Bekijk originele versie : Israël haalt Hezbollah-drone neer(onbemand spionagevliegtuig)
delightone
08-08-2006, 00:51
JERUZALEM - Israël heeft maandag een onbemand vliegtuigje (drone) van de Libanese Hezbollah-militie neergehaald.
Vliegtuigen van de luchtmacht vernietigden de drone toen die boven Israëlisch grondgebied dreigde te komen. De drone kwam in zee terecht, aldus een woordvoerder van de strijdkrachten.
Het was de derde keer binnen twee jaar dat Hezbollah een onbemand spionagevliegtuigje naar Israël stuurde. Voor zover bekend gebeurde dat in april 2005 voor het laatst. Volgens Israëlische media beschikt Hezbollah nu nog over zeven drones. Het neergeschoten toestel zou bewapend zijn geweest
Bron: www.nu.nl
Toch best knetter dat die gasten gewoon spionagevliegtuigen hebben.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze zelf wat onderschat heb.
Ik dacht echt dat het weer een steen tegen tank gevecht zou worden.
Maar ze zijn dus best goed georganiseerd.
Als je kijkt naar de middelen die ze hebben.
Het is natuurlijk niet te vergelijken met wat israel heeft.
Maar ze houden wel best stand tegen iets wat als een grootmacht in de regio beschouwd .
greetz
ShadowCatcher
08-08-2006, 00:53
Ik geloof israel niet meer :moe:
Misschien was 't een uilskuiken die ze neergehaald hadden.
Hazouz_55
08-08-2006, 00:56
Nee het was wel een UAV.
Maar de ene krant zegt; jah dat ding was bewapend en was onderweg naar Tel-Aviv en een andere krant zegt, Nee, dat ding was onbewapend en vloog alleen wat rond.
De Israeli's weten niet meer wat ze aan het doen zijn in Libanon.
Stakkers.
Arethaaaa
08-08-2006, 00:57
haha
Arethaaaa
08-08-2006, 00:58
Nee het was wel een UAV.
Maar de ene krant zegt; jah dat ding was bewapend en was onderweg naar Tel-Aviv en een andere krant zegt, Nee, dat ding was onbewapend en vloog alleen wat rond.
Stakkers.
Ja, ze zijn zonder een plan het land binnen getrokken.
ShadowCatcher
08-08-2006, 00:59
Nee het was wel een UAV.
Stakkers.
Ja, dat bedoel ik. Het moet altijd iets vaags zijn. Iets ongeloofwaardigs.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.