Bekijk originele versie : help me met juiste kleur foundation ??
zina-tje16
07-08-2006, 23:46
Selaam alekoem meiden
ik had een vraagje ik zoek al lang
een goede kleur foundation en die niet
te maskerig of te dit dat is ik hoopte
dat de dames hier die niet egt donker en niet
wit zijn btje geelig weetje wel zo een marokaans
tintje niet die die jlo tint maar btje geelig hoop
dat julie me snappe en me vraag was welke
kleur foundation nummer .. ? en merk gebruiken
die dames met zo een kleurtje ik hoop zo de goede
kleur te vinde ik heb al zovaak de verkeerde gekogt
?? dames ?? :confused: :) :o
zina-tje16
09-08-2006, 20:10
Help help
zina-tje16
09-08-2006, 20:10
LADY'S kom 0p up up
crystal_clear
09-08-2006, 20:16
Hey
Ik ben surinaamse, maar ben niet donker. Ben een keertje langs Douglas geweest en daar werd mij Collistar no5 Cognac aangeraden.
Het is redelijk goed, maar nu in de zomer lijkt ie te licht voor mijn huid. Maar ik doe er gewoon een poeder overheen.
Je kunt het beste langsgaan bij Douglas of Ici Paris en even uitproberen. Niet meteen kopen. Ga eerst naar huis, kijk of je het wat vindt. En dan later gaan kopen.
Succes
crystal_clear
09-08-2006, 20:16
PS.
Ik had inderdaad ook steeds verkeerde kleurtjes. Het werd te rozig, omdat ik ook aziatisch kleur huidje heb. Beetje gelig dus :)
wipneusje
09-08-2006, 21:22
Selaam alekoem meiden
ik had een vraagje ik zoek al lang
een goede kleur foundation en die niet
te maskerig of te dit dat is ik hoopte
dat de dames hier die niet egt donker en niet
wit zijn btje geelig weetje wel zo een marokaans
tintje niet die die jlo tint maar btje geelig hoop
dat julie me snappe en me vraag was welke
kleur foundation nummer .. ? en merk gebruiken
die dames met zo een kleurtje ik hoop zo de goede
kleur te vinde ik heb al zovaak de verkeerde gekogt
?? dames ?? :confused: :) :o
met gelig bedoel je een olijftint denk ik, een lichte olijftint die geen rozige tinten heeft
Ik gebruik van Chanel double perfection creme poudre nummer 50..die heeft een mooie kleur aan de gelige kant..en meestal meng ik hem met nummer 45 rose die is lichter..en dan heb ik precies de juiste tint te pakken
die foundation zit tussen de 30,00 en de 35,00 euro in
maar Chanel heeft heelveel verschillende foundations, die double perfection creme poudre is voor een vette/gemengde huid en is matterend
Chanel heeft voor alle huidtypes een geschikte foundation, eentje heet vitalumere en is voor de normale/droge huid
zina-tje16
10-08-2006, 15:18
Hey
Ik ben surinaamse, maar ben niet donker. Ben een keertje langs Douglas geweest en daar werd mij Collistar no5 Cognac aangeraden.
Het is redelijk goed, maar nu in de zomer lijkt ie te licht voor mijn huid. Maar ik doe er gewoon een poeder overheen.
Je kunt het beste langsgaan bij Douglas of Ici Paris en even uitproberen. Niet meteen kopen. Ga eerst naar huis, kijk of je het wat vindt. En dan later gaan kopen.
Succes
Heey lieverd hartstikke bedankt ik ga hem proberen
:kus:
zina-tje16
10-08-2006, 15:20
met gelig bedoel je een olijftint denk ik, een lichte olijftint die geen rozige tinten heeft
Ik gebruik van Chanel double perfection creme poudre nummer 50..die heeft een mooie kleur aan de gelige kant..en meestal meng ik hem met nummer 45 rose die is lichter..en dan heb ik precies de juiste tint te pakken
die foundation zit tussen de 30,00 en de 35,00 euro in
maar Chanel heeft heelveel verschillende foundations, die double perfection creme poudre is voor een vette/gemengde huid en is matterend
Chanel heeft voor alle huidtypes een geschikte foundation, eentje heet vitalumere en is voor de normale/droge huid
Juist dat is precies de kleur die ik bdoel en netalsof je het kon raden
ik heb een vette huid waarby foundation en poeders snel beginne te glimme
en dan nie meer mooii zijn dus ik denk dat je me de juiste foundation hebt
aangeraden want zoals je zei dat hij matt is ik ga hem gelijk proberen en halen
hartstikke bedankt lieverd en ik laat je weten hoe die gevallen is :kus:
zina-tje16
10-08-2006, 15:23
K heb julie beiden gelijk een groen puntje gegeven :D
Als je niet weet welke kleur foundation bij je huid past, of hij is net te donker of te licht? Ik heb gehoord/ gelezen dat je dan de donkere en de lichtere moet nemen. Je mengt gewoon de twee en dan heb je de kleur van je huid.
Ik hoop dat t lukt.
Vel succes ermee.
wipneusje
10-08-2006, 20:02
Juist dat is precies de kleur die ik bdoel en netalsof je het kon raden
ik heb een vette huid waarby foundation en poeders snel beginne te glimme
en dan nie meer mooii zijn dus ik denk dat je me de juiste foundation hebt
aangeraden want zoals je zei dat hij matt is ik ga hem gelijk proberen en halen
hartstikke bedankt lieverd en ik laat je weten hoe die gevallen is :kus:
Ja die double perfection creme poudre is een creme en die word poedermat op je huid..zit in een zwarte tube en een zwart kartonnen doosje..bij de ici paris is die goedkoper volgens mij 32,00euro ofzo
de kleur 50 naturel is mooi voor nu in de zomer..niet te donker en niet te licht.en is niet rozig..voor in de winter meng ik hem met 45 rosè die is iets lichter..maar met rose word niet de kleur roze bedoeld, het is de naam van een soort drankje ofzo en het is in die kleur:maf2:
o0_m0cr0_0o
10-08-2006, 20:02
Ik kan je niet helpen, sorry:kweetnie:
crystal_clear
11-08-2006, 10:45
K heb julie beiden gelijk een groen puntje gegeven :D
;) you're welcome and thnx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.