Bekijk originele versie : Telefoongesprekken m/v..
Jongensgesprek:
Ey sa7bi ewa schiet op man shittttttttttt,Is goe ik kom, laterrr.
Meisjesgesprek:
Hey lieverd,alles goed..Alhamdoulilah hey maar je zou toch nog komen?Ja inderdaad ik moet die broek hebben bij Mango..welke die witte?Juistttt die wejow die is mooiii ik MOET hebben.
En koop je ook nog die truitje erbij wella?Ja natuurlijk kan niet zonder.Hey maar wist je dat Jamila verloofd is.. :eek: Zeg wallah?Ja ff serieus ze gaat met Rachid trouwen man..Wie Rachid uit west?Ja hij man je weet die ene die hbo heeft gedaan,etc blablablabla..
:D
Origineel gepost door SlaatNergens0p
hahahahah
Moeder's: a fatima wallah hia dattou .Herbat min dar :)
Moedergesprek: Wat ga je meenemen van marokko?Ja baysar en le3des en ga daar ook stof kopen..En Latifa heb je gehoord?Senoe? :confused: ,Nou Latifa gaat scheiden van Mohammed, :eek: .Ja echt ik wist wel hij moest gewoon met mijn dochter trouwen zij was een goede vrouw geweest voor hem maar nee gaat ie met die bent djel zanka trouwen wa bazz..
Vadergesprek: Waqila ga ik die Busje halen bij Sidi Ali,ewa is duur bij Omar beter die bij Ali,die heeft goede motor alles..blablabla
Laila wordt anoniem gebeld, ze denkt haar liefje..: Hey liefje ik heb je gemis...LIEFJE WIE IS LIEFJE IK BEN HET JE BROER,WIE IS LIEFJE IK MAAK JE AF ALS IK JE THUIS BEN JE GAAT ZIEN WAT LIEFJE IS.. :kwaad: :D
Bij mij gaan ze zo...................
* Bel het desgewenste nummer op
* Laat hem 1 a 2 keer overgaan (hangt van persoon af..)
* Hang op
* Altijd bellen ze terug :D
* Jah.....hoes ie?....goed...mooi....ok..he..spreek je later...doeg
Origineel gepost door M1noes
Bij mij gaan ze zo...................
* Bel het desgewenste nummer op
* Laat hem 1 a 2 keer overgaan (hangt van persoon af..)
* Hang op
* Altijd bellen ze terug :D
* Jah.....hoes ie?....goed...mooi....ok..he..spreek je later...doeg
Standaard..:hihi:
xberbersroosjex
18-06-2003, 13:24
Origineel gepost door SarahCi
Laila wordt anoniem gebeld, ze denkt haar liefje..: Hey liefje ik heb je gemis...LIEFJE WIE IS LIEFJE IK BEN HET JE BROER,WIE IS LIEFJE IK MAAK JE AF ALS IK JE THUIS BEN JE GAAT ZIEN WAT LIEFJE IS.. :kwaad: :D
:hihi: :D
Jongen wordt gebeld:..Ja hallo, hey liefje met mij alles goed?Euhh ja hoor met jou,Ja hoor prima..:).
Hey maar Nora ik moet...NORA WIE IS NORA IK BEN HET MALIKA WHO THE F IS NORA..KLOOTZAK,IDOOIT JE GAAT ZIEN 7MAR..en zo gaat het verder.. :D
Origineel gepost door Juffrouw_Miepie
Bij mij ook ;)
Ik bel en hang op, en diegene belt toch terug..en dan zeg ik wat ik zeggen wil!! :hihi: Ik gebruik mijn beltegoed alleen in noodgevallen!!
:hihi:
:duim:
Oh...mense die zeggen zo van:....."je had me gebeld..waarom hang je zo snel op".....zeg ik altijd zo van :confused: had ik je gebeld :hihi:
mensen bellen en hangen op en dan moet ik ze terug bellen, zogenaamd ik heb nu abo kan ik altijd terug bellen:kwaad:
en nu heb ik een half uurtje meer gebeld :(
Origineel gepost door Sundous
mensen bellen en hangen op en dan moet ik ze terug bellen, zogenaamd ik heb nu abo kan ik altijd terug bellen:kwaad:
en nu heb ik een half uurtje meer gebeld :(
Sorry ik zal nie meer doen.. :D
Sorry ik zal nie meer doen.. :D
ja ook al zou je het doen zou ik je niet terug bellen ik moet echt stoppen met bellen, ik heb geen geld :(
Maar ik ga niet nu betalen pas naaaaaaaaaaa de zomervakantie:hihi:
ja ook al zou je het doen zou ik je niet terug bellen ik moet echt stoppen met bellen, ik heb geen geld :(
Maar ik ga niet nu betalen pas naaaaaaaaaaa de zomervakantie:hihi:
Broke for live.. :(
Zomervakantie,hmm hoe gaat het dit jaar worden..:hihi:
Kaa asras..:maf:
Broke for live.. :(
Zomervakantie,hmm hoe gaat het dit jaar worden..:hihi:
Kaa asras..:maf:
kaa asras for life :maf2:
maar het wordt wel leuk als ik bij jou ben, je weet wel die boerjongens:D
kaa asras for life :maf2:
maar het wordt wel leuk als ik bij jou ben, je weet wel die boerjongens:D
Met mij is altijd leuk..:bril:
Vorig jaar remember..:hihi:
K,H,A,nog een A,N..:maf: shittt
Met mij is altijd leuk..:bril:
Vorig jaar remember..:hihi:
K,H,A,nog een A,N..:maf: shittt
jah man het waren er kapot veel......:D..................die laatste A,N hadden alleen mooie ogen :verliefd: :verliefd: groene ogen :verliefd:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.