Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : persoonlijke vrijheid een groot goed in Nederland

Pagina's : [1] 2 3 4 5

rnaj
18-06-2003, 14:23

Waarom deugen zowel linkse als rechtse politieke partijen niet? Nou, dat lijkt me duidelijk, zowel linkse als rechtse partijen willen uiteindelijk dat ik als moslim geheel assimileer, slechts de manier waarop dat moet gebeuren, daarover verschillen ze van mening. Het wordt tijd voor een partij dat niet van je verlangt dat je assimileert, maar integreert BRON: www.ertan.nl Zal meteen mijn mening maar geven. Groote onzin, niemand in nederland eist assimilatie. Persoonlijk had ik nooit van dat woord gehoord tot dat het opdook in AEL discussies. Of misschien heeft Pim het ook wel eens in de mond genomen. persoonlijke vrijheid een groot goed in Nederland. Volgens mij zit niemand op assimilerende moslims te wachten, iedereen in Nederland weet -gezien de geschiedenis- dat na intergratie, de buitenstaanders automatisch "opgaan" in de maatschappij.

hhtWillem
18-06-2003, 14:43
Origineel gepost door rnaj Zal meteen mijn mening maar geven. Groote onzin, niemand in nederland eist assimilatie. Persoonlijk had ik nooit van dat woord gehoord tot dat het opdook in AEL discussies. Of misschien heeft Pim het ook wel eens in de mond genomen. persoonlijke vrijheid een groot goed in Nederland. Volgens mij zit niemand op assimilerende moslims te wachten, iedereen in Nederland weet -gezien de geschiedenis- dat na intergratie, de buitenstaanders automatisch "opgaan" in de maatschappij. inderdaad ! :cool:

rnaj
18-06-2003, 15:23
Ben blij dat ik zojuist alle paginas van "PUNJABI je bent een achterlijke gast en Marokkanen hebben hulp niet nodig." heb door gespit. Het einde van het noord europese blanke volk... , naast het feit dat dit bijna een fascistische uitspraak is (eigen volk eerst), slaat het hier als een "tang op een varken" het gaat hier over het verschil tussen intergratie en assimilatie en dus niet over blank - bruin - zwart. :kwaad:

grendel
18-06-2003, 15:40
Origineel gepost door rnaj Zal meteen mijn mening maar geven. Groote onzin, niemand in nederland eist assimilatie. Persoonlijk had ik nooit van dat woord gehoord tot dat het opdook in AEL discussies. Of misschien heeft Pim het ook wel eens in de mond genomen. persoonlijke vrijheid een groot goed in Nederland. Volgens mij zit niemand op assimilerende moslims te wachten, iedereen in Nederland weet -gezien de geschiedenis- dat na intergratie, de buitenstaanders automatisch "opgaan" in de maatschappij. Onzin (vind ik :D ) Hoezo assimileren............. In Amsterdam-West (waar ik woon) zijn er genoeg moskeeen, Islamitische slagerijen,Islamitische basisscholen...... dus, hoezo assimileren ? ;)

rnaj
18-06-2003, 15:44

dus, hoezo assimileren ? Grendel, dat is juist de kern van het betoog. de roep om of de wens tot assimilatie is onzin. Groetjes uit oost :cool:

grendel
18-06-2003, 15:46
Origineel gepost door rnaj Grendel, dat is juist de kern van het betoog. de roep om of de wens tot assimilatie is onzin. Groetjes uit oost :cool: Aiht...I agree... Greetz from the West-Side ;)

grendel
18-06-2003, 15:54
Origineel gepost door PUNJABI greetz van sjonnie jordaan Haha....leukste thuis zeker,...Ganges Cowboy ;)

rnaj
18-06-2003, 15:58
Origineel gepost door grendel Onzin (vind ik :D ) Hoezo assimileren............. In Amsterdam-West (waar ik woon) zijn er genoeg moskeeen, Islamitische slagerijen,Islamitische basisscholen...... dus, hoezo assimileren ? ;) In Amsterdam west is het misschien wel een vorm van assimilatie. :D(hier stond nog wat, alleen ik zag in een ander topic dat het niet op Grendel van toepassing is. Dus heb ik het maar weg gehaald)

rnaj
18-06-2003, 16:23
MrCharme, is er iets mis met de potentie van de 2e generatie? En ik heb veel onbeantwoorde vragen over de "import" bruiden en bruidegommen maar hoe de NL regering dit eventuele probleem probeerd op te lossen is natuurlijk niet altijd even fraai.

grendel
18-06-2003, 16:29
Origineel gepost door rnaj MrCharme, is er iets mis met de potentie van de 2e generatie? En ik heb veel onbeantwoorde vragen over de "import" bruiden en bruidegommen maar hoe de NL regering dit eventuele probleem probeerd op te lossen is natuurlijk niet altijd even fraai. Ik denk dat MrCharme bedoelt dat de 2e generatie en latere generaties minder kinderen zullen nemen dan de 1e generatie. Dat is een feit. En ja ..importbruiden.......verbieden zal de regering dit nooit kunnen om het simpele feit dat ook Nederland zich aan internationale verdragen moet houden. Ze kunnen je het wel moeilijker maken zoals de leges voor een verblijfsvergunning verhogen van 30 naar 430 euro !!!!!!! ;)

rnaj
18-06-2003, 16:31
Ik maak me der niet zo druk over, ik denk dat net zo dat de 2e generatie om onduidelijke reden minder kinderen krijgt ook het import huwelijk zal uit sterven tot het nivo van de autochtonen die niet instaat zijn hun partner in Nederland te vinden. (stumpers hou je toch, en der zijn types waar niemand behalve een buitenlander mee in bed wil liggen) :rolleyes:

rnaj
18-06-2003, 16:35
Grendel en MrCharme, een van mijn vragen is hoe kan het nou dat 70% van de jongen en meisjes hun partner uit het "thuisland" haalt. Kan mij niet voorstellen dat dat allemaal vakantie liefdes zijn, is er wat mis met de in Nederland wonende marokkaanse jeugd? :confused:

grendel
18-06-2003, 16:38
Origineel gepost door MrCharme waarom kan jij mij altijd goed begrijpen? net andersom is dat ook. :) verder alles goed? Aight....alles kits. Met jou ook ? Laaaaaters... :zwaai:

grendel
18-06-2003, 16:39
Origineel gepost door rnaj Grendel en MrCharme, een van mijn vragen is hoe kan het nou dat 70% van de jongen en meisjes hun partner uit het "thuisland" haalt. Kan mij niet voorstellen dat dat allemaal vakantie liefdes zijn, is er wat mis met de in Nederland wonende marokkaanse jeugd? :confused: Rnaj, gotta go. Ik kom hier zsm op terug. ;)

Tijn
18-06-2003, 17:12

....daarnaast is het huwelijk in de Marokkaanse cultuur vaak ook een "economische" aangelegenheid. Er wordt niet voor niets veel met familie of dorpelingen getrouwd.

Pagina's : [1] 2 3 4 5