Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik les geven??

alhoceimagirly
18-06-2003, 10:47

awillie uik word hier gek van dioe kinderen ik moet zxe les geven! uit klas 6 en 4 willieeee dit is zehma mijn stage!!! AHAHHA dit is pas mijn eerste klas over een uure een andere!! HELP ME!!!!(je weet ze hebben computer les ikj zit oip de hoofdPC iok kan alles zien wat ze aan het doen zijn! ze mogen niet op internert hahahaha alleen de juf MOI dus:stout:!! er is hier een hele vervelende jongetje eruit gooien???? ik word paera van hem hij luistert niet naar me :confused:

Juf_Nora
18-06-2003, 10:49
Zal ik je paar bijlessen geven :p

ISMAHAN22
18-06-2003, 10:53
ZO SIREUS KOM JE DENK IK OOK NIET OVER MEISJE JE HEBT ER WEL LOL IN HE..!!! HAHAH HET DOET ME DENKEN AAN ME ZELF WAYAAAAU HET WAREN ALLEMAAL KINDEREN VAN ALEEN MAAR HOGEPIETEN ZOALS RECHTERS EN MINISTERS EN ANDERE RIJKE JODEN....!! WAYAAAAAAUW DAT ZIJN PAS ERGE KINDEREN NOU KINDEREN IK DENK EERDER DIEREN TFOE NEVER MEER GEEF MAAR DIE ALLOCHTONEN ..!!

alhoceimagirly
18-06-2003, 10:56
Origineel gepost door ISMAHAN22 ZO SIREUS KOM JE DENK IK OOK NIET OVER MEISJE JE HEBT ER WEL LOL IN HE..!!! HAHAH HET DOET ME DENKEN AAN ME ZELF WAYAAAAU HET WAREN ALLEMAAL KINDEREN VAN ALEEN MAAR HOGEPIETEN ZOALS RECHTERS EN MINISTERS EN ANDERE RIJKE JODEN....!! WAYAAAAAAUW DAT ZIJN PAS ERGE KINDEREN NOU KINDEREN IK DENK EERDER DIEREN TFOE NEVER MEER GEEF MAAR DIE ALLOCHTONEN ..!! het zijn alleen maar mgharbaa en het is een islamitische school! nou ze zijn net hayaweeeeen niet normaal ze luisteren gewoon niet! Ik word hier gekl :maf2:

iki_mocro
18-06-2003, 12:06

Sla ze!!!!

elmoemien
18-06-2003, 12:07
Heb je een ti-joe bij je? Gebruik anders je riem!!!!!!!!!!!!!!!1

iki_mocro
18-06-2003, 12:10
Nee man!! Gebruik een zweetsok, daar worden ze high van!!!

elmoemien
18-06-2003, 12:13
Origineel gepost door iki_mocro Nee man!! Gebruik een zweetsok, daar worden ze high van!!! Nee nee, ti-joe is nog steeds de beste oplossing. Daar worden ze gemotiveerd van, dat is toch wat je wil?

C_warrior
18-06-2003, 12:43
SChreeuwen Zodat ze zich thuis voelen :D