogen de kilo's eraf :gniffel:
Of als je bij iemand op visite bent durf je niet te zeggen dat je eigenlijk naar huis wilt :o
ja jaaa hahahaha.... ik moet wel zeggen dat het 1 en ander minder aan het worden is 7amdolah, maar vreselijkkkk... vooral vroeger tot een jaar of 10 geleden joh, als ik op bezoek ging zei ik nooit wat, ik ging in een hoekje zitten, als iemand wat vreog antwoorde ik heel voorzichtig en zo kort mogelijk ... ik ben wel blij dat het minder is... maar in sommige situatie's krijg i khet terug, dat zijn vooral de plekke waar ik me niet prettig bij voel. grrr
snoepjuh
09-08-2006, 17:13
ik ben altijd verlegen :o:o !!
wil er van af :( !!
oemtarik
09-08-2006, 17:19
heb totaal geen last bij mijn man:stout:
bij jongens ben ik echt verlegen...ik haat dat vooral als ik de jongen leuk vind. :moe: dat stotteren lachen niet weten wat je moet zeggen....allemaal :moe:
bij anderen ben ik eerst terughoudend..niet verlegen maar eerst de kat uit de boom kijken voordat ik mezelf ben.
maar bij jongens is drama :moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.