Oujdaboy
17-06-2002, 01:16
Hola, Dit heb ik via mijn mail binnen gekregen. >"Dit verhaal is waar gebeurd in Londen. >Een Arabische (islamitisch)meisje ging op een dag naar een feest bij >haar vrienden. >Ze bleef daar tot dat ze klok slag 24.00 uur hoorde,ze realiseerde >dat het laat is geworden ,en ze wilde naar huis gaan, dat ver is van >waar ze zit. >Ze is geraadpleegd om met de bus naar huis te gaan hoewel de >tram(Subway) sneller is[hier komt de 'traditie' van de westerlingen >weer naar voren,want bij ons is (was!!!)gewoon zelf wegbrengen!! die >laatste opmerking is van mij nl:Abou Yassinne] >En zoals jullie weten is londen vol criminelen,en zeker op stations >op die tijdstip. >Daar aangekomen probeerde ze rustig te blijven,en probeerde ze >haarzelf te overtuigen dat er niets zal gebeuren. >Deze meisje was een NIET practiserende moslim.Zij koos ervoor om met >de tram te gaan omdat die sneler is. >Toen ze op de ondergrondse 'wacht lokaal'zat,ging er door haar hoofd >allerlei enge verhalen,die snachts op dat station gebeurd zijn. >Zij was alleen op dat lokaal,behalve die MAN. >In het begin was ze bang voor die man,maar ze spaarde alle moed >bijelkaar om rustig te blijven.En toen begon ze wat Koran versen >,die ze kende ,te reciteren[komt mij ook bekend voor van vroeger als >ik snachts in marokko alleen liep deed ik dat van angsttekst Abou >Yassinne] >Ze bleef dat lezn totdat de tram kwam en ze er instapte naar huis. >tot haar grootste schrik leest ze de volgende ochtend in de krant >dat er op dezelfde station ,waar ze gisteren was ,5 minuten na haar >vertrek een meisje is vermoord,en dat de dader aangehouden is. >Ze ging naar 't politiebureau en ze vertelde aan de politie dat ze >daar ook ,5 minuten voor het misdrijf, was,en ze vroeg aan de >politie of ze de dader 1 vraag mocht stellen en die hebben erin >gestemd. >Het meisje vraagt de man (moordenaar):herken je mij?de man >antwoordt:Ken ik jou dan?Zij zegt :Ik ben het meisje van gisteren op >'t station ik was dar 5 minuten voor 't misdrijf.En hij zei :ja ik >herken je.Vervolgens zegt zij:waarom heb je mij niet vermoord in >plaats van dat meisje?Daarop zegt hij :hoe kon ik je vermoorden,en >als ik je vermoord had,wat zouden die TWEE GROTE MANNEN achter je >met mij gedaan hebben??? > >Allahoe Akbarrr !! >een prachtig(waar gebeurd)verhaal. >ik heb nog veel andere mooie waargebeurde verhalen gelezen en zal ze >inscha Allah nog vertalen en aan jullie door mailen! > >Wassalaamoe Alaikoem. > >ps.let niet op mijn spellingen(heb ik namelijk zelf vertaald) s Adios