Bekijk originele versie : Vage droom...wie weet wat het betekend?....
Werd vanmorgen wakker...en had echt heeeeeeel raar gedroomd.......
dat 4 van mijn vrienden dood waren....ze werden op een kar naast elkaar neergelegd allemaal in nette kleding....ze waren echt dood en ik zat ze aan te staren en te huilen...toen ik wakker werd was mijn kussen en mijn gezicht nat....had dus echt gejankt..........
Weet iemand de betekenis hiervan?
just_fouad
18-06-2003, 14:15
slechte vrienden :)
Nou ehhhhhhhh Dorien, Latifa, Redouane en David zijn lieverdjes
(Ahum).......................
timoesch
18-06-2003, 14:26
als je droomt dat iemand die je kent sterft... dan wil dat zeggen dat andere mensen die je niet of nauwelijks kent gaan sterven.. en die droom heeft hoogstwaarschijnlijk geen betrekking op je vrienden..
driouchi
18-06-2003, 14:29
Timoesch heeft gelijk er gaan onbekende mensen van jou sterven
dus de dood van je vrienden heeft niets te meken met deze droom
Ah ok..........thanks.........
Droom de laatste tijd vaak dat er iemand sterft :confused:..was erg benieuwd...heb aan andere gevraagd en die hadden het over dat diegene lang zouden leven.
Origineel gepost door SlaatNergens0p
zal ik mijn Broer roepen ..hij weet alles over shor en dromen
Graag!!!!!!..........heb meerdere vragen over dromen.......
maar er is toch zo'n boekje te koop hierover of niet ;)
Als je droomt dat je gaat trouwen, gaat er iemand dood. Dus mss geldt het omgekeerde ook: je vrienden gaan trouwen :D
ofzo :)
OueldRassoul
18-06-2003, 15:09
Origineel gepost door M1noes
Graag!!!!!!..........heb meerdere vragen over dromen.......
maar er is toch zo'n boekje te koop hierover of niet ;)
Salaam Zuster
Als je een droom hebt waarin iemand doodgaat ben je bijna altijd bang daarvoor. Omdat het lijkt alsof de droom je dood voorspelt of van je kinderen maar half wakker en je schrikt je het apelazarus. Dan wil je op de eerste plaats gerustgesteld worden. Als je de droom niet snapt, dan blijft die angst vaak ergens in je. En die wil je zo snel mogelijk weg hebben.
Dood in dromen zou “een nieuw begin” betekenen. Dan ben je gerust, want een nieuw begin dat is immers niet: “dood”? Je hoeft dan niet bang te zijn, dat je straks doodgaat. En dan is voor jou het probleem opgelost.
As-salaam u'aleikum warahmatAllahi Ta'ala wabarakatoe
Origineel gepost door OueldRassoul
Salaam Zuster
Als je een droom hebt waarin iemand doodgaat ben je bijna altijd bang daarvoor. Omdat het lijkt alsof de droom je dood voorspelt of van je kinderen maar half wakker en je schrikt je het apelazarus. Dan wil je op de eerste plaats gerustgesteld worden. Als je de droom niet snapt, dan blijft die angst vaak ergens in je. En die wil je zo snel mogelijk weg hebben.
Dood in dromen zou “een nieuw begin” betekenen. Dan ben je gerust, want een nieuw begin dat is immers niet: “dood”? Je hoeft dan niet bang te zijn, dat je straks doodgaat. En dan is voor jou het probleem opgelost.
Jah..das waar......................maar ben niet bang voor de dood :D........ alleen vreemd die dromen........mijn ouders gaven als antwoord:
heb je wel gebeden gister avond :confused:
OueldRassoul
18-06-2003, 15:20
Jah..das waar......................maar ben niet bang voor de dood :D........ alleen vreemd die dromen........mijn ouders gaven als antwoord:
heb je wel gebeden gister avond :confused:
Salaam Zuster
je Ouders teren op de traditie waneer iemand niet bid dan is er altijd satan in de buurt en dat brengt ongeluk
OueldRassoul,
Heb nog 1 vraag :D................(heb meerdere vragen maar ehh hou het op 1)
Wat als je hebt gedroomd dat je iemand hebt begraven in je eigen achter tuin en dat je hem later opgraaft en dat skelet vindt en vervolgens dat skelet tot leven komt............en nee hoor heb geen horror film gekeken.........
OueldRassoul
18-06-2003, 15:31
OueldRassoul,
Heb nog 1 vraag :D................(heb meerdere vragen maar ehh hou het op 1)
Wat als je hebt gedroomd dat je iemand hebt begraven in je eigen achter tuin en dat je hem later opgraaft en dat skelet vindt en vervolgens dat skelet tot leven komt............en nee hoor heb geen horror film gekeken.........
Salaam Zuster
Je droom moet je beter uitleggen
1 heb je die persoon in de nacht begraven of op klaarlichte dag?
2 vrouw of man
3 omgeving ..hoe zag die eruit
Wassalaam
Origineel gepost door OueldRassoul
Salaam Zuster
Je droom moet je beter uitleggen
1 heb je die persoon in de nacht begraven of op klaarlichte dag?
2 vrouw of man
3 omgeving ..hoe zag die eruit
Wassalaam
1. Ik heb die persoon in de nacht begraven
2. Vrouw was ehhh mijn oma :confused:
3. Was in de tuin.....helemaal achterin......weet nog heel goed dat het voor de struiken was.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.